سایت کارتن سازی

سایت کارتن سازی

سایت کاراکارتن به عنوان بزرگترین سایت کارتن سازی تهران و کل ایران متعلق به مجموعه تولیدی کاراکارتن است که همه روزه در حال فعالیت و ارائه اطلاعات به مشتریان و ثبت سفارشات خرید آن ها می باشد. امروزه راه اندازی سایت ها و امکان پذیری خرید به صورت آنلاین در هر زمینه ای ، در وقت و هزینه های مشتریان تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می کند. مجموعه کارا کارتن نیز تمامی محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به مشتریان خود در سراسر کشور به فروش می رساند.

لیست کارتن سازی های تهران

همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم برای دست یابی به لیست کارتن سازی های تهران کافی است تا در گوگل مپس این کلمه را جست و جو کنید تا نزدیک ترین کارتن سازی ها در اطرافتان به شما همراه با ادرس دقیق ، شماره تماس و همچنین اطلاعاتی نظیر روزها و ساعات کاری آن ها در اختیار شما بگذارد.

لیست کارتن سازی های تهران

شماره تلفن کارتن سازی تهران

شماره تلفن هم همانند آدرس ، در کنار بقیه اطلاعات (مانند آدرس سایت کارتن سازی) شرکت های مختلف در گوگل مپس ثبت می شود. پس هنگام سرچ کلمه کارتن سازی تهران ، تمامی این اطلاعات برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین شماره تلفن کارتن سازی تهران ( شرکت کارا کارتن ) :   09121052603 همچنین می توانید برای مراجعه حضوری به آدرس ميرداماد ميدان مادر-خيابان وزيري پور -خيابان كاووسي-پلاك ٣١-ساختمان صدف مراجعه کنید .

قیمت دستگاه کارتن سازی

با توجه به تنوع بالا در انواع دستگاه های کارتن سازی ، قیمت دستگاه کارتن سازی نیز با توجه به مدل مورد نظر متفاوت می باشد. اما به طور میانگین قیمت ماشین آلات و دستگاه ها در سایت کارتن سازی بین 600 میلیون تا 1 میلیارد تومان ثبت شده است. از مهم ترین و ضروری ترین دستگاه ها در این زمینه می توان به دستگاه خمیر کن کاغذ ، دستگاه ورق سازی ، دستگاه برش و دستگاه اتصالات اشاره کرد. نقش هر کدام از این دستگاه ها در فرآیند تولید اساسی و ضروری بوده و هر یک از آن ها دارای انواع مختلفی است. برای مثال دستگاه برش می تواند دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک باشد. به همین ترتیب قیمت ها نیز متفاوت می باشند.

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

راه اندازی خط تولید کارتن سازی

اگر به فکر راه اندازی خط تولید کارتن سازی هستید ، قبل از هر اقدامی با تحقیق در سایت کارتن سازی ،باید اطلاعات جامعی در مورد مراحل راه اندازی ، سود کارتن سازی ، معایب شغل کارتن سازی ، دستگاه های مورد نیاز و مواردی از این دست کسب کنید. سپس در صورت تمایل به سایت بهینه یاب مراجعه کرد و جهت کسب مجوز و پروانه های لازم اقدام کنید.

اصول کارتن سازی

هر فرآیند تولید دارای اصول مخصوص به خود می باشد. اصول کارتن سازی نیز شامل نکاتی مهم در خصوص مراحل تولید و ساخت کارتن ها ، هم چنین نکاتی در خصوص انبارداری آن ها می باشد که قبلا در مقالات سایت کارتن سازی (کاراکارتن) به صورت کامل توضیح داده اشت. اما به طور خلاصه می توان گفت که با توجه برق مورد نیاز کارخانه کارتن سازی ، که از نوع برق 3 فاز است ، کارخانه نیاز به عایق های خاص محیطی خود دارد. همچنین محل انبار کارتن ها نباید رطوبت داشته باشد چرا که رطوبت باعث نرم شدن کارتن ها می شود و در نتیجه کارتن ها استحکام و مقاومت خود را از دست می دهند.

کارتن سازی

کارتن سازی

امروزه صنعت کارتن سازی پیشرفت زیادی کرده و با اتوماتیک شدن دستگاه ها سرعت تولید بسیار بالا رفته است.  شرکت کارا کارتن نیز با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها ، با کیفیت ترین کارتن ها را در انواع مختلف تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر کشور می فروشد. همچنین بهتر است بدانید که این شرکت با فراهم کردن امکان خرید مستقیم و بدون واسطه ، تا حد بسیار زیادی در هزینه های خرید مشتریانش صرفه جویی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کارتن سازی کاراکارتن نیز مراجعه کنید.

قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن پنج لایه
خرید کارتن بسته بندی
سفارش کارتن بسته بندی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *