جعبه مقوایی حشره کش برقی

جعبه مقوایی حشره کش برقی، توسط کارخانه کارتن سازی کارا کارتن متناسب با ابعاد و نوع دستگاه حشره کش تولید می شود.  ماده مقوایی که در این نوع جعبه ها استفاده می شود همان ماده اولیه مقوا است.

اما در صورتی که وزن دستگاه حشره کش برقی زیاد باشد، باید از ورق کارتن هایی استفاده کنیم که تحمل زیادی در برابر وزن دارند.

برای مثال اگر بخواهیم جعبه مقوایی حشره کش برقی به صورت یک پک کامل در جعبه مادر قرار دهیم باید از ورق کارتن های چند لایه استفاده کنیم.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع از بسته بندی، مقاله را تا انتها بخوانید.

جعبه مقوایی حشره کش برقی+ کارتن مادر

جعبه مقوایی حشره کش برقی+ کارتن مادر

کارتن های مقوایی با ابعاد و سایزهای دلخواه تولید می شوند، این نوع جعبه ها وزن زیادی ندارند در نتیجه متریال مقوایی، ضخامت و گرماژ در این نوع از جعبه ها چندان مهم نیست.

معمولاَ دستگاه های حشره کش برقی در اندازه های کوچک تولید می شود و وزن زیادی ندارند. به همین دلیل بهترین بسته بندی برای این نوع جعبه ها کارتن مقوایی ساده، می باشد.

کارتن مادر حشره کش برقی

جعبه هایی که برای کارتن مادر در نظر گرفته می شوند ابعاد زیادی دارند بنابراین تعداد بچه کارتن هایی که در داخل آن قرار می گیرد زیاد می باشد.

در واقع کارتن های مادر با هدف جابجایی جعبه های کوچکتر ساخته می شوند تا در “زمان”  که یک فاکتور مهم در بازار امروز است صرفه جویی شود. معمولاَ در اکثر تولیدی ها محصولاتی که دارای سایز کوچک می باشند در جعبه های بسته بندی کوچک قرار می گیرند، اگر این محصولات در جعبه مادر قرار داده نشوند ارسال آن ها از درب کارخانه تولیدی تا فروشگاه ها با مشکل روبرو می شود.

در این موقعیت که قرار می گیرید کارتن های مادر بهترین راه حل برای حمل و نقل این نوع محصولات می باشد تا جعبه های کوچک در داخل آن قرار داده شود.

برای ساخت جعبه های مادر از ورق کارتن های لایه دار استفاده می شود مانند ( کارتن مقواهای دو لایه، 3 لایه،4  لایه، 5 لایه و کارتن 7 لایه).

با توجه به میزان وزنی که کارتن مادر قرار است تحمل کند، جعبه کارتن مادر ساخته می شود تا مقاومت کافی در برابر وزن بچه کارتن ها داشته باشد.

چاپ روی جعبه مقوایی حشره کش برقی

چاپ روی جعبه مقوایی حشره کش برقی

همانطور که می دانید چاپ روی تمام کارتن های مقوایی چاپ افست می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه چاپ افست که جز مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه چاپ می باشد، طرح های مختلفی که توسط مشتریان سفارش داده می شود را می توان رو کارتن های مقوایی پیاده سازی کرد.

تولید کننده گان حشره کش های برقی می توانند با خیال راحت هر طرحی را که مورد پسند خود می دانند را روی جعبه مقوایی حشره کش برقی چاپ کنند.

طراحان کارا کارتن نیز می توانند با توجه به سلیقه شما طرح های جذابی به شما پیشنهاد دهند. طرح انتخابی با تمام جزئیات خواسته شده توسط شما روی جعبه مقوایی حشره کش برقی و کارتن مادر چاپ خواهد شد.

 تمامی اطلاعاتی که روی جعبه کارتن مادر و بچه کارتن ها چاپ می شود سبب می گردد تا مشتریان نسبت به نوع محصول درون جعبه و شرکت تولید کننده آن اطلاعات بیشتری را کسب کنند در نتیجه اعتماد در خرید و تبلیغ آن به اطرافیان بیشتر خواهد شد.

تعداد تیراژ برای چاپ جعبه مقوایی حشره کش برقی

تعداد تیراژ برای چاپ جعبه مقوایی حشره کش برقی

تعداد تیراژ برای چاپ روی جعبه های کارتن تولید شده دارای یک حداقل و حداکثری است. حداقل تعدادی که برای چاپ می توانید سفارش دهید 1000 عدد می باشد. این کار دلایلی دارد که آن را برای شما می گوییم، روند چاپ روی کارتن ها دارای مقدماتی است مانند( نصب شابلون های دایکاتی و…)، تمامی کارخانه های تولیدی حداقل تعدادی را که برای چاپ قبول می کنند همین تعداد است.

همانطور که می دانید، مقدمات تولید یک جعبه کارتن بسته بندی از شروع تا تولید آن زمانبر می باشد، بنابراین قبول کار در تیراژ پایین مقرون به صرفه نیست. 

توجه داشته باشید هر چه تعداد تیراژ بالا تر باشد هزینه برای مشتری مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

برای مثال: مشتریانی که سفارش کار آن ها چند هزار جعبه باشد، نسبت به مشتریان دیگر که حداقل تعداد را سفارش می دهند، درصد بیشتری تخفیف می گیرند. به عبارتی سفارش در تیراژ بالا هزینه کمتری خواهد داشت.

چطوری جعبه مقوایی حشره کش برقی ارزان سفارش دهم؟

چطوری جعبه مقوایی حشره کش برقی ارزان سفارش دهم؟

اگر قصد خرید جعبه مقوایی حشره کش برقی ارزان را دارید می توانید با کارخانه کارتن سازی تماس بگیرید و از آن ها سوال بپرسید که آیا می توانند جعبه مقوایی حشره کش برقی مانند موارد مشابه آن در بازار برای شما تولید کنند؟

پیشنهاد کارا کارتن به شما این است که این سوالات را نیز بپرسید، مواد اولیه شما در چه سطح کیفیتی قرار دارد، همچنین شرایط سفارش و فروش به چه صورت است؟

 جزئیات مربوط به تولید و تحویل نیز مطلع شوید تا از صحت و مورد اطمینان بودن کارخانه اطمینان حاصل کنید.

 بعد از دریافت اطلاعات کافی از چند کارخانه مختلف و دریافت اطلاعات کافی در این زمینه  مقایسه و تصمیم گیری کنید.

 قطعاَ شما با کارا کارتن تماس خواهید گرفت چون کارا کارتن تمامی مواردی را که مشتری در نظر دارد، در اولویت کار خود قرار داده است.

نتیجه گیری

جعبه  مقوایی حشره کش برقی از آسیب رسیدن به کالای داخل آن جلوگیری می کند. همچنین، در بازار جهت ورود به روند برندینگ؛  تولید کنندگان برای بهتر دیده شدن و فروش صعودی در آن بهتر است که محصولات تولید خود را در بسته بندی هایی که تمامی اطلاعات و مشخصات محصول+ شرکت تولید کننده آن به طور کامل روی جعبه چاپ شود را قرار دهند.

این کار باعث حس اعتماد از طرف مشتری به تولید کننده می شود و محصول خریداری شده را با نام تجاری آن به صورت زنجیره به دیگران معرفی خواهند کرد.

کارخانه کارا کارتن تولید کننده جعبه مقوایی حشره کش برقی در تیراژ بالا به تولید کننده عزیز این اطمینان را می دهد که در تمام مراحل ساخت از ابتدا تا پایان کیفیت را مدنظر خود قرار می دهد.

کارا کارتن می خواهد برای همیشه با شما تولید کننده عزیر باشد، پس کیفیت کار برای ما در اولویت می باشد. برای ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی حشره کش برقی با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *