خرید کارتن پستی در تهران؛ کارتن پستی با چاپ اختصاصی

خرید کارتن پستی در تهران از مجموعه کارا کارتن هم به صورت حضوری امکان پذیر است و هم به صورت تلفنی. دفتر فروش مرکزی این مجموعه که به عنوان کارتن سازی تهران از سال 1378 در حال فعالیت است در میرداماد تهران دایر می باشد. خرید کارتن پستی بدون چاپ که در واقع همان ارزانترین کارتن پستی می باشد از این مجموعه با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالا انجام می گیرد.

کارتن های پستی معمولا کارتن های ساده ای هستند که فاقد هرگونه چاپ می باشند به همین دلیل قیمت های مناسبی نیز نسبت به دیگر کارتن ها دارند. لازم به ذکر است تنوع در سایز کارتن های پستی بسیار بالاست زیرا همه روزه، هزاران بسته پستی با سایز و وزن متفاوت از سراسر کشور به دیگر نقاط ارسال می شوند، که برای بسته بندی هر کدام از آن ها کارتنی متناسب با همان کالا نیاز است. به همین دلیل کارتن های پستی هم از نظر سایز و ابعاد و هم از نظر تعداد لایه ها بسیار متفاوت هستند. برای حمل و بسته بندی  و ارسال کالاها و اقلامی که وزن بیشتری دارند و یا در برابر ضربه حساس هستند، معمولا از کارتن هایی که تعداد لایه های بیشتری دارند استفاده می شود.

خرید کارتن پستی در تهران

خرید کارتن پستی بدون چاپ

خرید کارتن پستی در تهران با چاپ و یا بدون چاپ در کوتاه ترین زمان از کارخانه کارتن سازی کارا کارتن به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است. حذف واسطه ها و فروش مستقیم یکی از مزیت های خرید از این مجموعه می باشد. چرا که با کوتاه شدن دست واسطه ها ، کارتن ها با قیمتی بسیار کمتر و مناسب تر که به اصطلاح قیمت کارخانه گفته می شود ، به مشتریان فروشته می شود.

به این ترتیب خرید در تیراژ بالا بسیار تفاوت قیمت خواهد داشت و به نفع مشتری خواهد بود. به طور کلی برای خرید کارتن با قیمت مناسب باید علت ارزانی کارتن ها را به طور کامل جویا شوید. چرا که در بسیاری از کارخانه ها استفاده ی بیش از حد از ضایعات در مواد اولیه ی ساخت کارتن ها باعث کاهش کیفیت ، مقاومت و استحکام آن ها می شود و سپس این کارتن ها را با قیمت های ارزان به فروش می رسانند.

ارزانترین کارتن پستی

ارزانترین کارتن پستی

اگر قصد خرید کارتن پستی در تهران دارید و ارزانترین کارتن پستی را برای خرید مد نظر قرار داده اید باید بدانید این کارتن ها ، از جنس مقوا با تعداد لایه های نسبتا کمتر و فاقد هرگونه چاپ (لمینتی ،فلکسو و …) می باشند. رنگ آن ها معمولا قهوه ای بوده و با کاغذ کرافت  و در سایز های متفاوت بنا به سفارش مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و ارسال می شوند. محصولات کارا کارتن نه تنها در تهران و کرج بلکه به سراسر کشور فروخته شده و در مدت زمانی بسیار کوتاه به تمامی شهر ها و شهرستان ها ارسال می شود. اگر برای خرید نیاز به مشاوره دارید و یا می خواهید از قیمت ها مطلع شوید ، همه روزه می توانید با شماره (09121052603) تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره و استعلام قیمت ، در صورت رضایت اقدام به ثبت سفارش خرید کنید.

کارتن پستی ساده

همان طور که در ابتدای مطلب نیز توضیح داده شد ، منظور از کارتن های ساده ، کارتن های مقوایی و قهوه ای رنگ هستند که هیچ گونه چاپی رو آن ها انجام نشده است. اگر شما هم قصد خرید کارتن پستی در تهران را دارید ، برای انتخاب شرکت کارتن سازی مورد نظر خود ، فاکتور های زیادی را باید مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. مهمترین مورد این فاکتور ها ، اعتبار شرکت مورد نظر است. خرید از شرکت های نا معتبر که بدون مجوز مشغول به کار هستند ممکن است باعث ضرر کردن شما بشود. به همین دلیل در اولین قدم ابتدا مجوز ها و پروانه های کسب شده توسط شرکت را کنترل کنید.
  2. در مرحله دوم باید از کیفیت محصولات و کارتن های تولید شده در آن شرکت اطمینان کسب کنید.
  3. در مرحله سوم می توانید قیمت های آن را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید و اما همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم در این مقایسه باید نه تنها قیمت ، بلکه تناسب بین قیمت و کیفیت کالا ها را بسنجید .

قیمت کارتن های پستی

قیمت کارتن های پستی

قیمت تمامی کارتن ها ، مانند کارتن پستی به عواملی چون جنس کارتن ، سایز کارتن ، ساختار کارتن که مربوط به تعداد لایه های می شود و همچنین چاپ کارتن بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کارتن ها به صورت به روز و همچنین خرید کارتن پستی در تهران  می توانید با شرکت کارا کارتن تماس بگیرید. علاوه بر کارتن پستی ، انواع کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه و کارتن 5 لایه ، کارتن اختصاصی و دایکاتی و … نیز در این مجموعه تولید و به فروش می رسد.

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

خرید کارتن پستی سه لایه در تهران

کارتن سه لایه پستی نوع دیگری از کارتن است که ورق کارتن های سازنده ی آن از سه لایه تشکیل شده اند. جالب است بدانید یکی از پر کاربرد ترین انواع کارتن در صنعت کارتن سازی ، کارتن سه لایه می باشد. چرا که علاوه بر قیمت مناسب نسبت به کارتن های پنج لایه ، داری مقاومت و استحکام نسبتاً خوبی نیز می باشد. معمولا برای ساخت و تولید انواع جعبه و کارتن های پرمصرف از کارتن های سه لایه استفاده می شود. البته مقاومت کارتن های پنج لایه از کارتن های سه لایه بیشتر است اما از کارتن های پنج لایه ، بیشتر برای حمل اقلام سنگین و حساس استفاده می شود. برای خرید کارتن سه لایه و همین طور خرید کارتن پستی در تهران می توانید با شماره های بالا تماس حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *