سفارش عمده کارتن

کاراکارتن یک شرکت تولید کارتن بوده که مطابق با نیاز و سفارش مشتری کارتن تولید می نماید. کارتن های موجود در بازار هر کدام کارایی خاصی داشته و برای بسته بندی محصولات خاصی مناسب می باشد.

شما می توانید با توجه به محصولی که قصد بندی آن را دارید کارتن را در سایز، استحکام و طرح مورد نیاز مورد انتخاب کرده و سفارش نمایید. تولید کنندگان و آنلاین شاپ ها می توانند سفارش عمده کارتن را در شرکت کاراکارتن ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

قیمت کارتن های عمده می تواند بسیار مناسب تر و به صرفه تر باشد. برای استعلام قیمت و یا خرید انواع کارتن به صورت تک و عمده می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

انواع کارتن

 

سفارش عمده کارتن دایکاتی

زمانی که برای بسته بندی محصولات به کارتن با فرم های پیچیده ای نیاز داشته باشیم از کارتن های دایکاتی استفاده می کنیم. کارتن های دایکاتی گزینه ی مناسبی برای بسته بندی میوه ها به حساب می آید.

شما با استفاده از تخیل و خلاقیت می توانید زیبا ترین و پیچیده ترین کارتن ها را خلق نمایید. پیچیده بودن فرم کارتن های دایکاتی باعث جذب مشتریان شده و می تواند در پروسه ی بازاریابی کمک شایانی نماید.

کارتن های دایکاتی توسط دستگاه دایکات تولید می شود. سایز کارتن های دایکاتی را نمی توان از قبل تعیین کرد.

سفارش عمده کارتن
سفارش عمده کارتن

سفارش عمده کارتن استاندارد

کارتن های 3 لایه و 5 لایه نوع استاندارد کارتن ها می باشند. کارتن های استاندارد بیشترین تقاضا را در بین دیگر انواع کارتن دارد. این کارتن ها در سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

کارتن های 3 لایه نسبت به کارتن 5 لایه توان تحمل وزن کمتری دارد. شما می توانید برای بسته بندی محصولات سنگین 20 کیلو تا 40 کیلو از کارتن 5 لایه استفاده نمایید.

معمولا برای بسته بندی لباسشویی، یخچال و … که وسایل سنگینی به حساب می آیند از کارتن 5 لایه استفاده می کنند.

کارتن های 3 لایه معمولا تحمل وزن تا 20 کیلوگرم را دارند. از این کارتن برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به محافظت بالا ندارند استفاده می شود.

برای سفارش عمده کارتن هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

09121052603

سفارش عمده کارتن لمینتی

شرکت هایی که برای بسته بندی محصولات خود به کارتن احتیاج دارند برای دیده شدن بیشتر از کارتن لمینتی استفاده می کنند. کارتن های لمینتی به دلیل مقاومت بالا و همچنین زیبایی برای محصولات صادراتی و یا کالاهای لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

کارتن های لمینتی نقش بسیار مهمی در صادرات ایفا می کنند. این کارتن ها به دلیل استحکام بالا می تواند در جا به جایی های طولانی مدت از محصول محافظت نماید. مثل ارسال محصول از یک کشور به کشوری دیگر.

کارتن های لمینتی بخاطر نوع ساخت آن ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و برای صادرات صیفی جات نیمه فریز شده گزینه ی مناسبی می باشد.

زیبایی کارتن های لمینتی می تواند به برند محصولات در بازاریابی و جذب مشتری کمک شایانی نماید. صادر کنندگان میوه و تولید کنندگان لوازم برقی از مشتریان همیشگی کارتن لمینتی به حساب می آیند.

اگر شما صادر کننده ی محصولات غذایی هستید به شما پیشنهاد می شود برای بسته بندی محصولات خود از کارتن لمینتی شرکت کاراکارتن استفاده نمایید. شما می توانید کارتن های لمینتی را در سایز و طرح دلخواه به صورت عمده سفارش دهید. برای سفارش عمده ی کارتن هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121052603

 

سفارش عمده کارتن بسته بندی

اگر شما تولید کننده باشید برای بسته بندی محصولات تولید شده نیاز به کارتن برای بسته بندی آن ها دارید. یا ممکن است صاحب یک آنلاین شاپ باشد و برای ارسال محصولات به کارتن احتیاج دارید. بهتر است مشاغلی که برای بسته بندی و یا ارسال محصولات به کارتن وابسته هستند بهتر است کارتن را به صورت عمده تهیه نمایید.

خرید عمده ی کارتن می تواند در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی نماید. کارتن ها می توانند از محصولات در برابر ضربه و آسیب احتمالی جلوگیری نمایند.

سفارش عمده کارتن
سفارش عمده کارتن

5 ویژگی سفارش عمده کارتن از کاراکارتن

1- سفارش عمده کارتن در انواع مختلف: پستی، کارتن اسباب کشی و کارتن آماده

 

2- قبول سفارش عمده کارتن و یا تعداد: شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه و زمان خود کارتن های مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه نمایید تا در هر زمان که نیاز دارید کارتن ها در دسترس شما باشد. فروش کارتن به صورت تعداد کم  نیز در این مجموعه امکان پذیر می باشد.

 

3- ارسال سفارش در کمترین زمان: زمانی که شما محصول را سفارش می دهید تیم پشتیبانی کاراکارتن پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان اقدام به ارسال محصول می نمایند.

 

4- کیفیت عالی و استحکام بالای کارتن: استحکام و مقاومت بالای کارتن ها از مهم ترین ویژگی برای انتخاب آن می باشند. کارتن های تولید شده در شرکت کاراکارتن دارای مقاومت بالایی بوده که می توانند از محصولات شما در برابر آسیب جلوگیری نمایند.

 

5- متنوع بودن ابعاد و سایز: شما می توانید با توجه به محصولی که دارید سایز کارتن را انتخاب نمایید. اگر شما از سایز مناسب کارتن برای بسته بندی وسایل استفاده نمایید می توانید از هدر رفتن حجم زیادی از کارتن جلوگیری نمایید.

همچنین استفاده از پلاستیک های حباب دار و یا یونولیت برای فیکس کردن سایز کارتن با محصول نیز به حداقل می رسد. گاهی ممکن است سایز استاندارد کارتن از سایز محصول کوچک تر باشد و محصول در آن جا نگیرد. پس بهتر است برای انتخاب کارتن سایز مناسب محصول را اندازه گیری کرده و مطابق با آن ثبت سفارش نمایید.

برای سفارش عمده ی کارتن هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب با شماره های زیر تماس بگیرید.

09121052603

سفارش عمده کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی دارای مقاومت بالا بوده و می توانند از وسایل شما در برابر ضربه و یا آسیب احتمالی جلوگیری نماید. شرکت های اسباب کشی زیادی هستند که صفر تا 100 اسباب کشی شما را انجام می دهد از بسته بندی گرفته تا باربری و حمل اسباب ها.

این شرکت ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه بهتر است کارتن اسباب کشی را به صورت عمده سفارش دهند. سفارش عمده کارتن این امکان را می دهد که در زمان نیاز کارتن دردسترس شما باشد و همچنین با قیمت به صرفه کارتن را تهیه نمایید. از دیگر مزایای خرید عمده می توان گفت دیگر نیاز نیست هر چند روز یکبار برای خرید کارتن وقت صرف کنید. می توانید هر ماه یکبار کارتن خریده و دیگر وقت خود را صرف خرید نفرمایید.

جهت خرید، هرگونه سوال و یا مشاوره هم اکنون میتوانید با ما در ارتباط باشید.

09121052603

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *