سفارش کارتن بسته بندی

کارتن ها می توانند باعث سهولت در جابه جایی وسایل شوند. همچنین استفاده از کارتن سبب نظم بخشیدن به بسته بندی وسایل نیز می شود. کارتن ها می توانند مانع آسیب رسیدن به وسایل شوند.

از پر مصرف ترین کارتن ها در امر: اسباب کشی، ارسال مرسولات و کارتن های 5 لایه می باشد. این کارتن ها بسیار مقاوم بوده و کاملا می تواند از وسایل در برابر ضربه محافظت نماید. برای سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

سفارش کارتن بسته بندی تازه

کارتن های 5 لایه با توجه به ابعادی که دارند قادر به تحمل کردن وزن 20 تا 50 کیلوگرم می باشند. برای انتخاب کارتن تنها دانستن وزن وسیله ای که قصد بسته بندی آن را داریم کافی نمی باشد.

چند نمونه از مواردی که باید در نظر گرفته شود شامل: نوع کالایی که درون کارتن قرار می گیرد، مقدار متمرکز بودن و یا پخش بودن وزن، نوع انبارداری، آب و هوا، چینش کارتن ها بر روی یک دیگر، روش حمل و نقل و … می باشد. قبل از خرید کارتن می توانید با کارشناسان حرفه ای این مجموعه مشورت کرده تا بهترین کارتن که مناسب باشد به شما معرفی کنند.

خرید و سفارش کارتن بسته بندی برای محصولات مختلف

هر محصول با توجه به فاکتور های مختلفی نیاز به کارتن های مختلفی دارد. برای مثال: کارتن های صادراتی معمولا دارای ظاهری زیبا هستند، دارای مقاومت بالا بوده و به علت لمینت بودن در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند.

هر یک از محصولات مانند داروها، مرسولات پستی، میوه، لوازم آرایشی، وسایل دکوری و … برای بسته بندی و جا به جایی نیاز به کارتن مناسب دارد. اگر شما نیاز به کارتن دارید اما نمی توانید یک کارتن مناسب پیدا کنید بهتر است با شرکت کاراکارتن تماس گرفته و با پشتیبان های مجموعه در رابطه با انتخاب کارتن مناسب مشورت نمایید. کارشناسان ما دلسوزانه شما را راهنمایی کرده و بهترین کارتن را برای محصول در نظر خواهند گرفت.

سفارش کارتن بسته بندی
سفارش کارتن بسته بندی

اهمیت استفاده و  سفارش کارتن بسته بندی ضخیم

کارتن های ضخیم معمولا برای بسته بندی کالا های ظریف و حساس به کار می روند. شما می توانید وسایل های حساس مانند: تلویزیون، دکوری های شکننده، ظرف و ظروف، ساعت دیواری و … را در این کارتن بسته بندی کرده و از در امان بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

زیرا کارتن های ضخیم می توانند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند. برای سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

نحوه ی سفارش کارتن بسته بندی از شرکت کارتن سازی

شما می توانید از دو روش اقدام به سفارش عمده ی کارتن نمایید. شرکت کاراکارتن برای سهولت در خرید مشتریان محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند. شما می توانید با توجه به شرایط خود هر یک از این روش ها را برای خرید انتخاب نمایید.

خرید غیر حضوری می تواند مقدار زیادی در زمان شما صرفه جویی نماید. امروزه با زیاد شدن مشغله ی افراد و همچنین کمبود وقت مردم ترجیح می دهند از خرید غیر حضوری برای تهیه ی وسایل مورد نیاز استفاده نمایند.

 

برای سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

 

5 نمونه از سفارش کارتن بسته بندی

  • کارتن تاشو

این نوع کارتن از رایج ترین و پر مصرف ترین کارتن ها به حساب می آید. شما می توانید این کارتن ها را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از شرکت کاراکارتن تهیه نمایید. تولید کنندگان می توانند با چاپ خلاقانه ی لوگوی خود بر روی کارتن محصولات باعث شناخته تر شدن برند محصول خود شده و همچنین باعث بازاریابی بهتر نیز شوند.

  • کارتن‌های تخم‌مرغ

سینه ها و یا کارتن های تخم مرغ از خمیر قالب و روزنامه ی بازیافتی تولید شده است. این کارتن های تخم مرغ به شانه ی تخم مرغ نیز معروف بوده که می تواند از تخم مرغ ها در برابر ضربه ی احتمالی محافظت نماید. برای سفارش کارتن بسته بندی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

  • کارتن‌های دایکاتی

با کمک این روش می توان کارتن هایی با اشکال هندسی مختلف تولید نماییم. روش دایکاتی به ما این امکان را می دهد که کارتن های سوراخ دار، تلسکوپی، دسته دار و … تولید نماییم.

  • کارتن چند لایه

کارتن های چند لایه مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته بنابر این می توانند از وسایل های مهم و با ارزش شما در برابر هر گونه ضربه محافظت نمایند. معمولا از این کارتن برای جا به جایی و بسته بندی وسایل مهم و با ارزش استفاده می شود.

چند نمونه از کارتن چند لایه شامل: کارتن 3 لایه، کارتن 7 لایه و کارتن 5 لایه می باشد.

  • کارتن‌های لمینتی

کارتن های لمینتی دارای ظاهری شیک و خاص بوده که معمولا برای بسته بندی محصولات صادراتی و همچنین وسایل لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی خاص این کارتن باعث شده علاوه بر ظاهری چشم نواز، این کارتن ها دارای خاصیت ضد رطوبت نیز باشند.

  • سفارش کارتن بسته‌بندی کارتن ایندربرد

ایندر بورد از سری کارتن هایی است که برای بسته بندی و محافظت از دارو مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع کارتن بسیار تمیز و بهداشتی بوده و همانطور که گفته شد تنها جهت جا به جایی محصولات داروخانه ای قابل استفاده می باشد.

  • سفارش کارتن چهار درب

معمولا افراد بیشتر با کارتن های چهار درب سروکار داشته و آن را در بسته بندی انواع محصولاتی که تهیه می کنند اعم از ظروف شکستنی یا حتی نشکن، وسیله برقی، محصولات خوراکی و غذایی مشاهده می کنند.

اینو نوع کارتن با طراحی و جنس خاص خود قابلیت و کارایی بسیار بالایی داشته و حمل و نقل آسان را برای فرد مهیا میکند. همچنین از این کارتن در برخی صنایع به عنوان کارتن مادر یاد می کنند؛ زیرا ضخامت و مقاومت این کارتن بسیار بالا است.

کارتن چهار درب

برای سفارش کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

قیمت و سفارش کارتن بسته بندی

هدف اصلی تولید کارتن داشتن یک بسته بندی ایمن و استاندارد برای تمام وسایل است. امروزه هر تولید کننده ای که وسیله ای را می سازد برای ارسال به دست فروشندگان آن را در کارتن بسته بندی کرده و سپس اقدام به ارسال می نماید.

بسته بندی درست و ایمن می تواند از وسایل ما در برابر آسیب و شکستگی محافظت نماید. همانطور که می دانید کارتن ها دارای انواع متنوعی هستند که هر کدام برای محافظت بیشتر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

هر چقدر تعداد فلوت و لایه های یک ورق کارتن بیشتر باشد توانایی محافظت کارتن از وسایل درون خود بیشتر می شود. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که در بازار می توانید کارتن هایی با داشتن 7 لایه را پیدا کرده و خرید نمایید. اما مرسوم ترین نوع از کارتن ها که در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است کارتن 5 لایه و سه لایه است.

گاهی وسیله ای که می خواهیم آن را بسته بندی نماییم بسیار ظریف و حساس است. در صورت پیش آمدن چنین وضعیتی بهتر است برای محافظت بهتره وسیله از یونولیت استفاده نماییم.

اگر شما نیز به منظور بسته بندی هر وسیله ای نیاز به کارتن پیدا کردید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

همانطور که کارتن ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. قیمت کارتن ها با توجه به: نوع فلوت و لاینر به کار رفته در کارتن، تعداد لایه های کارتن، ابعاد کارتن، نوع چاپ فلسکو یا لمینتی و … تعیین می شود.

با توجه به تنوع زیاد کارتن ها ممکن است در هنگام خرید گیج شده و نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. مجموعه ی کاراکارتن برای رفع این مشکل راه حلی ارائه کرده است. شما می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان زبده ی کاراکارتن و مشاوره ی رایگان بهترین و مناسب ترین کارتن که مطابق با بوجه ی شما می باشد را انتخاب کرده و در تعداد مورد نظر سفارش دهید.

سفارش کارتن بسته بندی
سفارش کارتن بسته بندی

سفارش کارتن بسته بندی اسباب کشی

اسباب کشی از سخت ترین و پر دردسرترین کارهای دنیا به حساب می آید. یکی از بخش های زمان بر، خسته کننده و دشواری که در ابتدای هر اسباب کشی باید انجام دهیم پیدا کردن کارتن هایی محکم با داشتن سایز و اندازه دلخواه است.

تا چند سال اخیر اکثر افراد کارتن های مورد نیاز خود را معمولا از سوپر مارکت ها تهیه می کردند. اما پیدا کردن یک کارتن سالم با داشتن سایز و استحکام مناسب در سوپر مارکت، کاری سخت و زمان بر به حساب می آید. که گاهی حتی این گشتن ها به ثمر ننشسته و افراد نمی توانستند کارتن مورد نیاز خود را پیدا کنند.

مجموعه ی کاراکارتن به منظور جلوگیری از چنین مشکلاتی اقدام به ارائه کارتن اسباب کشی نموده است. اگر شما نیز برای اسباب کشی به کارتن نیاز دارید می توانید این کارتن ها را با سایز دلخواه از مجموعه ی کاراکارتن تهیه نمایید. این کارتن ها می توانند در برابر هر گونه آسیب از وسایل شما محافظت نمایند.

اگر قصد اسباب کشی دارید و برای بسته بندی وسایل خود سردرگم هستید به شما پیشنهاد می شود از کارتن های اسباب کشی شرکت کاراکارتن استفاده نمایید. شما می توانید کارتن مورد نیاز خود را با یک تماس ثبت سفارش کرده و در زمان کوتاه تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی کاراکارتن:

  • کارتن هایی که برای اسباب کشی ساخته شده اند دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می تواند از وسایل شما در پروسه ی اسباب کشی محافظت نماید.

 

  •  تمیز و بهداشتی بودن کارتن ها. کارتن هایی که برای اسباب کشی خریداری می کنید تمیز بوده و دیگر نیازی به شستن وسایل بعد از اسباب کشی نمی باشد. استفاده از کارتن های بهداشتی برای جمع کردن وسایل بچه ها و یا  افرادی با سیستم ایمنی ضعیف باعث می شود سلامت آن ها به خطر نیوفتد.

 

  •  سایز های یکسان این کارتن ها سبب شده در هنگام چینش بار آن ها به خوبی بر روی یک دیگر قرار گرفته و در هنگام حمل و نقل در جای خود ماده و وسایل شما جا به جا نشود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *