قیمت کارتن و جعبه | قیمت ضایعات کاغذ و کارتن

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن ، علی رغم کیفیت بالای کارتن ها ، بسیار مناسب و پایین می باشد. علت آن هم فروش مستقیم و بدون واسطه در این شرکت است.

برای مثال قیمت کارتن اسباب کشی که معمولا کارتن هایی مقوایی و معمولا از جنس مقوایی و با ساختار سه لایه و پنج لایه هستند بسیار مناسب تر از انواع کارتن های دیگر می باشد که در این مورد علت قیمت پایین ، علاوه بر فورش مستقیم ، عدم وجود هرگونه چاپ بر روی کارتن های اسباب کشی می باشد.

در خصوص قیمت کارتن بسته بندی (قیمت کارتن مقوایی) هم همین موارد صدق می کند چرا که این دو نوع کارتن معمولا مشابه هم می باشند.

به طور کلی بهتر است بدانید که قیمت کارتن در کارخانه بسیار مناسب تر از قیمت کارتن در سایت های فروشگاهی و سطح بازار می باشد. مشتریان می توانند همه روزه برای استعلام قیمت کارتن ها در انواع مختلف با مرکز فروش کارتن (کارا کارتن) تماس حاصل کنند.

قیمت کارتن

محاسبه ی آنلاین قیمت کارتن

اکنون شما می‌توانید با استفاده از ابزار محاسبه آنلاین موجود در سایت، به راحتی قیمت کارتن خود را محاسبه کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد با وارد کردن اطلاعات مربوطه، مانند اندازه، جنس و تعداد کارتن‌ها، قیمت نهایی را به صورت سریع و دقیق محاسبه کنید.

با استفاده از این ابزار، می‌توانید زمان و هزینه‌های خود را کاهش داده و بهترین گزینه را برای سفارش کارتن انتخاب کنید. فقط کافیست به بخش محاسبه قیمت کارتن مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید تا در چند قدم قیمت کارتن خود را دریافت کنید.

با استفاده از این امکانات آنلاین، فرآیند خرید و محاسبه قیمت کارتن به سادگی و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

ابزار محاسبه ی آنلاین قیمت کارتن

قیمت کارتن اسباب کشی

براس استعلام قیمت کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف ، بهترین کار تماس مستقیم با شماره تلفن (09121052603) می باشد. شاید کارتن‌ها در نگاه اول جزو وسایل ساده و دم دستی به شمار آیند. اما می توانند از وسایل شما به خوبی در برابر انواع ضربه به خوبی محافظت نمایند.

اگر چه این کارتن ها دارای شکل و ساختار ساده ای هستند اما این محصولات در متنوع ترین اشکال تولید شده و به بازار ارائه می‌شود. هر یک از این انواع کارتن دارای قیمت‌های مختلفی هستند. بنابراین می‌توان گفت ویژگی های مختلف کارتن در تعیین قیمت کارتن موثر است.

پیش‌تر گفتیم مهم ترین عامل تعیین قیمت کارتن، ارزش کاغذ به کار رفته در ساخت کارتن است. حال می‌خواهیم با مورد‌های دیگر نیز آشنا شویم، عوامل مهم در تعیین مبلغ کارتن به شرح زیر است:

  • نوع کارتن و چاپ:قیمت چاپ یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت کارتن است. مبلغ کارتن با چاپ لمینتی از مبلغ کارتن با چاپ فلسکو بیشتر است. اگر برای بسته بندی محصولی حساس به دنبال کارتن هستید بهتر است از کارتن هایی با چاپ لمینتی استفاده نمایید.
    کارتن‌های لمینتی می‌توانند از محصولات شما در برابر ضربه و رطوبت به خوبی محافظت نمایند. همچنین زیبایی چاپ لمینتی می‌تواند باعث جذب بیشتر مشتریان نیز شود. ویژگی های ذکر شده می تواند قیمت کارتن لمینتی را توجیه نماید.
  • ابعاد و سایز کارتن:سایز و ابعاد کارتن نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیر گذارد. هر چقدر ابعاد کارتن بزرگ‌تر باشد مواد اولیه ی ساخت آن نیز بیشتر است. همین مسئله می‌تواند تاثیر ابعاد بر قیمت کارتن را توجیه نماید.علاوه بر این‌ها چاپ بر روی کارتن‌های بزرگ سخت‌تر بوده و همچنین نیاز به جوهر و لمینت بیشتری دارد. همین مسئله سبب می‌شود چاپ بر روی کارتن های بزرگ از قیمت بالاتری برخوردار باشد.
  • نوع مواد اولیه:برای ساخت کارتن هم می‌توانید از ضایعات درختان استفاده نمایید و هم می توانید از کارتن های بازیافتی برای ساخت کارتن جدید مواد اولیه بسازید.قیمت ضایعات کارتن از ضایعات کشاورزی کمتر بوده و باید به این نکته نیز اشاره کرد که کارتن‌های ساخته شده از ضایعات کشاورزی بسیار مرغوب تر از کارتن‌های ساخته شده از ضایعات کارتن است.
    کیفیت کارتن نیز می‌تواند بر مبلغ آن تاثیر گذار باشد. برای ساخت کارتن‌هایی با کیفیت بالا باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده نمایید. به علت بالا بودن قیمت مواد اولیه‌ی مرغوب قیمت کارتن ساخته شده با این مواد بالاتر می‌رود. بنابر‌این بدیهی است که کیفیت مواد اولیه بر قیمت کارتن تاثیر زیادی دارد.
قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی با توجه به این که چه کالا و اقلامی قرار است بسته بندی شود باید ابعاد سایز و ابعاد مورد نیاز و متناسب با کالای مورد نظر را مشخص کرده. در مرحله ی بعد با توجه به وزن و جنس کالای مورد نظر باید جنس و نوع کارتن بسته بندی مناسب آن را تعیین کنیم. بعد از مشخص شدن تمامی این موارد می توان قیمت کارتن مورد نظر را استعلام کرد.

جهت استعلام قیمت کارتن بسته بندی همه روزه می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید. تا اینجا با برخی از کاربردهای کارتن بسته‌بندی آشنا شدیم. همچنین دانستیم کارتن‌ های بسته‌بندی از قیمت مناسب تری نسبت به دیگر کارتن‌ها برخوردار هستند. علت قیمت مناسب کگارتن های بسته بندی به شرح زیر است :

  • نداشتن هیچ گونه چاپ: فرآیند چاپ لمینتی با قیمت های بالایی صورت می‌گیرد. کارتن های بسته بندی به دلیل آن که بر روی آن ها چاپ لمینتی انجام نمی شود می تواند در کاهش قیمت محصول بسیار تاثیر گذار باشد.
  • ساده بودن کارتن های بسته بندی: با استفاده از روش دایکات می توانیم کارتن هایی با اشکال مختلف خلق کنیم. کارتن های ساخته شده از روش دایکات دارای قیمت بالاتری نسبت به کارتن های ساده است.

کارتن های بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین ارکان‌های بسته‌بندی به حساب می‌آید. افراد به دلایل مختلفی مانند: انبار کردن، اسباب کشی، بسته‌بندی محصولات تولیدی، ارسال محصولات و … به کارتن بسته‌بندی وابسته هستند.کارتن‌ها به ما کمک می‌کند احتمال آسیب رسیدن به وسایل تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

با اینکه کارتن بسته بندی دارای کارایی بسیار مهمی است. با این حال از قیمت بالایی برخوردار نیست.شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود کارتن بسته بندی را انتخاب کرده و مانع از آسیب رسیدن به وسایل شوید. کارتن‌های بسته‌بندی را می‌توانید در سایزهای گوناگون و قیمت‌های مختلف سفارش دهید. برای استعلام قیمت و یا ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن در کارخانه

قیمت کارتن در کارخانه مسلما پایین تر از قیمت خرید کارتن از بنگاه ها و دلالان های بازار خرید و فروش کارتن خواهد بود. چرا که وجود دلالان در هر زمینه به دلیل سود و کمیسیونی که روی قیمت اصلی اضافه می کنند ، باعث بالا رفتن قیمت برای مصرف کنندگان می شود.

به همین دلیل خرید از یک کارخانه کارتن سازی که قیمت کارتن مناسب ارائه کرده و فروش مستقیم و بدون واسطه داشته باشد ( مانند شرکت تولیدی کاراکارتن) ، بهترین راهکار ممکن است. برای مثال در شرکت کاراکارتن قیمت کارتن اسباب کشی قیمت کارتن بسته بندی ، قیمت کارتن لمینتی و قیمت کارتن سه لایه ، قیمت کارتن پنج لایه ، قیمت کارتن میوه و به طور کلی قیمت انواع کارتن بسیار مناسب تر از سطح بازا می باشد.

دلیل آن هم همان طور که پیش تر توضیح داده شد ، حذف واسطه و فروش مستقیم از کارخانه می باشد. به همین دلیل همواره قیمت کارتن در کارخانه کمتر و مناسب تر می باشد.

قیمت کارتن در کارخانه

قیمت کارتن کیلویی

قیمت کارتن کیلویی نیز بستگی به جنس و کیفیت کارتن دارد. تولید کنندگان نیر قیمت های متفاوتی بسته به عوامل مختلف ارائه می کنند. در هنگام خرید کارتن شما به چه فاکتور هایی توجه می‌کنید؟ یک کارتن برای آن که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.

برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب در هنگام خرید کارتن باید کیفیت، استحکام و قیمت کارتن را مورد ارزیابی قرار دهیم. اگر بخواهیم موقع خرید کارتن تنها یکی از این عوامل را سرلوحه قرار دهیم امکان گرفتن نتیجه‌ی نامطلوب بالا می‌رود. برای مثال: اگر بخواهیم  در هنگام خرید کارتن تنها داشتن قیمت مناسب را در نظر بگیریم باعث ضرر‌های بیشتر مالی نیز می‌شود.

زیرا به احتمال زیاد کارتنی که دارای قیمت ارزان و کم باشد قطعا در فرآیند ساخت به کیفیت آن توجهی نشده به همین دلیل توانایی کافی برای محافظت از وسایل شما را ندارد. اینجور کارتن‌ها نمی‌توانند در پروسه‌ی حمل و نقل از وسیله‌ای که در آن بسته بندی شده محافظت کنند و با آسیب رسیدن به آن شما را متحمل ضرر و زیان های سنگین می‌نمایند.

اگر فقط بخواهید کیفیت بالا و مرغوب بودن کارتن را در نظر بگیرید ممکن است بتوانید بهترین کارتن را خریداری کنید اما همین کارتن به دلیل داشتن قیمتی بالا برای شما صرفه‌ی اقتصادی نداشته و باعث ضرر و زیان مالی برای شما می‌شود. یک کارتن مناسب و به صرفه باید دارای قدرت محافظت بالا و همچنین دارای قیمت مناسب باشد. قیمت کارتن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مهم ترین عاملی که در تعیین مبلغ کارتن اثر می‌گذارد، قیمت کاغذ است. با تغییر قیمت کاغذ، مبلغ کارتن نیز دچار تغییر می‌شود.

قیمت کارتن کیلویی

قیمت کارتن نو

قیمت کارتن نو همان طور که تصور می کنید به مراتب از کارتن دست دوم بیشتر است. اما با در نظر گرفتن این که می توانید کارتن نو را با قیمتی بسیار مناسب از شرکت کارا کارتن تهیه کنید ، شاید دیگر نیازی به خرید کارتن دست دوم باقی نماند.

چرا که اگر بتوانید کارتن نو را با قیمتی مناسب تهیه کنید دیگر تفاوت قیمت چندانی بین کارتن نو و کارتن دست دوم باقی نمی ماند و خرید کارتن دست نو ارزنده تر می باشد. قیمت کارتن نو در شرکت کاراکارتن با توجه به وضعیت بازار همواره در تغییر بوده و بهترین راه برای استعلام قیمت به روز ، تماس با شرکت می باشد. در ضمن در نظر داشته باشید که کاربرد و کارایی کارتن نو همیشه بهتر از کارتن دست دوم می باشد.

چرا که معمولا کارتن ها بعد از استفاده و گذشت زمان استحکام و مقاومت خود را از دست می دهند و بیشترین خریداران کارتن های دست دوم بنگاه های ضایعاتی هستند نه مصرف کنندگان.

قیمت کارتن نو

مرکز فروش کارتن در تهران

کارا کارتن با دایر کردن دفتر مرکزی فروش خود در میرداماد تهران به عنوان مرکز فروش کارتن در تهران در حال فعالیت به صورت حرفه ای می باشد و انواع کارتن های لمینتی ، میوه ، سه لایه و پنج لایه با بالاترین کیفیت تولید کرده و به فروش می رساند. شرکت کارا کارتن به عنوان شرکت کارتن سازی تهران ، فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی  ( کارتن سازی و ورق سازی ) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و آزمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

فروش تمامی محصولات این کارخانه به صورت کاملا مستقیم انجام شده و کارتن ها برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می شود. به همین دلیل فرقی نمی کند که مشتری از کدام شهر یا شهرستان سفارش خرید خود را ثبت کند. تمامی سفارشات نیز در مدت زمانی کوتاه به دست مشتری خواهند رسید.

مرکز فروش کارتن در تهران

فروش عمده کارتن بسته بندی

فروش عمده کارتن بسته بندی نیز جزو فعالیت هایی می باشد که مجموعه کارا کارتن به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد. منظور از فروش عمده کارتن ، فروش کارتن ها در تیراژ بالا می باشد و ربطی به نوع کارتن ندارد. و منظور از حرفه ای ، تولید با حداکثر سرعت و کیفیت می باشد. این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه کارتن سازی ، قادر است تا انواع مختلف کارتن در تیراژ بالا در کوتاه ترین زمان ممکن تولید کرده و برای مشتریان خود در سراسر کشور ارسال کند.

همواره دقت داشته باشید که قبل از خرید هر شرکت کارتن ساز باید از کیفیت مناسب کارتن ها اطمینان کسب کرده و مطمئن شوید. بسیاری از شرکت ها با استفاده از بیش از حد استاندارد از ضایعات کارتن در مواد اولیه ی ساخت کارتن های جدید ، کارتن هایی با کیفیت کم تر از حد استاندارد تولید کرده و با قیمت ارزان نیز به فروش می رسانند اما مقاومت و استحکام این کارتن بسیار پایین بوده و نمی توانند میزان کارایی مورد نیاز را برای مصرف کننده داشته باشند.

فروش عمده کارتن بسته بندی

خرید کارتن بدون چاپ

خرید کارتن بدون چاپ نیز از مجموعه کارا کارتن با قیمت های بسیار مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. کارتن های بدون چاپ معمولا از قیمت های مناسب تری نسبت به قیمت کارتن های دیگر برخوردار هستند وعلت آن هم نبودن هزینه چاپ می باشد.

همان طور که می دانید وجود هرگونه چاپ بر روی کارتن  تا حدی باعث بالا رفتن قیمت آن می شود و مبلغ چاپ نیز بسته به نوع چاپ متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه لمینت کارتن یا همان چاپ لمینتی (چاپ کارتن لمینتی) از همه بیشتر می باشد.

البته انواع چاپ بسیار زیادی مانند چاپ فلکسو و غیره وجود دارند که انتخاب آن به عهده مشتری و بر اساس نیاز او صورت می گیرد.اگر در این زمینه برای انتخاب به مشاوره نیاز داشته باشید نیز می توانید با شرکت کارا کارتن تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

خرید کارتن بدون چاپ

قیمت کارتن لمینتی

قیمت کارتن لمینتی بستگی به سایز کارتن و جنس ورق ها (از نظر نوع فلوت و تعداد لایه ها) دارد و در آخر مهم ترین عامل در تعیین کارتن لیمنتی ، چاپ لمینتی است. با توجه به چاپ مورد نظر روی کارتن ها قیمت نهایی کارتن ها محاسبه می شود. لازم به ذکر است بهترین نوع کارتن برای انجام چاپ لمینتی ، کارتنی است که از ورق کارتن نوع e فلوت ساخته شده است. دلیل آن هم ظرافت و سطح صاف این نوع ورق کارتن می باشد.

اگر چه قیمت چاپ لمینتی از دیگر انواع چاپ دارای قیمت بالاتری باشد. اما انتخاب این نوع چاپ می تواند در دراز مدت برای شما دارای صرف اقتصادی خوبی باشد. زیرا با داشتن ظاهری زیبا می تواند مشتریان را جلب کرده و بازار فروش محصول شما را رونق دوباره ببخشد. عکسی که برروی  کارتن ها چاپ می شود اگر به وسیله ی چاپ لمینتی این چاپ صورت گرفته باشد دارای کیفیت بالایی بوده و عکس با وضوح زیادی چاپ می شود.

اکثر تولیدکنندگان وسایل لوکس و با ارزش مانند: تولید کنندگان لوازم برقی، صادر کنندگان میوه و … ترجیح می دهند از چنین چاپی برای کارتن بسته بندی خود استفاده نمایند. برای لمینت کردن انواع کارتن از چسب سیلیکات، چسب سلفون و یا صحافی استفاده می‌شود. در لمینت کارتن از مواد بیشتری استفاده می‌شود و همچنین فرآیند لمینت کردن پرسه‌ی پیچیده‌ای دارد، بنابراین مبلغ کارتن لمینتی بیشتر از کارتن معمولی است.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید : 11 روش برای کاهش هزینه در کارتن سازی

قیمت کارتن لمینتی

قیمت کارتن میوه

قیمت کارتن میوه هم به عواملی همچون سایز کارتن مورد نظر و میزان ضخامت و نوع مواد اولیه به کار رفته در کارتن مورد نظر مشخص می شود. برای مثال یکی از محکم ترین و مقاوم ترین کارتن های میوه ، کارتن موزی است که محبوبیت بالایی دارد و علاوه بر بسته بندی و حمل موز ، در بسیاری از موارد دیگر نیز کاربرد دارد. قیمت کارتن میوه های مختلف نیز همان طو.ر که توضیح داده شد و با توجه به فاکتور هاتی نام برده شده با یک دیگ متفاوت هستند.

امکان به طور کلی بهتر است بدانید هر چه تعداد لایه های کارتن بیشتر باشد قیمت کارتن میوه نیز بالا تر خواهد بود. چرا که برای بسته بندی و حمل بسیاری از میوه های حساس مانند انگور نیاز به کارتن های مقاوم می باشدذ تا ازر آن ها در برابر ضربه و له شدن محافظت کند. همچنین برای حمل و بسته بندی میوه های که از وزن بالا تری برخوردارند نیز کارتن های ضخیم و از جنس پنج لایه و یا سه لایه لازم است.

قیمت کارتن میوه

قیمت کارتن سه لایه | قیمت کارتن 3 لایه

کارتن سه لایه همان طور که می دانید با استفاده ورق کارتن های سه لایه ای ساخته و تولد شده است. قیمت این نوع کارتن ها در رده ی میانی قرار دارد. کارتن سه لایه یکی از پر کاربرد ترین انواع کارتن ها بوده و برا بسته بندی و حمل انواع و اقسام کالا ها و سابل تا وزن 20 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موثر ترین عوامل در تعیین قیمت کارتن‌ها تعداد لایه‌های به کار رفته در ساخت ورق کارتن است.

همانطور که می‌دانید ورق کارتن از دو نوع کاغذ به اسم لاینر و فلوت ساخته می‌شود. فلوت‌ها و لاینرها در انواع متنوعی با کیفیت‌های گوناگون تولید شده و روانه‌ی بازار می‌شوند. برای مثال این بدیهی است که کارتن 5 لایه به دلیل داشتن 3 لاینر و 2 فلوت دارای قیمت بالاتری نسبت به کارتن 3 لایه که 2 لاینر و 1 فلوت دارد باشد. مبلغ کارتن‌ها همچنین با توجه به انواع آن مانند کارتن سه لایه ،پنج لایه، سینگل و هفت لایه باهم متفاوت است.

زیرا کارتن هفت لایه نسبت به کارتن پنج لایه از استحکام بیشتری برخوردار بوده و همچنین مقدار کاغذ مصرفی در کارتن هفت لایه از کارتن پنج لایه بیشتر است. بنابر‌این، قیمت کارتن هفت لایه از کارتن پنج لایه بیشتر است.

عوامل تعیین کننده قیمت کارتن

در زیر تعدادی از عوامل تعیین کننده قیمت کارتن را بررسی می‌کنیم:

جنس و کیفیت مقوانوع و کیفیت مقوای استفاده شده در تولید کارتن می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. مقوای با کیفیت و مقاومت بالاتر ممکن است هزینه تولید بیشتری داشته باشد که در نتیجه قیمت کارتن نیز افزایش یابد.
اندازه و طراحی کارتناندازه و شکل کارتن مقوایی نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. اندازه بزرگتر یا طرح‌های پیچیده‌تر ممکن است نیازمند مصرف بیشتری از مواد و هزینه بیشتری در فرآیند تولید باشند که به افزایش قیمت کارتن منجر می‌شود.
تعداد سفارشحجم سفارش کارتن نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. سفارش بزرگتر ممکن است تخفیف‌هایی در قیمت کارتن ایجاد کند، در حالی که سفارش کوچکتر ممکن است به قیمت واحد کارتن افزوده شود.
روند تولید و توزیعهزینه‌های مربوط به فرآیند تولید و توزیع کارتن نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. این شامل هزینه‌هایی مانند ماشین‌آلات و تجهیزات، نیروی کار، حمل و نقل، بسته‌بندی و غیره است. هر چه هزینه‌های مرتبط با تولید و توزیع بیشتر باشد، قیمت کارتن نیز ممکن است افزایش یابد.
تقاضا و عرضهقیمت کارتن نیز می‌تواند تحت تأثیر تقاضا و عرضه قرار گیرد. در صورتی که تقاضا برای کارتن مقوایی بالا باشد و عرضه محدود باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد. به همین ترتیب، در صورتی که تقاضا کاهش یابد و عرضه بیشتر شود، قیمت نیز ممکن است کاهش یابد.

قیمت کارتن پنج لایه

قیمت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از دیگر انواع کارتن ها نطیر کارتن های سه لایه و سینگل به مراتب بالا تر است. دلیل آن هم استحکام و مقاومت بالاتر این نوع کارتن ها می باشد. بهترین نوع کارتن برای حمل اجسام حساس و لوازم شکستنی کارتن پنج لایه می باشد. همچنین این کارتن ها می تواند اجسام و وسایل را تا وزن 45 کیلوگرم (البته بسته به نوع فلوت ورقه های سازنده کارتن) بسته بندی کرده و در برابر ضربه و رطوبت محافظت کند.

البته فاکتور های زیادی در تعیین قیمت کارتن پنج لایه تاثیر دارند کهیکی از مهم ترین آن ها وجود چاپ برو روی کارتن می باشد. و در صورت وجود نیز نوع چاپ تاثیر بسزایی در قیمت کارتن مورد نظر دارد. علاوه بر موارد فوق ، نوع فلوت و لاینر های ورق کارتن سازنده ی کارتن نیز در قیمت کارتن تاثیر می گذارد. معمولا پر کاربرد ترین نوع فلوت در ورق سازی ، و کارتن سازی ، فلوت نوع e  می باشد که هم از ظرافت بالا و هم مقاومت بالایی برخوردار است.

خرید کارتن اساب کشی |کارتن اسباب کشی |خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی می تواند به صورت نو و دست دوم صورت بگیرد. بسیاری از افراد برای اساب کشی از کارتن های دست دوم استفاده می کنند و بسیاری دیگر اقدام به استعلام قیمت کارتن کرده و کارتن نو می خرند. هنگام خرید کارتن اسباب کشی باید به ابعاد آن دقت کنی تا برای بسته بندی  اقلام مورد نظر مناسب باشد. خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی هم گزینه ی دوم است.

از آن جایی که قیمت کارتن دست دوم از نو پایین تر است ، با انتخاب این گزینه می توان در هزینه های اسباب کشی صرفه جویی کرد اما نمی توان روی مح-افظت کارتن ها از اقلام داخل آن به صورت صد درصد مطمئن بود چرا که کارتن ها در طول زمان و مدت استفاده ، استحکام و مقاومت خود را تا حدودی از دست می دهند.

کارتن اسباب کشی باید با توجه به اقلام و وسایلی که قرار است بسته بندی شوند ، مورد اسفاده قرار بگیرند. برای مثال جهت بسته بندی ظروف چینی و شیشه ای و شکننده بهترین نوع کارتن 5 لایه ای با فلوت نوع e می باشد.

هم چنین برای بسته بندی و حمل کالا ها با وزن بالا کارتن های هفت لایه ای بهترین انتخاب هستند. برای همین استفاده از هر کارتنی به صورت رندوم برای بسته بندی اقلام مختلف استاندارد و صحیح نمی باشد. کارتن های موزی به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا ، کارتن های مناسبی برای اسباب کشی هستند و به همین دلیل افراد زیادی از کارتن موزی برای بسته بندی و حمل و نقل لوازم خود در اسباب کشی استفاده می کنند. قیمت کارتن موزی نیز با توجه به این که نو یا دست دوم باشد متفاوت می باشد.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید : کارتن سازی ارزان

قیمت کارتن خالی

قیمت کارتن خالی با توجه به فاکتور هایی زیادی مشخص می شود که اولین آن جنس و ابعاد کارتن می باشد. کارتن ها از مواد مختلفی مانند چوب درختان ، ضایعات کارتن های قدیمی و ورق های کرافت و… ساخاته می شوند.  پس از مشخص شدن جنس کارتن ، تعداد لایه های ورق کارتن بکار رفته در ساخت کارتن است که در تعیین قیمت کارتن موثر است. در آخر نیز نوع اتصالات کارتن.

بعد از مشخص شدن تمام موارد فوق با در نظر گرفتن این که کارتن نو یا دست دوم است می توان برای آن قیمتی تعیین کرد. سرچ عبارت قیمت کارتن خالی روزانه به دفعات زیادی در موتور جست و جوی گوگل انجام می گیرد. اما لازم به ذکر است که تمامی انواع کارتن هایی که روزانه به فروش مرسند خالی بوده و کارتن خالی به تنهایی نوع خاصی از کارتن محسوب نمی شود.

پیش بینی قیمت ضایعات کارتن |قیمت ضایعات کارتن فله |قیمت روز کارتن ضایعاتی

پیش بینی قیمت ضایعات کارتن کار اصلی بنگاه های خرید و فروش ضایعات کارتن میی باشد. به همین جهت بهترین راه برای استعلام قیمت ضایعات کارتن برقراری ارتباطات با یکی از این بنگاه ها می باشد. برای استعلام قیمت کارتن فله می توانید به ضایعات فروشی ها مراجعه کرده و یا اگر سوال شما جنبه ی تحقیقاتی دارد می توانید با کارخانه های تولید کارتن تماس گرفته و از قیمت خرید آن ها مطلع شوید.

برای استعلام قیمت روز کارتن ضایعاتی نیز بهترین راه تماس با بنگاه های ضایعاتی و. یا مراجعه به وب سایت و یا کانال های خبری می باشد که قیمت ضایعات را به صورت روزانه اعلام می کنند.

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی

تعداد فلوت و لاینر موجود در ورق های در قیمت کارتن مقوایی نقش بسزایی دارد. کاغذ فلوت یا کنگره‌ای که در ساخت کارتن کاربرد دارد دارای قیمت بالاتری نسبت به کاغذ لاینر است. بنابراین واضح است که کارتن‌هایی که دارای فلوت بیشتری نسبت به یک دیگر هستند دارای قیمت بیشتر باشند.

تعداد فلوت و لاینر موجود در ورق های کارتن مختلف به شرح زیر است:

  • کارتن 2 لایه: دارای یک عدد فلوت و یک عدد باینر است.
  • کارتن 3 لایه: در این نوع ورق کارتن، 2 عدد لاینر و یک عدد فلوت به کار رفته است. برای ساخت چنین ورق کارتنی کاغذ فلوت در وسط دو کاغذ لاینر قرار می‌گیرد.
  • کارتن 4 لایه: ورق کاغذ فلوت و لاینر یکی در میان قرار گرفته و لایه آخر فلوت است. استفاده از چاپ لمینتی در این کارتن واجب است.
  • کارتن 5 لایه: در این ورق کارتن نیز لاینر و فلوت به صورت یکی در میان بر روی یک دیگر قرار می‌گیرند. در دو طرف ورق کارتن کاغذ لاینر قرار دارد. فلوت ها در وسط لاینر قرار گرفته است.
  • کارتن 7 لایه: طریقه ی قرار گیری لاینر و فلوت در کارتن 7 لایه مانند کارتن 5 لایه بوده با این تفاوت که در کارتن 7 لایه یک لایه لاینر و فلوت بیشتر از ورق کارتن 5 لایه است.

خرید کارتن مقوایی | کارتن اسباب کشی ارزان

خرید کارتن مقوایی معمولا برای اسباب کشی و یا بسته بندی اقلام و لوازمی مورد استفاده قرار می گیرد که در انباری نگهداری می شوند. کارتن های مقوایی معمولا بریا مصارف روزانه و بسته بندی های معمولی مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که که شرکت ها کارخانه ها و تولیدی هایی که کارتن ها را برای بسته بندی محصولاتشان استفاده میکنند معمولا عکس و مقداری از اطلاعات محصول مورد نطر را روی کارتن چاپ می کنند.

کارتن های مقوایی بدون چاپ یا همان کارتن اسباب کشی معمولا از قیمت های بسیار مناسبی برخوردارند که علت آن به طور کامل در ابتدای مطلب توضیح داده شده است.

خرید کارتن کوچک

خرید کارتن کوچک |خرید کارتن پستی

خرید کارتن کوچک نیز برای بسته بندی و ارسال کالای کوچک به کار برده می شود. اگر شما هم کارخانه دارید و برای بسته بندی محصولاتتان قصد خرید کارتن کوچک دارید ، توجه داشته باشید که قبل از هر چیزی باید سایز محصول خود را اندازه گیری کرده تا ابعاد کارتن مناسب آن نیز مشخص شود. پس از مشخص شدن سایز کارتن مودر نطر باید نوع کارتن را که از جنسی ساخته شده باشد و با این که چند لایه باشد را انتخاب کنید.

سپس در مرحله  آخر نیز در صورت نیاز نوع چاپ روی کارتن را مشخص می کنید. همواره در نظر داشته باشید که بهترین نوع چاپ ، چاپ لمینتی است. چرا که علاوه بر کیفیت بالا و شیک بودنش ، مقاومت کارتن را در برابر رطوبت و همین طور استحکام آن را زیاد می کند.

قیمت کارتن با چاپ لمینتی به مراتب بالا تر از قیمت کارتن های دیگر می باشد. خرید کارتن پستی در انواع مختلف و در ابعاد متفاوت از شرکت کاراکارتن با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت ممکن بوده و مشتریان  می توانند همه روزه با یکی از شماره های این شرکت تماس گرفته و سفارش خرید خود را ثبت کنند تا کارتن های مورد نظرشان را در کوتاه ترین مدت ممکن در محل تحویل بگیرند.

خرید کارتن سه لایه

خرید کارتن سه لایه

خرید کارتن سه لایه برای بسته بندی اقلام و کالاهایی مناسب است که از نظر وزنی و همین طور میزان حساسیت در برابر ضربه در رده ی میانی قرار داشته باشند. قیمت کارتن سه لایه از قیمت کارتن با تعداد لایه هایی نظر 5 و 7 به مراتب کمتر بوده و مناسب تر می باشد. اما قیمت این دسته از کارتن ها در مقایسه با کارتن های سینگل یا تک لایه ای گران تر محسوب می شود.

کارتن های سه لایه از پرکاربردترین کارتن ها به حساب می آید. ما می توانیم انواع وسایل مختلف را در این کارتن هال بسته بندی کرده و از ایمن بودن وسایل مطمئن شویم. کارتن های سه لایه خود نیز می توانند در انواع مختلفی ساخته شوند. تنوع کارتن های سه لایه به فلوت های به کار رفته در آن بستگی دارد.

در صنعت کارتن سازی ما 6 نوع فلوت مختلف داریم. کار اصلی فلوت ها ضربه گیر کردن ورق کارتن است. فلوت ها با توجه به ساختاری که دارند دارای میزان ضربه گیری مختلفی هستند.

برای مثال فلوتA بیشترین میزان ضربه گیری و فلوت نوع F کمترین میزان ضربه گیری را دارا می باشد. برای سفارش کارتن سه لایه می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و کارتن سه لایه با فلوت و چاپ دلخواه سفارش دهید.

خرید آنلاین کارتن مقوایی

کاراکارتن یکی از پیش کسوت های صنعت کارتن سازی به شمار می آید. این مجموعه با سال ها کار و تلاش در زمینه ی تولید و فروش کارتن توانسته تمام نیاز مشتریان را شناخته و به بهترین روش به آن پاسخ دهد. قیمت هر محصول برای هر متقاضی و مشتری از مهم ترین فاکتورها به شمار می آید. زمانی که هر یک از ما به قصد خرید هر محصولی روانه ی بازار می شویم می‌خواهیم بهترین کالا را با قیمت منصفانه تهیه نماییم.

شرکت کاراکارتن با دانستن این اصل همواره تلاش کرده با بکارگیری روش های مختلف قیمت کارتن های تولیدی این مجموعه را مناسب تر از دیگر رقبای موجود قرار دهد. با زیاد شدن واسطه بین مشتری و کارخانه کارتن سازی مبلغ کارتن افزایش می‌یابد و کارتن با قیمت بالاتری به دست مشتری می رسد.شما می‌‍توانید برای کاهش هزینه‌ها خرید خود را بی واسطه انجام دهید.

پشرکت کاراکارتن سعی دارد با حذف واسطه‌ ی اضافی مبلغ را برای مشتریان به مناسب ترین میزان ممکن کاهش داده تا شما بتوانید کارتن‌های مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

قیمت کارتن دست دوم

این موضوع که قیمت اجناس نو بالاتر از قیمت اجناس مصرف شده و دست دوم هستند برای همه ی ما روشن شده و عادی است. این موضوع در زمینه ی کارتن‌ها نیز صادق است.

با این تفاوت که کارتن‌های دست دوم قدرت حفاظت خود را از دست داده و دیگر نمی‌توانند به خوبی از وسایل شما محافظت نمایند. بنابراین می‌توان گفت کارتن‌ها کالاهای یک بار مصرفی بوده که پس از استفاده دیگر نمی‌توان از آن برای بسته‌بندی محصولات استفاده کرد. کارتن‌های دست دوم را وارد چرخه‌ی بازیافت می‌کنند تا بتوانند با کمک آن خمیر کاغذ تولید کنند.

با دانستن این مطالب می‌فهمیم قیمت کارتن نو قطعا از قیمت کارتن دست دوم یا ضایعات کارتن بالاتر است. کارتن ضایعاتی و دست دوم با توجه به وزنی که دارد به صورت کیلویی به فروش می رسد. اما کارتن های نو فارغ از وزنشان با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

تعیین قیمت کارتن نو به تعداد لایه‌های ورق کارتن بستگی دارد. از طرف دیگر اگر کارتن نو از ضایعات کشاورزی ساخته شده باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به کارتن‌های ساخته شده از کارتن‌های بازیافتی است.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم قیمت کارتن نو به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر شما یک تولید کننده هستید و برای محصولات خود نیاز به کارتن دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. ا

گر هنوز نمی‌دانید چه نوع کارتن با چه ابعادی مناسب بسته بندی محصولات شما است می‌توانید از مشاوران مجموعه به صورت رایگان کمک بگیرید. مشاوران مجموعه‌ی کاراکارتن با بررسی و ارزیابی کالای تولیدی شما و همچنین چگونگی حمل و نقل و انبار آن‌ها ، بهترین کارتن را برای بسته بندی به شما پیشنهاد می‌دهد.

قیمت ضایعات کارتن

قیمت ضایعات کارتن

شاید بپرسید ضایعات کارتن چیست و یا اصلا چرا باید قیمتی برای ضایعات کارتن تعیین شود؟ زمانی که کارتن‌ها یکبار برای بسته‌بندی وسیله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد دیگر نمی‌توانند برای بسته‎‌بندی وسیله‌ی دیگر مورد استفاده قرار بگیرید. شاید بپرسید چرا تنها می‌توانیم یکبار از کارتن‌ها برای بسته‌بندی استفاده نماییم؟ ورق‌های کارتن از یک ساختار چند لایه ساخته شده‌اند.

فلوت‌ها یکی از لایه‌های است که در قسمت میانی ورق کاغذ قرار می‌گیرد. فلوت ها بدلیل ساختاری شبیه به نمودار سینوسی که دارند می‌توانند به خوبی کار ضربه‌گیری را انجام دهند. پس تا اینجای مقاله با فلوت و کارایی مهم آن آشنا شدیم. پس از یکبار بسته‌بندی و استفاده از کارتن فلوت ها دفرمه شده و دیگر نمی‌توانند مانند یک فلوت نو کار ضربه گیری را به خوبی انجام دهند.

در این صورت کارتن‌هایی که یکبار از آن‌ها استفاده شده از رده خارج می‌شود. این نوع کارتن‌ها دیگر از رده خارج شده اند را به عنوان ضایعات کارتن می‌توان به فروش رساند. قیمت این کارتن‌ها معمولا به صورت کیلویی محاسبه می‌شود. قیمت هر کیلو از کارتن مانند قیمت سایز اجناس همواره در حال تغییر است. مجموعه‌ی کاراکارتن تنها در زمینه‌‌ی فروش کارتن نو به صورت تکی و عمده فعالیت داشته است.

این مجموعه از قیمت کارتن ضایعاتی خبر نداشه و تنها می‌تواند استعلام قیمت کارتن نو را به مشتریان عزیز اعلام نماید. برای استعلام قیمت کارتن نو می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

قیمت هر کیلو ضایعات کارتن در تهران | قیمت ضایعات کارتن امروز

قیمت کارتن ضایعاتی در تهران و دیگر شهر ها با توجه به نرخ پایه ی بازار اون شهر تفاوت ناچیزی دارد. اما برای دریافت قیمت به روز بهترین کار تماس گرفتن با کارخانه ی تولید کارتن در تهران و حومه است. همچنین برای محاسبه قیمت کارتن در انواع مختلف و سایز های متفاوت ، در ابتدای مطلب فرمولی را توضیح دادیم که می تواند در محاسبه ی قیمت کارتن به شما کمک کند.

قیمت ضایعات کارتن

قیمت ضایعات کارتن و نایلون

از آن جایی که با استفاده بازیافت بسیاری از زباله ها ( مانند زباله های کاغذی و پلاستیکی) می توانیم از مصرف منابع طبیعی جدید جلوگیری کنیم و علاوه بر آن از آلودگی و نابودی محیط زیست نیز برای تولید مواد خام و اولیه بپرهیزیم ، ضایعات کارتن و نایلون همیشه با ارزش بوده و افرادی هستند که برای خرید آن ها حاضر به پرداخت هزینه هستند.

یکی از این افراد ، شرکت ها و کارخانه های تولید کارتن هستند که مواد اولیه اصلی شان برای تولید کارتن های جدید ، ضایعات کارتن است. این شرکت ها با تبدیل ضایعات کارتن های قدیمی به مواد اولیه (خمیر مقوا یا کاغذ) ، مجدد آن ها را به چرخه ی تولید بر می گردانند. قیمت کارتن نیز همیشه این که در مواد اولیه آن چقدر از ضایعات کارتن های قدیمی استفاده شده است نیز تاثیر می پذیرد. به طور کلی برای استعلام قیمت ضایعات کارتن و نایلون بهترین راه مراجعه به وبسایت بنگاه های ضایعاتی است.

قیمت ضایعات کارتن و نایلون

قیمت ضایعات کتاب و دفتر | قیمت ضایعات پلاستیک خانگی

کتاب و دفاتر نیز بعد از مدتی که نسخه های جدید تری از آن ها منتشر شده و بلا استفاده می شوند ( مانند کتاب های درسی پایه ابتدایی)  بهتر است به جای اینکه دور ریخته شوند ، به عنوان ضایعات فروش رفته و به چرخه ی تولید برگردند. به خصوص که تولید کاغذ ، دفتر و مقوا ربط مستقیم به قطع درختان و تخریب محیط زیست و جنگل ها دارد. اما در خصوص قیمت کارتن و قیمت ضایعات آن بهتر است از دفاتر فروش ضایعات استعلام گرفته شود.

قیمت ضایعات کارتن پرسی |فروش عمده ضایعات کارتن

قیمت ضایعات کارتن پرسی نیز در حوزه ی فعالیت و قیمت گذاری شرکت کاراکارتن نمی باشد و همانطور که پیش تر هم توضیح دادیم بهترین گزینه مراجعه به سایت بنگاه های خرید و فروش ضایعات می باشد که همه روزه قیمت های جدید اردر سایت اعلام می کنند.

همچنین در بسیاری از سایت های خبری نیز قیمت روز انواع ضایعات مانند قیمت ضایعات کارتن به صورت روزانه اعلام می شود. فروش عمده ضایعات کارتن و تعیین قیمت ضایعات کارتن تخصص بنگاه های خرید و فروش ضایعات است که در هر شهری نز تعداد بالا از این بنگاه ها وجود داردو برای دستیابی به اطلاعات آنها کافی است تا چند جست و جوی سشاده در گوگل انجام دهید.

قیمت ضایعات کارتن

کارتن ها از جمله زباله های بازیافتی به حساب می آیند. زباله های بازیافتی این امکان را دارند که دوباره از بین زباله ها متولد شده و به چرخه ی استفاده بازگردند. این موضوع بسیار کوچک می تواند در حفظ و نگهداری طبیعت بسیار مهم و موثر باشد. شما می توانید کارتن های دست دوم خود را به مراکز بازیافت فروخته و یا برای بسته بندی برخی از کالا ها از کارتن ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده کنید.

اما باید بگویم در این مقاله تنها قصد داشتیم کارتن بازیافتی و قیمت آن را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. اما بهتر است بدانید کاراکارتن نه در زمینه ی خرید و نه در زمینه ی فروش کارتن های بازیافتی هیچ گونه دخالتی ندارد. در این شرکت شما می توانید کارتن های نو و با کیفیت را در انواع مختلف سفارش داده و در زمان مقرر تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و کارتن مورد نیاز خود را در تعداد انبوه سفارش دهید.

قیمت کارتن ساده

قیمت کارتن های ساده تنها به دو فاکتور اصلی بستگی دارد. یکی سایز و دیگر نوع ورق کارتن است. ورق کارتن سه لایه نسبت به کارتن پنج لایه دارای لایه های کمتری است. ورق کارتن از ترکیب فلوت و لاینر تشکیل شده است. لازم به ذکر است که: فلوت ها از لاینر ها دارای قیمت بالا تری هستند. ورق کارتن 5 لایه 1 فلوت و یک لاینر بیشتر دارد که باعث تفاوت قیمت بین این دو کارتن می شود.

نکته ی دیگری که قیمت کارتن ساده را تحت تاثیر قرار می دهد اندازه‌ی کارتن بسته‌بندی است. کارتن‌هایی در ابعاد بزرگ به دلیل آنکه در تولید آن ها ورق کارتن بیشتری مصرف می‌شود بنابراین دارای قیمت بیشتری نیز هستند. بهای کارتن ساده با توجه به عملیاتی که در ساخت آن انجام شده محاسبه می‌شود. در اصطلاح کارتن سازی به کارتن‌های ساده، کارتن آمریکایی نیز می‌گویند.

کارتن‌های ساده با روش خط و چاک برش داده می‌شوند. روش خط و چاک به دلیل ساده بودن و همچنین داشتن دور ریز کمتر نسبت به روش برش دایکاتی، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

کارتن های ساده را می توانیم در دسته ی کارتن های کم هزینه و ارزان قیمت قرار دهیم. چرا که چاپ لمینتی یکی از چاپ های پر هزینه ی کارتن ها به حساب می آید. چاپ هرگونه عکس و طرح با کمک دستگاه لمینت باعث افزایش قیمت کارتن می شود.

به دلیل بالا بودن قیمت لمینت کارتن از کارتن لمینتی بیشتر برای بسته بندی کالاهای صادراتی استفاده می شود. برخی از تولید کنندگان که از کارتن ها تنها به عنوان ضربه گیر استفاده می کنند برای کاهش هزینه ها از کارتن ساده استفاده می کنند.

کارتن از کجا بخریم؟

کارتن از کجا بخریم یکی از سوالات پر تکراری است که توسط  افراد مختلف بیان می شود.  فرقی نمی کند شما شما به چه منظوری نیاز به کارتن داشته باشید در هر صورت به دنبال یک جای امن و مطمئن برای خرید کارتن هستید. کارتن سازی یکی از مشاغل پولسازی است که توانسته افراد زیادی را به سمت فعالیت در این حوزه جلب کند.

کالایی که توسط تولیدکننده ها در یک مجموعه تولید می شود برای انتقالش به فروشگاه ها نیاز به کارتن است. کارتن ها می توانند وسایل مختلفی را در خود جای داده و از آن ها در برابر آسیب محافظت کنند. اگر شما نیز برای بسته بندی محصولات مختلف نیاز به کارتن دارید می توانید کارتن های مورد نظر خود را  از مجموعه ی کاراکارتن تهیه نمایید.

کارتن های موجود در این مجموعه همه از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده اند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده تا اکثر افراد ترجیح دهند کارتن های مورد نیاز خود را از شرکت کاراکارتن تهیه نمایند.

سوالات متداول

نحوه محاسبه قیمت کارتن به چه صورت است ؟

قیمت کارتن معمولا با توجه نوع و جنس کارتن ، همینطور سایز و اندازه کارتن تعیین می شود. موارد دیگری همچون فروش مستقیم و غیر مستقیم نیز در قیمت کارتن تاثیر گذارند.

کارتن ارزان ولی با کیفیت از کجا بخرم ؟

در مجموعه کارا کارتن تمامی انواع کارتن با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به فروش میرسند و دلیل آن هم فروش کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد.

ارزانترین کارتن بسته بندی کدام است ؟

کارتن مقوایی ساده از ارزانترین کارتن ها محسوب می شود که در اسباب کشی نیز کاربرد زیادی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *