دورپیچ یا کاور مقوایی

دورپیچ یا کاور مقوایی، برای بسته بندی برخی از محصولات خوراکی و غیر خوراکی استفاده می شود. این نوع از بسته بندی ها اغلب بر حسب نوع محصول تولید می شوند. کاورها اغلب دور تا دور محصول پیچیده می شوند با پیچیده شدن این نوع کاورها پوشش خاصی به بسته بندی داده می شود.

این پوشش ها به نوعی می توانند از محتوای درونی خود محافظت کنند. در کل  امروزه، از این نوع بسته بندی برای شناخته شدن برند در بازار استفاده می شود، بدین وسیله که روی این پوشش نام برند و اطلاعات کامل راجع به مشخصات محصول چاپ می شود.

کاربردهای دورپیچ یا کاور مقوایی

کاربردهای دورپیچ یا کاور مقوایی

دورپیچ یا کاور مقوایی به این شکل طراحی شده است ک محصول تولید شده درون آن قرار می گیرد و مانند یک کمربند عمل می کند.

در واقع کاور مقوایی برای محصول به شکل یک کشو از دو طرف کاملاَ باز، عمل می کند، باز بودن این نوع از بسته بندی معمولاَ به مشتریان کمک می کند که محصول را به طور کامل ببینند و بررسی کنند. برای مثال قارچ بسته بندی شده در ظروف پلاستیکی، پس از سلفون کشی با یک دورپیچ یا کاور مقوایی در اطراف ظرف پوشیده می شود. با انجام این کار تمام محتویات ظرف غذا از دو طرف کاملاَ قابل مشاهده می باشد .

عرض و گرماژ این نوع از مقوا ها بر حسب محصول شما انتخاب می شود تا کارایی های لازم در تبلیغ را داشته باشد.

در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن می توانید، انواع دورپیچ یا کاورهای مقوایی را در تیراژ بالا سفارش دهید، برای سفارش خرید می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید.

انواع دورپیچ یا کاور مقوایی

انواع دورپیچ یا کاور مقوایی

کاورهای مقوایی در انواع مختلفی از بسته بندی ها کاربرد دارند، عبارتند از:

  • دورپیچ یا کاور مقوایی محصولات خوراکی: برای پوشش انواع غذاهای کنسروی مانند: بسته بندی های ساندویچ سرد، انواع سالادهای آماده، جعبه های کادویی شکلات، آجیل و… می توان از این نوع کاورها استفاده کرد.
  • دورپیچ یا کاور مقوایی محصولات غیر خوراکی: این نوع کاورها را می توان در بسته بندی، ماگ های لوکس مشاهده کرد.

آیا دورپیچ یا کاور مقوایی بهداشتی است؟

آیا دورپیچ یا کاور مقوایی بهداشتی است؟

این نوع از بسته بندی ها به دلیل استفاده برای محصولات غذایی کاملاَ بهداشتی می باشند و کارخانه های کارتن سازی مجاب به رعایت تمام موازین بهداشتی طبق قوانین سازمان غذا و دارو هستند.

کاربردها و ویژگی‌ها

دورپیچ یا کاور مقوایی بهداشتی نوعی بسته‌بندی است که به منظور حفظ بهداشت عمومی در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این نوع بسته‌بندی، ویژگی‌هایی مانند بهداشتی بودن، حفظ سلامت و جلوگیری از آلودگی را به مشتری نشان می دهد.

در ادامه، به معرفی کاربردها و ویژگی‌های دورپیچ و کاور مقوایی می‌پردازیم. این نوع از پوشش ها در صنایع مختلف عبارتند از:

  •  صنعت غذا
  • صنعت دارویی
  • صنعت بهداشتی و آرایشی
  • صنعت پزشکی
  • و سایر صنایع

جنس دورپیچ یا کاور مقوایی

جنس دورپیچ یا کاور مقوایی

جنس دورپیچ یا کاور مقوایی برای محصولات خوراکی معمولاَ از نوع مقوای ایندربرد،کرافت و گلاسه می باشد. دلیل استفاده از این نوع از مقواها استفاده از مواد اولیه و با کیفیت برای تولید کارتن های بسته بندی می باشد.

اگر محصولات بسته بندی غیر خوراکی باشند می توان از مقوا پشت طوسی برای پوشش محصولات استفاده کرد. همانطور که می دانید این نوع از مقواها از مواد بازیافتی ساخته می شوند.

مزایای دورپیچ یا کاور مقوایی

این شیوه بسته بندی محصولات تولیدی، نه تنها از نظر اقتصادی برای تولید کننده صرفه اقتصادی دارد، بلکه جنبه تبلیغاتی و خاص بودن به محصول می بخشد.

بسته بندی با مدل دورپیچ یا کاور مقوایی معمولاَ میزان مقوای مصرفی کمتری نسبت به سایر بسته بندی ها دارد. این مدل از بسته بندی به خریدار این امکان را می دهد که محصول داخل بسته را به طور کامل مشاهده کند. همانطور که می دانید مشتریان علاقه مند هستند محصول را ببینند و در صورت امکان لمس کنند. برای مثال پوشش دور پیچ برای جوراب نمونه ای از این مدل از بسته بندی می باشد علاوه بر مشاهده کردن محصول مشتری می تواند جنس را نیز لمس کند.

در نتیجه اعتماد مشتریان نسب به کیفیت محصول بالا می رود و این نوع از بسته بندی مشتری را ترغیب به خرید می کند.

 چاپ دورپیچ یا کاور مقوایی

 چاپ دورپیچ یا کاور مقوایی

چاپ روی مقوای دور پیچ یا کرافت یک روش رایج در بسته بندی محصولات غذایی است. این روش به تولیدکنندگان امکان می‌دهد اطلاعات مهمی را مانند نام محصول، برند، تاریخ انقضا، کد محصول و هر نوع اطلاعات دیگری که لازم است روی بسته بندی قرار بگیرد، روی مقوای دورپیچ چاپ کنند.

مزایای چاپ روی مقوای دور پیچ شامل موارد زیر می‌شود:

  • اطلاعات کامل: با چاپ روی مقوا، شما می‌توانید اطلاعات کاملی را روی بسته بندی قرار دهید. این اطلاعات شامل نام محصول، مواد تشکیل دهنده، محتوای مغذی، دستورات استفاده، احتیاط‌ها، تاریخ انقضا و سایر اطلاعات قابل اهمیت درج شود. این مورد به مصرف کنندگان کمک می‌کنند تا اطلاعات لازم را در مورد محصول به دست آورند.
  •  برندینگ و تبلیغات: چاپ روی این نوع مقوا به شما امکان می‌دهد، برند خود را به خوبی در بازار بولد کنید. شما می‌توانید لوگوی برند، شعار، طرح‌های گرافیکی و رنگ‌های مشخصی را بر روی بسته بندی خود قرار دهید و ارتباط بصری مستقیم با مشتریان خود برقرار کنید. این روش می‌تواند به شما کمک کند در بازار رقابتی تمایز ایجاد کنید.
  •  تعیین هویت محصول: شما می‌توانید با طراحی‌های خاص، استفاده از الگوها، رنگ‌ها و قالب‌های منحصر به فرد، محصول خود را قابل تمایز کنید و به مشتریان خود ارزش افزوده بیشتری ارائه دهید.

در کل، چاپ روی مقوای دور پیچ یا کرافت یک روش موثر برای برندینگ و ارائه اطلاعات محصولات غذایی است. این روش به شما اجازه می‌دهد هویت برند خود را تقویت کرده و ارتباط مستقیم با مشتریان خود برقرار کنید.

دورپیچ یا کاور مقوایی محصولات غذایی

دورپیچ یا کاور مقوایی محصولات غذایی

شاید در رستوران ها و فست فودهایی که رفته اید دیده اید که برای غذاهای مرطوب مانند پاستا و سالاد از ظروف پلاستیکی استفاده می کنند. این نوع از بسته بندی ها برای نشان دادن برند به تبلیغات خاص و منحصر به فرد نیاز دارند بنابراین، دورپیچ بهترین پیشنهاد به این نوع کسب و کارها می باشد.

علاوه بر این مثال برخی میوه فروشی ها یا هایپرها برای بسته بندی میوه های گران قیمت نیز از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

دورپیچ کرافت

دور پیچ کرافت یک روش بسته بندی است که برای محصولات غذایی استفاده می‌شود. این روش بسته بندی معمولاً در صنعت مواد غذایی استفاده می‌شود.

مقوای کرافت حس خوب و طبیعی بودن را برای مصرف کننده ایجاد می کند، مقوای کرافت نسبت به مقواهای دیگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه و متنوع در طرح های مختلف می باشد، با بالا رفتن گرماژ مقوای کرافت هزینه بسته بندی محصول نیز بالا می رود.

سخن آخر

برای سفارش خرید دورپیچ یا کاور مقوایی می توانید شماره کارا کارتن را شماره گیری کنید و محصول مورد نظر خود را با طراحی منحصر به فرد از ما دریافت نمایید.

شماره تماس با کارا کارتن  09121052603 .

کارا کارتن با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد، همراه بودن و پایداری مشتری در کارا کارتن حرف اول را می زند.

کارتن لمینتی

کارتن سه لایه

کارتن پنج لایه

کارتن میوه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *