کارتن سازی تهران

شرکت کاراکارتن با ارائه‌ی انواع کارتن مانند: سه لایه، پنج لایه، دایکاتی، لمینتی و … می‌کوشد تا تمام نیاز شما در زمینه ی بسته‌بندی را پاسخگو باشد. شرکت‌های مختلفی در صنعت کارتن سازی تهران فعالیت می‌کنند و هر یک می‌کوشند برتری خود را در این صنعت ثابت کرده و از رقبای خود پیشی بگیرند. تنوع کارتن در این شرکت بسیار بالا بوده و انواع کارتن های 3 لایه ، پنج لایه و همین طور تک لایه یا به اصطلاح سینگل را در سایز های مختلف و متناسب با نیاز شما مشتریان تولید می کند.

جهت اطلاع بیشتر هم لازم است بدانید خرید خود را باید با توجه به کاربردی که قرار است کارتن برای شما داشته باشد ( چیزی که قرار است به وسیله کارتن بسته بندی کنید ) انجام بدهید. اگر وزن شی مورد نظر زیاد باشد ( سنگین باشد) ، بهترین گزینه کارتن 5لایه ای است زیرا از استحکام و مقاومت بالاتر نسبت به کارتن های 3 لایه ای برخوردار است.

همچنین اگر نمی توانید در این خصوص تصمیم گرفته و نیاز به مشاوره دارید ، کارشناسان فروش کارا کارتن ، اماده ی پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

سایت کارتن سازی تهران

امروزه خرید آنلاین به دلیل سهولت در مراحل خرید همچنین صرفه جویی در هزینه ها ( رفت و آمد و از همه مهمتر هزینه حمل ) و البته مهم ترین چیز یعنی زمان ،محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از این رو اگر شما هم قصد خرید کارتن از سایت کارتن سازی دارید ، کارا کارتن سایت بهترین کارخانه تولید کارتن در تهران و کرج در حال فعالیت است که بهترین و با کیفیت ترین کارتن ها را با بهترین قیمت هم به صورت آنلاین ( از طریق سایت کارا کارتن ) و هم به صورت حضوری به فروش می رساند.

در گذشته تنها روشی که با آن می توانستیم کالایی را خریداری کنیم روش حضوری بود. در این روش افراد باید به مغازه یا فروشگاهی که کالای مورد نظر را میفروخت سر زده و محصول را خریداری کنند. اما امروزه با پیشرفته شدن  تکنولوژ خیلی از روش های زندگی از جمله خرید کردن تغییر کرده است. امروزه ما می توانیم از طریق فضای گسترده ی اینترنت به فروشگاه های مختلفی دسترسی داشته و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.

در این روش ما می توانیم قیمت ها و کیفیت محصولات چند فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین و سودمندترین آن ها را برای خرید انتخاب کنیم. مجموعه ی کاراکارتن نیز برای سهولت در خرید مشتریان اقدام به فروش کارتن بصورت غیر حضوری نموده است.  برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تمام گرفته و کارتن های آماده یا سفارشی را در تعداد دلخواه سفارش دهید.

سایت کارتن سازی

شماره تلفن کارتن سازی در تهران

کارتن سازی های متعددی در تهران وجود دارند اما چرا اکثر تولید کنندگان همواره ترجیح می دهند از مچموعه ی کاراکارتن کارتن مورد نیاز خود را تهیه نمایند؟ کیفیت بالای محصولات و همچنین تولید کارتن هایی مطابق با نیاز مشتریان سبب شده تا همواره انتخاب اول افراد باشیم. اگر شما نیاز به کارتن دارید و برای اولین بار است که می خواهید از مجموعه ی کاراکارتن کارتن تهیه نمایید می توانید با شماره های درجچ شده در صفحه تماس بگیرید.

شماره ی بهترین شرکت کارتن سازی تهران یعنی کارا کارتن در قسمت بالای سایت نوشته شده (09121052603) . همچنین راه های ارتباط بیشتری برای برقراری تماس با این شرکت نیز وجود دارد که تمامی آنها در صفحه ی تماس با ما نوشته شده است. اگر هنوز هم درباره ی کیفیت و برتر بودن مجموعه ی کاراکارتن مطمئن نیستید تنها کافیست یکبار از این مجموعه خرید نمایید تا خودتان کیفیت بالای آن را احساس کنید.

کارتن سازی تهران کاراکارتن آماده ی ارائه ی بهترین محصولات به شما مشتریان عزیز است. تنها با برقراری تماس سفارش شما در این مجموعه ثبت شده و در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می شود.

بورس کارتن سازی تهران

شرکت کارا کارتن، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کارتن در ایران است که در بورس کارتن سازی تهران نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو حضور دارد. این شرکت در سال 1378 تأسیس شد و از آن زمان به بیش از 25 سال سابقه تولید کارتن با کیفیت برای مشتریان خود دارد.

کارا کارتن، در تولید کارتن متنوعی مانند کارتن لمینتی، کارتن میوه، کارتن مقوایی، کارتن چاپی و … مهارت دارد. همچنین، این شرکت از مواد اولیه با کیفیت برای تولید کارتن استفاده می‌کند و با داشتن دستگاه‌های پیشرفته و تیم فنی ماهر، کارتن‌های با کیفیت و قابل اطمینان را تولید می‌کند.

شرکت کارا کارتن با توجه به سابقه‌ای که در تولید کارتن دارد، توانسته است در بورس کارتن سازی تهران به یکی از شرکت‌های پیشرو تبدیل شود. این شرکت با داشتن استانداردهای بین المللی، محصولات با کیفیت و خدمات مطلوب به مشتریان خود ارائه می‌دهد و توانسته است به عنوان یکی از برندهای مطرح در صنعت کارتن‌سازی شناخته شود.

در نهایت، شرکت کارا کارتن با داشتن تیم فروش قوی و قابل اطمینان، خدماتی مانند مشاوره، طراحی، تولید، توزیع و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر صنعت کارتن‌سازی در ایران شناخته می‌شود.

کارتن سازی تهرانپارس

اگر شما ساکن تهرانپارس هستید و به دنیال یک شرکت کارتن سازی خوب در تهران می گردید ، می توانید کارتن های مورد نظر خود را با کمترین قیمت و البته بالا ترین کیفیت از شرکت کارا کارتن ( کارتن سازی تهران ) خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت های مناسب این شرکت ناشی از کیفیت پایین محصولات نبوده و تماما به دلیل حذف واسطه ها به منظور سهولت مراحل خرید و کم کردن هزینه های مشتریان است.

البته لازم به ذکر است که تنها افرادی که ساکن منطقه ی تهران پارس هستند از این مزیت برخوردار نیستند. شما می توانید از هر منطقه ای از تهران سفارش خود را در مجموعه ی کاراکارتن ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. خبر خوب برای تولید کنندگان سراسر ایران شما می توانید برای بسته بندی محصولات خود از کارتن های مجموعه ی کارتن سازی کاراکارتن کمک بگیرید.

تمام سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز ارسال می شود. برای محافظت از محصولات خود در پروسه ی حمل و نقل می توانید از کارتن های شرکت کارتن سازی تهران کاراکارتن خرید نمایید. با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سفارش خود را در تعداد عمده ثبت نمایید.

ورق سازی کارتن در تهران

شرکت های ورق سازی کارتن در تهران در واقع می توانند تامین کننده ی ورق های کارتن برای شرکت های کارتن سازی تهران در دیگر شهر ها باشند. از طرفی ممکن است که یک شرکت هم به تولید کارتن و هم به تولید (و فروش) ورق مشغول باشد. در واقع تمام شرکت های کارتن سازی تهران ابتدا ورق کارتن تولید می کنند و سپس با استفاده از ورق ها ، کارتن تولید می کنند. اما اینکه شرکتی ورق ها را نیز به تنهایی بفروشد ، تامین کننده ی دیگر کارخانه ها محسوب می شود.

ورق های کارتن در چند مدل مختلف تولید و استفاده می شوند. یک شرکت کارتن سازی ممکن است برای تولیدات خود ورق های کارتن متفاوتی تولید کند. برای مثال: یک شرکت کارتن سازی اگر بخواهد تمام کارتن ها از جمله کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه، سینگل، کارتن 7 لایه و … را داشته باشد باید ورق های مربوط به هر یک را تولید کند.

تفاوتی که بین ورق های کارتن وجود دارد در 2 گزینه خلاصه می شود. 1- تعداد لایه های ورق کارتن. 2- نوع فلوت بکار رفته در ورق کارتن.

شما می توانمید با توجه به نیاز خود نوع فلوت و یا تعداد لایه های ورق کارتن را تعیین کنید. همچنین کارتن های آماده در سایز های استاندارد و ورق های مختلف وجود دارند که می توانید در تعداد نیاز آن ها را تهیه نمایید.

ورق سازی کارتن در تهران

کارتن سازی شرق تهران

اگر در پی یافتن یک شرکت کارتن سازی در شرق تهران هستید ، بهتر است هنگام انتخاب شرکت کارتن سازی تهران مورد نظر ، اعتبار شرکت و قیمت کارتن ارائه شده توسط آن را بررسی کنید. در ضمن مورد بعدی و قابل توجه کیفیت و تنوع کارتن های تولیدی توسط آن است.

برای کسب اطمینان از اعتبار و معتبر بودن یک شرکت بهترین کار ، کنترل مجوز ها و پروانه ی شرکت مورد نظر می باشد. در خصوص کیفیت کالا ها نیز می توانید با مشاهده و لمس کارتن ها به میزان کیفیت آن ها پی ببرید. در خصوص قیمت نیز باید دقت داشته باشد که مقایسه ی سطحی قیمت بین شرکت های مختلف ، هیچوقت منصفانه نمی باشد. برای مثال ممکن است شرکتی کالای خود را با قیمت پایین تری نسبت به بقیه شرکت ها بفروشد. اما نکته ی قابل توجه ، یافتن علت قیمت پایین و مناسب این شرکت است.

بسیاری از آن ها مانند شرکت تولیدی کارا کارتن که در شرق و غرب و کل تهران ، بلکه ایران فعالیت می کند ، به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه ها در بازار خرید و فروش کارتن می باشد. اما در بسیاری از موارد ، شرکت ها اقدام به تولید و فروش کارتن ها با سطح کیفی پایین و کمتر از استاندادر های موجود کرده و در نتیجه قادر به فروش با قیمت های کمتر می باشند. به همین دلیل کنترل نیز علاوه بر مقایسه در خصوص بررسی قیمت کارتن امری ضروری محسوب می شود.

اگر شما هم قصد خرید انواع کارتن با بالاترین مزیان کیفیت و البته قیمت مناسب هستید ، می توانید همه روزه با شماره های ثبت شده در سایت ، با شرکت تولیدی کارا کارتن تماس گرفته و با خرید مستقیم و بدون واسطه ، هزینه های خرید خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

لیست کارتن سازی های تهران

همان طور که می دانید امروزه برای یافتن هر شرکت و فروشگاه و بطور کلی هر مکانی ، کافیست تا اسم آن را در گوگل مپس سرچ ( جست و جو ) کنید. به این ترتیب لبست مکان های مورد نظر که از نظر جغرافیایی نیز به شما نزدیک هستند را برای شما نمایش می دهد.  برای دست یابی به لیست کارتن سازی های تهران نیز می توانید به همین صورت عمل کرده تا به اطلاعات تمام کارتن سازی ها اطرافتان همراه با ادرس دقیق و شماره تماس آن ها دسترسی پیدا کنید. شرکت کارتن سازی کاراکارتن نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین شرکت ها در صنعت کارتن سازی در حال فعالیت در تهران می باشد که محصولات خود را به تمام شهر ها و شهرستان ها در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند. قیمت کارتن در این شرکت به دلیل فروش مستقیم بسیار مناسب بوده و کیفیت کالا های تولید شده با توجه به بکار گیری پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی بسیار بالا می باشد.

کارتن سازی ارزان

اگر به دنبال یک شرکت کارتن سازی ارزان می گردید بهتر است به چند نکته توجه کنید. اولین نکته این است که برای مقایسه ی قیمت ، نباید قیمت چند شرکت را با هم مقایسه کنید. بلکه باید نسبت تناسب قیمت و کیفیت محصولات یک کارخانه را با هم محاسبه کرده و سپس به مقایسه ی همین نسبت در دیگر کارخانه ها بپردازید. چرا که قیمت نمی تواند بیانگر خوبی برای میزان کیفیت کارتن ها باشد.

شرکت های کارتن سازی زیادی در استان تهران فعالیت دارند که هر یک از آن ها با توجه به کیفیت و کارایی محصول خود آن را قیمت گذاری کرده اند. شما می توانید در شرکت کاراکارتن انواع مختلفی از کارتن ها را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. تمام محصولات سفارش داده شده در این مجموعه با توجه به کیفیتی که دارند دارای قیمتی مناسب و ارزان بوده بطوری که خرید از این مجموعه می تواند برای تولیدکنندگان دارای صرف اقتصادی بالایی باشد.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی تهران

راه اندای خط تولید کارتن سازی در تهران و یا هر شهر دیگری ، در قدم اول مستلزم دریافت مجوز و پروانه های لازم از مراجع مربوطه است. برای دریافت پروانه های مربوط به کارخانه کارتن سازی تهران می توانید با مراجعه به سایت بهینه یاب در خواست خود را ثبت کنید. پس از طی شدن مراحل باید هزینه ای برای کارشناسی واریز کنید و پروسه ی اصلی از این مرحله آغاز می شود.

پیشرفته ترین دستگاه کارتن سازی

به طور کلی تمام دستگاه های مورد استفاده در کارتن سازی پیشرفته هستند. اما اگر بخواهیم به مقایسه بپردازیم ، می توانیم به اتوماتیک بودن ویا نبودن آن ها اشاره کنیم. برای مثال دستگاه دایکات دارای سه مدل مختلف تمام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی می باشد. واضح است که دستگاه دایکات تمام اتوماتیک از دیگر انواع خود پیشرفته تر است اما اگر در ابتدای راه هستید بهتر است در خرید دستگاه ها دقت لازم را بکار برده و فقط دستگاه های ضروری را تهیه کنید.

کارتن سازی دستگاه های بسیار زیاد و متنوعی دارد که هر یک از این دستگاه ها کار خاصی را بر عهده دارند. همانطور که شما نیز می دانید دستگاه های صنعتی مانند دستگاه کارتن سازی بسیار گران قیمت بوده و خرید هر یک از این دستگاه ها نیاز به سرمایه ی اولیه دارد. اما خبر خوب برای کسانی که می خواهند در حوزه ی تولید کارتن فعالیت کنند: اگر شما تازه کار هستید لازم نیست تمام دستگاه های کارتن سازی را خریداری کنید. تنها کافیست یکی 2 دستگاه مهم و اولیه را خریداری کرده و با آن ها اقدام به تولید کارتن نمایید.

پس از گذشت مدتی و رونق گرفتن کسب و کار خود می توانید برای تهیه ی دستگاه های کارتن سازی دیگر اقدام نمایید. همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها به شما پیشنهاد می شود دستگاه های کارتن سازی را بصورت نو تهیه نکرده و آن ها را دست دوم خریداری کنید. این کار می تواند تا حد چشم گیری از حدر رفتن هزینه ها جلوگیری کند.

راه اندازی کارخانه کارتن سازی

راه اندازی کارخانه کارتن سازی یک فرایند پیچیده است که بسیاری از مراحل و اقدامات مختلف را شامل می‌شود. در ابتدا باید محصولاتی که قرار است تولید شوند و همچنین بازار هدف شناسایی شود. سپس باید به تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای تولید کارتن پرداخته شود. این تجهیزات شامل دستگاه‌های خمیرزنی، ماشین‌های برش، دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های تولید جعبه و … می‌شود.

در مرحله بعد، باید به جذب نیروی انسانی و آموزش آنها برای کار در کارخانه پرداخته شود. همچنین، باید برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کارتن، تعامل با تامین کنندگان را برقرار کرد.

در مرحله بعدی، باید برای تولید کارتن، فرآیند تولید از جمله تولی خمیر کاغذ، برش، چسباندن و تولید جعبه‌ها را به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرد. همچنین، باید به بهبود کیفیت و کاهش هدررفت مواد در هنگام تولید کارتن توجه شود.

در نهایت، باید به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های بازاریابی و فروش برای فروش کارتن تولید شده پرداخته شود. این شامل تبلیغات، ارتباط با مشتریان، شبکه‌سازی با شرکای تجاری و … می‌شود. در کل، راه اندازی یک کارخانه کارتن سازی، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی بین مختلف مراحل است تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

اصول کارتن سازی تهران

کارتن سازی نیز مانند تمامی دیگر پروسه های تولید ، از اصول خاص خود برخوردار است. یکی از مهمترین آن ها ، اصول انبار داری کارتن ها است. محیطی که کارتن ها در آن انبار می شود باید مجهز به سیستم های عایق رطوبت باشد. چرا که اگر محیط دارای حتی کمی رطوبت باشد ، کارتن ها ی انبار شده با نفوذ رطوبت به داخلشان نرم شده و استحکام خود را از دست می دهند.

مورد دوم عایق بندی برق در محیط کارخانه است. برق مورد نیاز در کارخانه کارتن سازی تهران و یا هر شهر دیگری نیازمند برق سه فاز است. به همین دلیل وجود سیستم های عایق برق از واجبات این خط تولیدی محسوب می شود.

ورق کارتن خام

ورق کارتن خام

ورق کارتنی که برروی آن هیچ گونه خط و چاک و یا طرحی تعبیه نشده باشد ورق خام کارتن گفته می‌شود. ورق خام کارتن در انواع مختلف 3 لایه 5 لایه و 7 لایه تولید می‌شود.

بر روی ورق کارتن ابتدا چاپ انجام می‌شود. پس گذر از مرحله ی چاپ ورق خام کارتن را با کمک دستگاه خط و چاک برش می‌دهیم. برش با کمک این دستگاه می‌تواند در سایزهای مختلف انجام شود. تنوع در در سایز کارتن در این مرحله انجام می‌شود. اپراتور دستگاه خط و چاک با توجه به درخواست مشتری درباره‌ی سایز کارتن دستگاه را تنظیم می‌کند.

شما می‌توانید برای سفارش کارتن در ابعاد دلخواه با بالاترین کیفیت و زیباترین طرح ها با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید. تمام کارتن‌های تولیدی در این مجموعه در کمترین زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز تولید می‌شود.

قدم اول کارتن سازی تهران

برای کارتن سازی ابتدا باید خمیر کاغذ تولید شود. خمیر کاغذ را می‌توان از 2 طریق تولید کرد. برای تولید خمیر کاغذ هم می‌شود از ضایعات کشاورزی استفاده نمود و هم می‌شود از کارتن های بازیافتی برای تولید خمیر کاغذ استفاده کرد.

این نکته قابل ذکر است که خمیر تولید شده از ضایعات کشاورزی از کیفیت بالاتری برخوردار است. برای استحکام بخشیدن به خمیر کاغذ و ساخت مقوا باید به خمیر کاغذ مواد شیمیایی مانند سولفات سدیم اضافه کنیم.

قدم دوم کارتن سازی تهران

در این مرحله با استفاده از دستگاه ورق سازی، خمیر کارتن را به ورق کارتن تبدیل می‌کنیم. پروسه‌ی ساخت ورق کارتن کاملا با پروسه‌ی ساخت کاغذ متفاوت است. اما گاهی بعضی از افراد تصور می‌کنند این دو با یک دیگر یکسان است.

مواد اولیه‌ی ساخت کاغذ با ساخت کاغذ کارتن یکی است. اما برای ساخت کاغذ کارتن به خمیر کاغذ مواد دیگری مانند سولفات سدیم و … اضافه می‌شود که آن را از مواد ساخت کاغذ جدا می‌سازد.

ورق های کارتن از روی هم قرار گرفتن چند کاغذ کارتن تولید می‌شود. تعداد کاغذ‌های کارتن به کار رفته در ساخت ورق کارتن بسته به نوع ورق متفاوت است. برای مثال: اگر بخواهیم ورق کارتن 3 لایه بسازیم نیاز به 2 لایه کاغذ لاینر و یک لایه کاغذ فلوت است و یا برای ساخت ورق کارتن 5 لایه نیاز به 3 لایه کاغذ لاینر و 2 لایه کاغذ فلوت است.

کارتن سازی تهران

قدم سوم کارتن سازی تهران

در این مرحله ی کارتن سازی می خواهیم نوشته مارک یا عکس مورد نظر خود را بر روی کارتن به چاپ برسانیم.
برای چاپ روی کارتن از 2 روش استفاده می شود:

1. فلسکو: این روش چاپ فرآیندی مانند مهر زدن دارد. با استفاده از کلیشه‌های بزرگ ژلاتینی متن مورد نظر را بر روی کارتن چاپ می‌کنیم . این نوع چاپ برای نوشته بیشتر مناسب است. فلیسکو برای چاپ عکس مناسب نیست.

اگرچه با این روش می‌توان عکس نیز چاپ کرد. اما عکس چاپ شده شفافیت و کیفیت لازم را به همراه نخواهد داشت. چاپ فلسکو سرعت بالایی دارد. به همین دلیل شرکت کارتن سازی تهران از چاپ فلسکو در تولیدات انبوه استفاده می‌نماید .

2. چاپ لمینتی: در این نوع چاپ بر خلاف روش فلسکو فرآیند چاپ به صورت مستقیم بر روی کارتن صورت نمی‌گیرد. چاپ لمینتی یک فرآیند دو مرحله‌ای است. در مرحله ی اول چاپ بر روی یک کاغذ انجام می‌شود و در مرحله‌ی بعد بر روی کارتن می‌چسبد. این چاپ بیشتر برای لیبل و برچسب استفاده می‌شود.

چاپ لمینتی مناسب برای عکس است. عکس های چاپ شده با این روش از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر چه چاپ لمینتی قیمت کارتن را کمی بالا می‌برد اما در زیبایی آن تاثیر به سزایی دارد و توجه مشتریان را به بسته‌بندی محصول جلب کرده و فروش محصول را افزایش می‌دهد.

برای مثال برای کارتن میوه، چاپ لمینتی بسیار مناسب است. شرکت های کارتن سازی تهران از چاپ لمینتی برای بسته‌بندی محصولات صادراتی و لوکس استفاده می‌کنند.

قدم چهارم کارتن سازی تهران

در این مرحله کارتن ها را برش می‌دهیم. برای برش کارتن از دو روش خط و چاک و یا دایکاتی استفاده می کنیم. روش خط و چاک برای کارتن های چهار درب استفاده می‌شود. روش دایکاتی برای کارتن لمینتی استفاده می‌شود. از دستگاه خط و برش برای قطعه کردن ورق‌های کارتن استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند علاوه‌بر برش ورق کارتن هم زمان بر روی آن خط نیز بی‌اندازد.

به وسیله ی خط انداختن بر روی ورق کارتن طول و عرض و همچنین لبه چسب کارتن مشخص می‌شود. دستگاه‌های برش یکی از مهم ترین دستگاه‌های کارتن سازی تهران به حساب می‌آید. این دستگاه توانایی برش و خط انداختن بر روی کارتن 3 لایه و 5 لایه را دارد. اگر بخواهیم دستگاه خط و برش را تنظیم کنیم باید تیغه‌های آن را جا به جا نماییم. جا به جایی تیغه‌ها به کمک آچار آلن امکان پذیر است. ابتدا به کمک آچار آلن پیچ تیغه‌ها را شل کرده و سپس جا به جا می‌نماییم.

خصوصیات دستگاه خط و برش که باعث می‌شود وظیفه‌ی خود را به نحو احسنت انجام دهد. شامل:

1- قابلیت تنظیم آسان: برش زدن کارتن ها یک کار حساس و دقیق بوده که اگر بخواهیم با دست اینکار را انجام دهیم بسیار زمان میبرد و همچنین ممکن است با دقتی که می خواهیم برش صورت نگیرید. اما دستگاه خط و برش را می توانیم به سادگی تنظیم کرده و با بالاترین دقت کارتن ها را برش دهیم.

2- تیغه های تیز و با کیفیت: زمانی که می خواهیم کالایی را برش دهیم قطعا نیازمند تیغه های نیرومند و قوی هستیم تا بتواند کارتن ها را صاف و مرتب برش دهد. دستگاه خط و برش به تیز ترین تیغه ها مجهز بوده و می تواند به بی نقص ترین شکل ممکن کارتن ها را برش دهد.

3- سیلندر آبکاری شده

قدم آخر کارتن سازی تهران

در این مرحله پس از برش کارتن‌ها با روش خط و چاک قسمت لبه‌های کارتن را با کمک یک لایه نازک چسب به هم می‌چسبانیم. این مرحله هم می‌تواند به کمک منگنه‌ی مخصوص و یا به کمک چسب انجام شود. معمولا برای چسباندن کارتن های 5 لایه  7 لایه از منگنه استفاده می‌کنند و برای کارتن های 3 لایه از چسب استفاده می‌کنند.

کارتن سازی تهران

اصول طراحی کارتن در کارتن سازی تهران

کارتن‌ها یکی از مهم ترین مراحل بازاریابی و جذب مشتری به حساب می‌آیند. طبق همین موضوع بهتر است در طراحی ظاهر کارتن ذوق و سلیقه‌‌ی زیادی به خرج دهید. علاوه بر زیبایی رابط کاربری آسان کارتن نیز بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر زیبایی بهتر است سادگی طرح کارتن نیز حفظ شود زیرا طرح های شلوغ می‌توانند ذهن را سردرگم کرده و انتخاب را برای مشتری سخت تر کنند.

ممکن است افراد به میزان اهمیت نوع طراحی یک کارتن بسته‌بندی اهمیت ندهند و فکر کنند این بخش یکی از قسمت‌های فرعی کارتن بوده و لازم نیست وقت و هزینه برای آن صرف شود. اما اگر برای طراحی ابعاد و فرم کارتن همچنین طرح چاپ شده بر روی کارتن از یک طراح مجرب کمک بگیرید بسیار می‌تواند در بازاریابی وسیله‌ی شما کمک نماید.

امروزه اکثر برند ها سعی دارند از بسته‌بندی‌های شیک و خاص استفاده کنند. شاید در بعضی مواقع باعث شود هزینه‌ها کمی بالا برود اما همین موضوع به ظاهر بی اهمیت باعث می‌شود در ذهن مشتری ماندگار شوید و برند سازی مجموعه‌ی شما کم کم شروع شده و گسترده شود.

سرمایه لازم برای احداث کارخانه کارتن سازی تهران

دستگاه های متنوعی برای کارتن سازی موجود است. قطعا خرید آن‌ها برای شروع راه اندازی یک کارخانه کارتن سازی می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد. قطعا با یک حساب سر انگشتی نیز می‌توان به این نتیجه رسید که احداث یک کارخانه کارتن سازی پر هزینه به حساب می‌آید. اما آیا راهی برای کاهش هزینه ی کارخانه ی کارتن سازی وجود دارد؟

خبر خوب برای شما عزیزان این است که بله راه حلی مناسب برای کاهش هزینه ها وجود دارد. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود همه‌ی دستگاه‌های کارتن سازی را خریداری نکنید و فقط به خرید چند دستگاه لازم و ضروری اکتفا کنید. حتی برای صرفه جویی بیشتر می‌توانید دستگاه ها را بصورت دست دوم خریداری نمایید. به دلیل کم بودن دستگاه ها برای شروع کار به مکان بزرگی احتیاج نداشته و می‌توانید در یک مکان کوچک نیز کارخانه ی کارتن سازی خود را احداث نمایید.

کارتن سازی تهران فوری

کارتن سازی یکی از مهم‌ترین صنایع تولیدی است. شاید بپرسید این میزان از اهمیت چرا باید شامل کارخانه‌ی کارتن سازی باشد. برای پاسخ به این سوال ساده اما مهم باید بگویم تمام صنایع برای بسته بندی محصولات خود به کارتن وابسته هستند. تولید کنندگان بدون کارتن نمی‌توانند مرحله‌ی آخر تولید یعنی بسته بندی را انجام دهند. عدم داشتن بسته بندی درست و محکم باعث می‌شود محصولات در پروسه‌ی حمل و نقل و فروش آسیب ببینند.

تا اینجا با اهمیت کارتن و علت وابستگی تولیدکنندگان مختلف به این صنعت آشنا شدید. حال می‌خواهیم درباره‌ی سرعت تولید و همچنین قدرت تامین کارخانه‌های کارتن سازی صحبت کنیم.

کارتن سازی به علت داشتن بازارکاری بزرگ و پر متقاضی شغل پر درآمد و پولسازی به حساب می‌آید. به همین دلیل افراد زیادی به سمت این حرفه جذب می‌شوند. اما افراد زیادی نمی‌توانند در این بازار پر رقابت برنده شوند.

برای موفق شدن در این رقابت تنگاتنگ باید شما بتوانید در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود کارتن مورد نیاز را تولید نمایید. معمولا کارخانه‌ها برای بسته‌ بندی محصولات خود که در تعداد انبوه تولید می‌کنند نیاز به کارتن در تیراژ بالایی دارند.

شرکت کاراکارتن با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید کارتن می‌تواند سفارش مشتریان را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و ارسال نماید.

انواع ورق کارتن در کارتن سازی تهران

ورق کارتن ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و معمولا از نظر جنس ، لایه ها و نوع فلوت به دسته های مختلفی می شوند. قیمت گذاری ورق کارتن ها در کارتن سازی تهران نز با توجه به همین موارد صورت می گیرد. از نظر نوع فولت به 5 دسته نقسیم می شوند که محبوب ترین و پرکاربرد ترین آن ها در صنعت کارتن سازی ورق کارتن نوع e فلوت می باشد. علت آن هم ضرافت بالای نوع ورق کارتن با وجود مقاومت بالای آن است.  همچنین صافی سطح این ورق کارتن مناسب ترین سطح برای انجام چاپ لمینتی می باشد.  از نظر تعداد لایه نیز همان طور که می دانید اکثرا ورق کارتن ها یا تک لایه ای یا سه لایه ای و یا پنج لایه ای هستند.

راه اندازی کارخانه کارتن سازی تهران

راه اندازی کارخانه کارتن سازی مراحل زیادی دارد که در مقاله ی مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. اما بهتر است قبل از اقدام به راه اندازی ، اطلاعات خود را در زمینه مزایا و معایب شغل کارتن سازی و همچنین سود کارتن سازی تکمیل کنید. راه اندازی کارخانه کارتن سازی نیز مانند تمامی مشاغل دیگر نیاز به مجوز ها و پروانه ی تاسیس مخصوص یه خود می باشد که برا دریافت آن لازم است تا به سایت بهینه یاب مراجعه کنید. مراحل بعدی شامل یافتن زمین مناسب و احداث کارخانه می باشد.

کارتن سازی کرج

شرکت کارا کارتن به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید کارتن، فعالیت خود را در تهران و کرج ادامه می‌دهد. در کرج، این شرکت تولید کارتن‌های متنوعی از جمله کارتن‌های صنعتی، کارتن‌های غذایی، کارتن‌های تزیینی و … را برای مشتریان خود تولید می‌کند.

با توجه به این که شهر کرج به عنوان یکی از شهرهای صنعتی و تولیدی کشور مطرح است، تولید کارتن در این شهر دارای اهمیت ویژه‌ای است. شرکت کارا کارتن با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در زمینه تولید کارتن، بازار فروش خوبی را در کرج برای خود فراهم کرده است.

برای تولید کارتن در کرج، این شرکت از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که به بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت تولید کمک می‌کند. همچنین، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تیمی از کارشناسان مجرب، تولید کارتن با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم می‌شود.

در کل، تولید کارتن در کرج به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم شرکت کارا کارتن، می‌تواند نقش مهمی در تأمین نیازهای بسته‌بندی محصولات مختلف در این شهر صنعتی و همچنین در سراسر کشور ایفا کند.

مرکز کارتن سازی در تهران

تولید کنندگان زیادی در صنعت کارتن سازی تهران فعالیت دارند. شرکت کاراکارتن با استفاده از بهترین ماشین‌آلات تولید کارتن، در تلاش است کارتن هایی با بالاترین کیفیت تولید کرده تا بتواند از وسایل حساس در مقابل آلودگی و ضربه محافظت نماید.
کارخانه ی کارتن سازی کاراکارتن از پیشتازان این صنعت بوده و می‌تواند تمام نیاز‌های شما از یک کارتن مناسب را پاسخگو باشد. می‌توانید برای استعلام قیمت و سفارش محصولات با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

نتیجه گیری

در این مقاله، با بررسی صنعت کارتن سازی در تهران، شاهد این بودیم که با وجود ورود شرکت‌های جدید به بازار و رقابت شدید در این صنعت، شرکت کارا کارتن با توانایی‌های خود توانسته است موفقیت‌های بزرگی کسب کند و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید کارتن در تهران شناخته شود.

با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و بهبود کیفیت تولید، شرکت کارا کارتن توانسته است به نیازهای مشتریان خود در زمینه بسته‌بندی و حمل‌ونقل محصولات صنعتی و غذایی پاسخ دهد و باعث رضایت و اعتماد مشتریان خود شود.

به نظر می‌رسد با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات بسته‌بندی، شرکت کارا کارتن با گسترش فعالیت‌های خود و استفاده از تجربه و تخصص خود، می‌تواند در آینده نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کند و جایگاه برتر خود در بازار را حفظ کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *