مرکز فروش کارتن در تهران

مرکز فروش کارتن در تهران شرکت کارا کارتن در میرداماد می باشد که به عنوان دفتر مرکزی این شرکت در حال فعالیت می باشد. خرید انواع کارتن اعم از کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن لمینتی ، کارتن دایکاتی ، کارتن میوه ، کارتن فلکسو ، کارتن خام و  غیره همگی در مرکز فروش کارتن تهران به صورت حضوری قابل خریداری با مناسب ترین قیمت ها هستند. همچنین مشتریانی که به غیر از تهران و کرج در سراسر ایران هستند می توانند سفارش خرید خود را به صورت تلفنی ثبت کرده و در کوتاه ترین مدت ، کارتن های مورد نظر خود را در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.

مرکز فروش کارتن در تهران

کارتن از کجا بخریم ؟

اگر شما هم به این فکر هستید که کارتن از کجا بخرم ؟ بهترین جواب برای این سوال ، مرکز فروش کارتن در تهران (شرکت کارا کارتن) می باشد. این مجموعه با راه اندازی خط تولید کارتن سازی خود با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی ، قادر است تا انواع مختلف کارتن را با کیفیت بالا و همین طور قیمت های بسیار پایین و بسیار مناسب در زمان کوتاه و با سرعت زیاد تولید کند. به طور کلی فاکتور های مهم برای انتخاب یک شرکت کارتن سازی خوب  عبارتند از : اعتبار شرکت ، کیفیت محصولات ، قیمت کارتن ها و خدمات پس از فروش مانند ارسال کالا. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با سال ها تجربه و کسب اعتبار و دارا بودن تمام مجوز و پروانه های لازم از سال 1378 در حال فعالیت می باشد. تنوع و کیفیت محصولات در این مجموعه بسیار بالا بوده و قیمت ها نیز از سطح بازار کمتر و مناسب تر است. اما دلیل این ارزانی فروش مستقیم و بدون واسطه ی شرکت کارا کارتن می باشد و ربطی به کیفیت کالا ها ندارد. چرا که در بسیاری از موارد کالاهای بی کیفیت با قیمت های ارزان در بازار به فروش می روند. به همین سبب همیشه دلیل قیمت مناسب و ارزان را جویا شد.

کارتن سازی تهران|کارتن فروشی غرب تهران

شرکت کارا کارتن به کارتن سازی تهران و مرکز فروش کارتن در تهران فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (ورق سازی و کارتن سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و آزمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

کارتن فروشی غرب تهران

خرید کارتن سه لایه تهران

برای خرید کارتن سه لایه در تهران می توانید به مرکز فروش کارتن در تهران یعنی شرکت کارا کارتن مراجعه کنید. کارتن سه لایه یکی از پر کاربرد ترین انواع کارتن است که از آن به عنوان کارتن بسته بندی اسباب کشی ، کارتن محصولات مختلف مانند جعبه های کفش و …. استفاده می شود. همچنین بهتر است بدانید که کارتن های سه لایه ی ساخته شده با استفاده از ورق کارتن e فلوت بهترین نوع کارتن برای انجام چاپ لمینتی  یا لمینت کارتن هستند . دلیل آن هم ظرافت و سطح صاف این نوع از کارتن می باشد. همچنین از نظر مقاومت و استحکام نیز به دلیل وجود تعداد بالای دندانه و شیار در این نوع ورق کارتن ، بسیار قدرتمند است. برای ثبت سفارش خرید و استعلام قیمت کارتن سه لایه از مرکز فروش کارتن می توانید به شماره های زیر تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید :

خرید کارتن سه لایه تهران

خرید کارتن لمینتی تهران

کارتن لمینتی یکی دیگر از انواع کارتن های محبوب و پر طرفدار است که در شرکت کارا کارتن ( مرکز فروش کارتن در تهران ) با تیراژ بالا تولید می شود. منظور از کارتن لمینتی ، کارتنی می باشد که طرح مورد نظر مشتری روی آن لمینت شده باشد. اگر چه لمینت کارتن نیز یکی از انواع چاپ روی کارتن به شمار می رود ، اما پروسه ی لمینت کارتن تماما با پروسه ی چاپ روی انواع مختلف کارتن متفاوت است. مراحل لمینت کارتن به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر بدون محدودیت رنگ روی لایه ای نازک که جنسی از پلاستیک دارد چاپ می شود و سپس توسط دستگاه لمینت ، این لایه روی کارتن مورد نظر لمینت یا چسبانده می شود. لازم به ذکر است لمینت کردن کارتن باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر ضربه و همین طور رطوبت می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *