خرید کارتن سه لایه تهران

خرید کارتن سه لایه تهران

خرید کارتن سه لایه تهران از شرکت کارتن سازی کارا کارتن با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت امکان پذیر است. چرا که این مجموعه به عنوان یک کارخانه کارتن سازی ارزان که انواع کارتن سه لایه و پنج لایه و انواع ورق کارتن خام و … را با کمترین قیمت به فروش می رساند در لیست کارتن سازی های تهران قرار گرفته است. کارتن سه لایه کاربرد های بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها استفاده به عنوان کارتن میوه و کارتن بسته بندی و کارتن اسباب کشی می باشد.

خرید کارتن سه لایه تهران

تولید ورق کارتن سه لایه

تولید ورق کارتن سه لایه یکی دیگر از فعالیت هایی است که مجموعه کارا کارتن به آن به صورت حرفه ای و تخصصی مشغول است. علاوه بر تولید انواع ورق کارتن سه لایه و پنج لایه ، تولید انواع کارتن از جمله کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن پستی و به طور کلی هر نوع کارتنی را با توجه به مشخصات تعیین شده از طرف مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن تولید می کند. اگر شما هم قصد خرید کارتن سه لایه تهران را دارید می توانید به مرکز این مجموعه در میرداماد تهران مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه از ورق کارتن سه لایه ساخته می شود که می توانند از نظر فلوت ها دارای مدل های مختلف باشند. منظور از نوع فلوت همان لاینر ها یا شیار های بین لایه های ورق کارتن می باشد. قیمت کارتن ها نیز با توجه به نوع ورق کارتن به کار برده شده در ساخت آن ها متغیر هستند. اگر قصد خرید کارتن سه لایه تهران را دارید در هنگام خرید به نکاتی همچون کیفیت کالا ، قیمت مناسب و اعتبار شرکت فروشنده توجه کافی را داشته باشید. مجموعه کارا کارتن تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند که این باعث می شود مشتریان بتوانند کارتن های مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنند.

خرید کارتن بزرگ

خرید کارتن بزرگ نیز همانند خرید کارتن سه لایه تهران (در تهران و یا هر شهر دیگری) به دو صورت حضوری و تلفنی از مجموعه کارا کارتن امکان پذیر است. فقط دقت داشته باشد که هنگام ثبت سفارش در هر شرکت و فروشگاهی باید ابعاد و مشخصات دقیق کارتن مورد نظر خود را بدانید. زیرا کارتن های بزرگ نیر در ابعاد مختلف تولید می شوند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند.

ورق کارتن خام

ورق کارتن خام در واقع همان چیزی است که پس از طی کردن مراحل برش و اتصالات تبدیل به محصول نهایی یعنی همان کارتن می شود. در هر کارخانه کارتن سازی بخش یا قسمتی برای ورق سازی تعبیه شده است که ابتدا ورق کارتن خام در آن جا تولید شده و سپس به دیگر بخش ها فرستاده می شود. در بسیاری از کارخانه ها نیز ورق کارتن خام به همان صورت نیز به فروش می رسد . ورق کارتن خام هم همانند کارتن ها از نظر تعداد لایه ها ، جنس و ساختار به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شود.

کارتن سه لایه و پنج لایه

کارتن سه لایه و پنج لایه

خرید کارتن سه لایه تهران (در تهران) و همین طور کارتن پنج لایه با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت از طریق یک تماس تلفنی با مجموعه کارا کارتن در کمترین زمان ممکن انجام می شود. لازم به ذکر است محصولات کارتن سازی کارا کارتن علاوه بر تهران به سراسر کشور ارسال می شوند. اما در خصوص مقایسه ی کارتن پنج لایه و سه لایه باید گفت که استحکام و مقاومت کارتن پنج لایه از سه لایه بیشتر بوده و در نتیجه قیمت بالاتری نیز نسبت به آن دارد. اگر شما هم قصد خرید کارتن سه لایه تهران دارید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید :

خرید کارتن سه لایه

خرید کارتن خام

خرید کارتن آماده

 

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *