خرید کارتن مقوایی

خرید کارتن مقوایی بهترین انتخاب برای بسته بندی وسایل شما است. اگر اسباب کشی در پیش دارید یا اگر تولیدی دارید و قصد بسته بندی محصولات خود درون جعبه را دارید، ما به شما کارتن‌های مقوایی کاراکارتن را پیشنهاد می‌کنیم.

کارتن‌های مقوایی سبک هستند، ارزان هستند، و به سهولت می‌توانید آنها را خریداری کنید. کاراکارتن به عنوان کارخانه ی کارتن سازی ، به شما بهترین انواع کارتن‌های مقوایی را پیشنهاد می‌دهد.

جهت خرید کارتن مقوایی تماس بگیرید:

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

کاربرد و خرید کارتن مقوایی

کارتن‌ها کاربرد بسیار وسیعی در صنایع مختلف دارند. از کاربرد‌‌های آن می‌توان به بسته بندی محصولات غذایی، لوازم آرایشی، پست و… اشاره کرد.

همانطور که در بالا اشاره شد کاربرد کارتن‌ها در بسته بندی است. وقتی به رستوران‌ها یا فروشگاه های مواد غذایی مراجعه می کنیم برای ارائه محصولات بیرون‌بر از کارتن استفاده می‌شود. یا وقتی سفارش آنلاین ثبت می‌کنیم اداره پست برای رساندن آن محصول به دست ما از کارتن استفاده می‌کند. در زمان خرید میوه یا لوازم آرایش نیز باز به کارتن های مقوایی بر می‌خوریم. خرید کارتن مقوایی

با توجه به این مطالب ممکن است شما برای خرید کارتن به سایت‌های مختلف کارتن سازی مراجعه کنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که: کارتن‌ها باید مقاوم باشند. در واقع شما از کارتن استفاده می کنید که آسیبی به لوازمتان وارد نشود. پس اگر کارتن‌های خریداری شده استحکام کافی را دارا نباشند دو اتفاق می افتد. اول از همه هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها کرده‌اید هدر می‌رود سپس آسیبی که به لوازمتان وارد می شود ممکن است جبران ناپذیر باشد.

شرکت کارا کارتن از سال 1378 فعالیت خود را در صنعت بسته بندی شروع کرد. سپس با توجه به رشد توانایی‌ها و کسب دانش، کارخانه خود را در آبان ماه همان سال تاسیس کرد. شما اگر در زمینه خرید کارتن مقوایی سوالی یا ابهامی برایتان به وجود آمد می‌توانید از کارا کارتن کمک بگیرید. این شرکت با توجه به نیاز مشتری کارتن‌های با کیفیت در سایز های مختلف و انواع مختلف تولید می کند.

کارتن مقوایی

انواع کارتن بسته بندی

افراد برای بسته بندی لوازم خود از کارتن‌های‌ مختلفی استفاده می کنند. این تنوع دسته بندی کارتن‌ها این امکان را می دهد که شما بتوانید با توجه به نیاز خود، سایز، رنگ، استحکام و … را تعیین کنید. خرید کارتن مقوایی

خرید کارتن مقوایی کوچک

ممکن است شما وقتی برای خرید کارتن مقوایی به فروشگاهی مراجع می کنید و یا تماس می گیرید فروشنده از شما بپرسد کارتن کوچک می‌خواهید یا بزرگ؟ نازک باشد یا ضخیم؟حال ما به شما می‌گوییم این گونه سوال پرسیدن درست است یا خیر؟

اول از همه اگر شما اطلاعات کافی نداشته باشید فروشنده مجبور است با پرسیدن این گونه از سوالات شما را به سوی انتخاب درست هدایت کند. اما اگر اطلاعات شما درباره دسته بندی کارتن‌ها به اندازه کافی باشد کوچک، بزرگ، ضخیم یا نازک بودن خیلی اهمیت ندارد. زیرا کارتن باید با توجه به نوع محصول شما انتخاب شود. بهتر است همان ابتدا فروشنده از شما بپرسد برای بسته بندی چه محصولی کارتن می خواهید سپس شما را راهنمایی کند.

به طور کلی وقتی شما می گویید کارتن کوچک می خواهم، برای بسته بندی لوازم کوچک مانند لوازم آرایشی و بهداشتی و یا جواهرات کوچک و … می خواهید. اما همین کارتن‌هایی که فروشنده به شما معرفی می کند نام های مختلفی دارند.مانند:پنجره ای ، دایکاتی و… .

خرید کارتن مقوایی ضخیم:

اگر برای اسباب کشی خود کارتن نیاز دارید باید کارتن ضخیم خریداری کنید. البته باید حتما به نوع وسیله توجه داشته باشید. برای بسته بندی لوازمی که حساس هستند نیز از کارتن های ضخیم استفاده می شود.

به عنوان مثال ممکن است برای بسته بندی لوازم خود در اسباب کشی به شما کارتن ضخیم پیشنهاد شود. در صورتی که همه لوازم نیاز به کارتن ضخیم ندارند و با کارتن های نازک باید بسته بندی شوند. از انواع کارتن های ضخیم می‌توان به کارتن 5 لایه و کارتن 7 لایه اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید کارتن مقوایی با شماره ی 09121052603 تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

از انواع کارتن‌های نازک نیز می‌توان به کارتن سه لایه اشاره کرد.

پرکاربردترین کارتن های بسته بندی از قرار زیر هستند:

  •  تخم مرغی : کارتن تخم مرغ برای محافظت و نگهداری از تخم مرغ ها با طراحی مقاوم بوده که باعث حفظ شانه تخم مرغ ها می شود. این محصول که به نوعی کارتن مادر به شمار می رود، و وظیفه حمل تعداد زیادی تخم مرغ را بر عهده دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • تاشو: کارتن های تاشو بیشتر مناسب برای بسته بندی انواع محصولات شکستنی یا غذایی و مناسب کارخانه ها  و مرکز پست هستند که به صورت انبوه تولید می شوند.
  • دایکاتی: دایکاتی به سری کارتن هایی گفته می شود که مانند جعبه یا باکس باز یا بسته شده و معمولا برای بسته بندی غذا برای مثال پیتزا یا وسیله های شکستنی از آن استفاده می شود.
  • اسپتیک: اسپتیک به انواع کارتن های استریل شده و ضد عفونی گفته می شود که معمولا برای حفظ و نگه داری از محصولات غذایی خاص و قابل فاسد شدن مانند شیر استفاده می شود.
  • راه راه: راه راه به کارتن های مسطحی که در بافت آنها یک لایه راه راه و موج دار کار شده کارتن راه راه گفته می شود
  • مونو: مونو نوعی کارتن سفارشی با نوع و طرز حی و یا حتی لوگوی اختصاصی فرد است که به چاپ رسیده و فرد می تواند در طرح و اندازه آن نظر شخصی خود را اعمال نماید.
  • چند لایه: چند لایه به کارتن های ضخیم و مقاومی گفته می شود که از چندین لایه تشکیل می شود و معمولا مناسب برای جا به جایی مسیر های طولانی بوده و صادرات می باشد.
  • پنجره ای: پنجره ای نیز می تواند نوع دیگری از کارتن سفارشی باشد که برشی پنجره مانند در آن وجود داشته و فرد می تواند محصولات داخل آن را ببیند. این محصول مناسب صادرات نبوده و چندان مقاومت ندارد. اما زیبایی این محصول را نمیتوان نادیده گرفت.
  • کارتن لمینتی: کارتن لمینتی نیز از دسته محصولات محبوبی است که لایه ای برچسب مانند بر روی آن قرار گرفته است.

هرکدام از این کارتن ها کاربرد خاص خود را دارند. اگر شما برای بسته بندی لوازم خود از کارتن مخصوص آن محصول استفاده کنید علاوه بر اینکه احتمال آسیب به محصول بسیار کم می شود، به زیبایی بسته بندی شما نیز می افزاید.

دقت کنید که برای خرید کارتن مقوایی ممکن است کارتن فروشی‌ها یا شرکت های کارتن سازی انواع کارتن را به شما معرفی نکنند. ممکن است فقط آن دسته کارتن هایی که موجود دارند را به شما پیشنهاد دهند.

لذا حتما اطلاعات خود را درباره انواع کارتن ارتقا داده و سپس اقدام به خرید فرمایید. همچنین اگر خواستار خرید آنلاین کارتن هستید حتما درباره شرکت و یا فروشگاه های گوناگون تحقیق کرده سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره دسته بندی های کارتن و خرید کارتن بسته بندی، می‌توانید با شرکت کاراکارتن در ارتباط باشید تا انتخاب رضایت بخشی داشته باشید.

کارتن مقوایی

قیمت خرید کارتن مقوایی

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید کارتن از کجا بخریم که هم قیمت مناسب باشد هم کیفیت؟

تا اینجا کاربرد کارتن مقوایی و انواع آن‌ها را گفتیم. حال به بحث قیمت می‌پردازیم.

برای خرید آنلاین کارتن مقوایی می توانید به سایت های مختلف مراجعه کنید و سپس توضیحات را خوانده و اقدام به ثبت سفارش کنید.

اما برای خرید حضوری به مشکلات بیشتری از جمله رفت و آمد و غیره بر می‌خورید.

قیت کارتن مقوایی به عوامل متعددی بستگی دارد. با توجه به گرانی مقوا قیمت کارتن مقوایی نیز افزایش یافته است. اما علاوه بر قیمت مقوا، یکی دیگر از عواملی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت خرید کارتن مقوایی دارد نوع کارتن مورد نظر شما است. دقت کنید که با توجه متغیر بودن قیمت‌ها قطعا نمی توان قیمت دقیقی ارائه کرد.

اما اگر با شرکت کارا کارتن تماس بگیرید مشاوران پس از ارائه مشاوره تخصصی به شما، قیمت دقیق محصول مورد نظر را نیز مطرح می کنند.

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

 

خرید کارتن بسته بندی از کارا کارتن

ما برای راحتی کار به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید کارتن مقوایی با شرکت کاراکارتن تماس بگیرید. زیرا این شرکت با به کارگیری از مهارت‌های به روز و همچنین دستگاه‌های پیشرفته می‌تواند پس از مشاوره به شما بهترین گزینه‌ّها را پیشنهاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *