کارتن سازی شرق تهران

کارتن سازی شرق تهران

شرکت کارا کارتن به عنوان کارخانه کارتن سازی شرق تهران در میرداماد در حال فعالیت است. این شرکت در صنعت بسته بندی فعالیت کرده و انواع کارتن ها و ورق کارتن را بالا باترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می کند. از این رو در صنعت کارتن سازی و ورق سازی به عنوان یک کارخانه کارتن سازی قدرتمند در لیست کارتن سازی های تهران قرار دارد.  این مجموعه با بهره گیری از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی ، مجهز ترین خط تولید کارتن سازی را داشته که سبب می شود بتواند انواع مختلف کارتن را در کوتاه ترین زمان تولید و به مشتریان خود در سراسر ایران ارسال کند.

کارتن سازی شرق تهران

کارتن سازی تهران

تمام کارتن های تولید شده در کارتن سازی شرق تهران (کارتن سازی تهران) ، اعم از کارتن لیمنتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه و … به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد. هدف  شرکت کارا کارتن از فروش مستقیم ، ایجاد سهولت در پروسه ی خرید و از همه مهم تر ارائه ی قیمت های مناسب تری نسبت به سطح بازار به مشتریان می باشد.  جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت انواع کارتن ، می توانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

کارتن سازی تهران

مرکز فروش کارتن در تهران

دفتر میرداماد کارا کارتن به عنوان مرکز فروش کارتن در تهران همه روزه در حال فعالیت بوده و ارسال سفارشات از این شرکت نه تنها به تهران بلکه به سراسر ایران در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد. اگر شما هم به دنبال کارتن سازی شرق تهران و یا هر منطقه ی دیگری در تهران هستید ، قبل از اقدام به خرید از اعتبار شرکت مورد نظر و پس از آن از کیفیت محصولات آن اطمینان کسب کنید. در آخر به مقایسه ی قیمت پرداخته و برای خرید اقدام کنید.

مرکز فروش کارتن در تهران

کارتن فروشی تهرانپارس | کارتن سازی خاوران

کارا کارتن (کارتن سازی شرق تهران) به دلیل فعالیت در کل سطح تهران هم به عنوان کارتن سازی شرق تهران و هم به عنوان کارتن فروشی تهرانپارس خاوران و به طور کلی تمامی مناطق شناخته شده است. اما اگر به دنبال نزدیک ترین کارتن سازی در اطرافتان هستید ، می توانید عبارت کارتن سازی تهران را در گوگل مپس جست و جو کرده و به اطلاعاتی نظیر ادرس و همین طور شماره تلفن نزدیک ترین کارتن فروشی دست پیدا کنید.

قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن با توجه به ویژگی ها و مشخصات کارتن ها تعیین می شود. از طرفی با توجه به تغییر مداوم مواد اولیه مورد استفاده در صنعت کارتن سازی ، قیمت کارتن ها نیز تغییر می کند. از این رو بهترین راه برای استعلام قیمت به روز انواع کارتن ، تماس مستقیم با شرکت تولید کننده می باشد .جهت استعلام قیمت از شرکت کارا کارتن (کارتن سازی شرق تهران) می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

خرید کارتن لمینتی ارزان

کارتن های لمینتی در واقع کارتن های 3 لایه و 5 لایه ای هستند که لایه بیرونی آنها با پوستری روکش یا در اصطلاح فنی لمینت می شود. این نوع کارتن ها در صنعت کارتن سازی بسیار محبوب هستند.
از مزایای کارتن لمینتی نسبت به کارتن های چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
داشتن ظاهری گیرا و جذاب نسبت به کارتن های چاپی
امکان اجرای بدون محدودیت انواع طراحی و استفاده از رنگ های خاص
مقاومت بالاتر جعبه لمینتی نسبت به کارتن های چاپی به دلیل اضافه شدن پوستر به لایه های کارتن
آزادی عمل فوق العاده برای استفاده از خدمات و افکت های چاپی مانند پوشش ورنی، پوشش UV، سلفون کشی، طلاکوب، چاپ برجسته و …
شرکت کارتن سازی و بسته بندی کارا كارتن برنامه ویژه‌ای برای شما در سفارش کارتن لمینتی خواهد داشت.

ورق سازی

ورق سازی در شرکت کارا کارتن (کارتن سازی شرق تهران) در تنوع بالا انجام می شود. انواع ورق های سه لایه ، ورق های پنج لایه با انواع لاینر ها و فلوت ها بنا به نیاز مشتری ساخته و ارسال می شوند. اما بهتر است بدانید که محبوب ترین و پر کاربردترین نوع ورق در کارتن ساز ورق کارتن سه لایه نوع e فلوت می باشد که دلیل آن مقاومت در عین ظرافت آن است. هم چنین این نوع ورق کارتن مناسب ترین سطح برا انجام انواع چاپ به خصوص چاپ لمینتی را دارا می باشد.

فروش کارتن دست دوم تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *