خرید آنلاین کارتن

خرید آنلاین کارتن به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده معتبر.

در دنیایی که همه چیز به سوی اینترنتی شدن پیش میرود شاید برایتان جالب باشد که فروشگاه های آنلاین کارتن فروشی زیادی هم به وجود آمده اند. شما می توانید به آسانی و به صورت آنلاین کارتن بخرید. حتما برای شما هم پیش آمده که برای بسته بندی لوازم خود نیاز به کارتن پیدا کنید. یا شاید در گذشته به دنبال خرید کارتن خوب بوده اید اما نتوانسته اید کارتن مورد پسند خود را پیدا کنید.

در حال حاضر اطراف مناطق مسکونی فروشگاه های فروش کارتن زیادی وجود ندارند. اکثر افراد ترجیح میدهند وقتی در خانه هستند به راحتی کارتن مناسب خود را با طرح و اندازه دلخواه سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. کاراکارتن این امکان را برای شما فراهم آورده است که به صورت آنلاین مناسبترین کارتن را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

تماس با کاراکارتن: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره تماس 2 : ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

وقتی کارتن را به صورت آنلاین میخریم….

شما وقتی به صورت حضوری به فروشگاهی مراجعه می کنید میتوانید انواع کارتن های موجود در آن فروشگاه را دیده و با اطمینان خرید کنید.حتی میتوانید از فروشنده بخواهید سایز های مختلف با میزان ضخامت های مختلف را به شما معرفی کند.این کار باعث می شود بتوانید با اطمینان کامل خرید رضایت بخشی داشته باشید.

اما هنگام خرید آنلاین کارتن ، چون فروشنده در کنار شما حضور ندارد ممکن است نتوانید کارتن مناسب خود را پیدا کنید. از این جهت کاراکارتن شرایطی را ایجاد کرده است تا شما بتوانید مناسبترین کارتن برای خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید. تمام مشخصات کارتن ها به صورت کامل روی سایت کاراکارتن درج شده است و شما میتوانید با خیال راحت مناسبترین کارتن را انتخاب کنید.

انواع کارتن برای خرید آنلاین

انواع کارتن های ما

در اینجا انواع مختلف کارتن که میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید را به شما معرفی میکنیم. برای خرید آنلاین کارتن با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

  • کارتن های تاشو
  • بسته بندی محصولات صادراتی
  •  تخم مرغی
  • دایکاتی
  • اسپتیک
  • راه راه
  • مونو
  • چند لایه
  • پنجره ای
  • بوش
  • کارتن لمینتی

تاشو:

از متداول ترین نوع کارتن های بسته بندی است. اکثر محصولات را میتوانیم در این کارتن ها قرار دهیم.در تولید این نوع از کارتن ها زمان زیادی مصرف نمی شود و به نوعی میتوانیم بگوییم از کارتن های طرح ساده به شمار میرود .به همین دلیل قیمت کارتن تاشو مناسبتر است.

این کارتن ها برای کسب و کارهایی که نوع محصولاتشان یا وسایلشان خیلی نیاز به کارتن مخصوص ندارد مناسب است.به عنوان مثال برای بسته بندی حبوبات و غلات بسیار پرکاربرد است.

کارتن های بسته بندی محصولات صادراتی:

این نوع از کارتن ها باید به نسبت قوی تر از کارتن های دیگر باشند.زیرا در فرایند صادرات،محصول ممکن است تحت عوامل مختلف مورد ضربه قرار بگیرد و آسیب ببیند. پس سعی کنید برای صادرات محصول از کارتن های مخصوص استفاده کنید. شما می توانید برای تهیه ی کارتن هایی با کیفیت بالا از روش خرید آنلاین کارتن استفاده نمایید.

تخم مرغی:

برای محافظت از تخم مرغ ها در زمان حمل بار باید از کارتن های تخم مرغی استفاه کرد.این کارتن ها در اکثر مواقع 3 لایه هستند.اما اگر شما می خواهید در زمان حمل و نقل از در امان بودن تخم مرغ ها آسوده خاطر باشید میتوانید از کارتن های 5 لایه استفاه کنید. برای خرید آنلاین کارتن با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

دایکاتی:

کارتن های دایکاتی دارای شکل مشخصی نمی باشند.این مزیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید با توجه به محصول خود و نیاز خود آنها را در شکل و اندازه های مختلف طراحی کنید.به عنوان مثال ما کارتن های دایکاتی سوراخ دار را بسیار در میوه فروشی ها دیده ایم که شکل های مختلفی هم دارند. همچنین برای محصولاتی مانند ماشین ظرف شویی که اندازه بزرگی دارد لازم نیست حتما از کارتن های درب دار استفاده شود. میتوانیم برای این محصولات از کارتن های دایکاتی بدون درب استفاده کنیم.

برای خرید آنلاین کارتن دایکاتی با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

خرید آنلاین کارتن دایکاتی

اسپتیک:

در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها بسیار کارتن های اسپتیک را دیده ایم. برای بسته بندی محصولاتی که مایع هستند باید این نوع کارتن را استفاده کنید.وزن کم این کارتن ها باعث شده قیمت خیلی بالایی نداشته باشند.اما کارتن های اسپتیک برای محافظت محصولاتی مانند شیر،دوغ و دیگر محصولات مایع از نور،آلودگی و … استفاده میشود و باعث شود محصول شما مدت زمان بیشتری سالم بماند.

راه راه:

شاید برایتان جالب است بدانید برای اسباب کشی منزل خود بهتر است از چه نوع کارتنی استفاده کنید.اگر از آن دسته افرادی نیستید که برای خرید کارتن اسباب کشی به سوپرمارکت و یا میوه فروشی محل مراجعه میکنند، بهتر است مستقیم از تولید کننده های کارتن خرید کنید. کارتن های راه راه غالبا به عنوان کارتن اسباب کشی استفاده می شوند و از استحکام کافی نیز برخوردار هستند.

مونو:

کارتن های مونو نیز مانند دایکاتی شکل و اندازه مشخصی ندارند .کارتن های مونو براساس نیاز مشتری و نوع کسب و کار وی طراحی و ساخته می شوند. برای خرید آنلاین کارتن با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

چندلایه:

کارتن های چندلایه غالبا به صورت کارتن 3 لایه ، 5لایه و 7 لایه هستند .شما میتوانید با توجه به میزان حساسیت لوازم و محصول و یا میزان شکنندگی آن، کارتن با تعداد لایه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید آنلاین کارتن با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

پنجره ای:

همانطور که از نام این کارتن ها پیدا است این کارتن ها طوری طراحی شده اند که مانند پنجره بخشی از محصول داخل کارتن را نشان دهند. اگر محصول شما از نوعی است که اگر دیده شود به جذابیت بسته بندی شما می افزاید بهتر است این نوع را استفاده کنید.زیرا بخشی از فروش محصول شما مربوط به زیبایی بسته بندی است.

برای خرید آنلاین کارتن با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

خرید آنلاین کارتن پنجره ای

بوش:

اگر محصول شما نیمه جامد است و ممکن است خراب شود باید از این نوع استفاده کنید.کارتن بوش مانند کارتن اسپتیک باعث شود محتویات داخل کارتن سالم بمانند.

لمینتی:

این دسته از کارتن ها برای لوازمی که گران قیمت هستند و رنگ و طرح کارتن در آنها مهم است استفاده می شوند.لمینتی که روی کارتن وجود دارد باعث می شود طراحی کارتن جذاب تر بنظر برسد. اگر طرح خاصی مد نظر شما است یا برایتان مهم است که نام تجاری شما روی کارتن درج شود باید کارتن لمینتی را برگزینید.

همه این کارتن هایی که معرفی کردیم دارای شکل و اندازه های مختلف هستند. شما برای خرید آنلاین کارتن نیاز است انواع کارتن ها را بشناسید.سپس میتوانید با توجه به نیاز خود سایز و شکل مورد نیاز را از بین کارتن های موجود انتخاب کنید.شرکت کارا کارتن  میتواند در این زمینه به شما کمک به سزایی داشته باشد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید:

تماس با کاراکارتن: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره تماس 2 : ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

 

مزایا خرید آنلاین کارتن

افرادی هستند که سعی می کنند بیشتر لوازم خود را به صورت حضوری خریداری کنند. زیرا ممکن است مشخصات کالای خریداری شده با کالایی که درب منزل تحویل می گیرند تفاوت داشته باشد.در مقابل با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد هستند که ترجیح میدهند زمان خود را صرف خرید حضوری نکنند و به راحتی محصولات خود را آنلاین خریداری کنند.البته به این نکته هم توجه داشته باشید در خرید آنلاین باید سایتی را انتخاب کنید که محصول با کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

یکی از معایب خرید آنلاین همانطور که اشاره شد این است که ممکن است مشخصات درج شده در سایت با مشخصات محصول تحویل گرفته شده تفاوت هایی داشته باشد. البته این مشکل با انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند کاراکارتن کاملا از بین میرود و شما میتوانید با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

برای خرید آنلاین کارتن نیز شما میتوانید جزئیات محصولات مختلف را با دقت خوانده و سپس انتخاب کنید.شرکت کاراکارتن از شرکت های کارتن سازی است که میتواند کارتن با کیفیت عالی را در اختیار شما قرار دهد.اگر شما از دسته افرادی هستید که در خرید آنلاین کارتن شک دارید با یک بار خرید آنلاین از این فروشگاه، مشتری دائم میشوید

خرید آنلاین کارتن

در نتیجه

اگر به دنبال خرید آنلاین کارتن هستید توجه داشته باشید که درست است سایت های متعددی وجود دارند .اما در خرید آنلاین کارتن باید از سایت های قابل اعتماد خرید کنید.

در فراید انتخاب کارتن مناسب برای کسب و کار خود اگر دچار ابهام و یا سوالی شدید میتوانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید.

تماس با کاراکارتن: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره تماس 2 : ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *