خرید کارتن خالی

شما برای بسته بندی وسایل مختلف نیاز به خرید کارتن خالی دارید. شما می توانید انواع کارتن را در سایز های مختلف از شرکت کاراکارتن با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید.

کارتن ها به دلیل قیمت مناسب و همچنین توانایی محافظت از از کالا های مختلف یکی از محبوب ترین وسایل بسته بندی به حساب می آید.

اگر شما تولید کننده هستید قطعا برای بسته بندی محصول تولیدی خود به خرید کارتن خالی احتیاج خواهید داشت تا محصولاتتان در پروسه ی جا به جایی دچار آسیب نشود.

شاید صاحب آنلاین شاپ هستید و برای ارسال محصولات و محافظت از آن در فرآیند ارسال نیازمند خرید کارتن خالی می باشید.

در هر صورت شما می توانید کارتن های مختلف مانند: کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه، کارتن لمینتی و … را از شرکت کاراکارتن تهیه نمایید.

کاربرد خرید کارتن خالی

کارتن های خالی برای بسته بندی انواع محصولات به کار می رود. این کارتن ها به دلیل توانایی محافظت از محصولات  امروزه نقش زیادی در امر بسته بندی ایفا می کنند. کارتن ها در انواع مختلف و همچنین سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید برای محافظت از محصولات تولیدی خود، برای ارسال محصولات، برای اسباب کشی، بسته بندی میوه و … از شرکت کارتن سازی کاراکارتن اقدام به سفارش و خرید کارتن خالی کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

پر کاربرد ترین کارتن ها

1- کارتن های لمینتی:امکان چاپ روی این کارتن ها فراهم است. معمولا از این کارتن برای بسته بندی میوه های صادراتی، کالا های برقی و دیگر محصولات شیک و حساس استفاده می شود. کارتن لمینتی به دلیل داشتن طراحی خاص در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشند. همین امر سبب شده از این کارتن برای بسته بندی و صادرات سبزیجات نیمه یخ زده استفاده شود. کارتن های لمینتی به کارتن میوه نیز شناخته شده می باشند.

2- کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه: کارتن های 3 لایه از مقاومت بالایی برخوردار هستند اما در مقایسه با کارتن 5 لایه دارای مقاومت کمتری می باشد. از کارتن سه لایه برای بسته بندی انواع محصولات، اسباب کشی و … استفاده می شود. کارتن 5 لایه نسبت به کارتن 3 لایه از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و توانایی محافظت از اجسام حجیم و سنگین را دارد. برای خرید کارتن خالی 3 لایه یا 5 لایهمی توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

خرید کارتن خالی
خرید کارتن خالی

خرید کارتن خالی برای اسباب کشی

در گذشته برای بسته بندی وسایل در هنگام اسباب کشی از سوپر مارکت ها و یا میوه فروشی ها کارتن محصولات غذایی و یا میوه ها که خالی شده را می گرفتند تا برای بسته بندی وسایل استفاده کنند.

مشکلات رایج این روش عبارت است از:

1- غیر بهداشتی بودن: کارتن هایی که از میوه فروشی و سوپر مارکت ها گرفته می شد به دلیل سبک نگهداری و همچنین دست دوم بودن کثیف بوده و باید وسایل ها بعد از اسباب کشی شسته و ضد عفونی میشد. همین دلیل باعث طولانی شدن پروسه ی اسباب کشی می شود.

گاهی این کارتن ها بوی نا خوشایندی دارند که به وسایل انتقال می دهند.

برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است برای اسباب کشی، کارتن های بهداشتی شرکت کارا کارتن را سفارش داده و در بسته بندی تمیز تحویل بگیرید.

2- دارا نبودن استحکام کافی: کارتن ها محصولات یکبار مصرفی بوده و پس از یکبار استفاده از استحکام و مقاومت آن کاسته می شود. کارتن های موجود در سوپر مارکت به دلیل دست دوم بودن دارای استحکام کافی نمی باشند.

کارتن دست دوم توانایی محافظت کامل از وسایل شما را ندارد بنابر این برای محافظت از وسایل خود از کارتن نو و مناسب اسباب کشی استفاده نمایید.

3- اختلاف در سایز بندی: کارتن هایی که از سوپر مارکت های مختلف جمع آوری کردید دارای اندازه های گوناگونی می باشد که همین مسئله در هنگام چیدن آن ها در کامیون اسباب کشی باعث ایجاد دردسر می شود.

به دلیل اختلاف سایز، این کارتن ها نمی توانند به درستی و دقیقا چفت در کنار هم قرار بگیرند.  چفت نبودن چینش کارتن در هنگام باربری باعث جابه جا شدن آن ها و در نتیجه صدمه دیدن وسایل می شود.

بنابراین استفاده از کارتن اسباب کشی مخصوص در سایزهای معین به شما توصیه میشود.

 

خرید کارتن خالی

برای خرید کارتن خالی باید چند نکته را در نظر بگیرید.

این کارتن برای بسته بندی و محافظت از چه محصولی می باشد: هدف اصلی از بسته بندی هر محصول محافظت از آن می باشد که هر محصول به کارتن مخصوصی برای محافظت احتیاج دارد.

1- میوه ها و سبزی ها به کارتن لمینتی برای بسته بندی نیاز دارند. زیرا کارتن لمینتی به دلیل لایه ی لمینتی ضد آب بوده می تواند به مدت طولاتی در یخچال قرار گرفته بدون آنکه آسیب ببیند. همچنین کارتن های لمینتی دارای مقاومت بالایی بوده و می تواند در فرآیند صادرات میوه از آن در مسیر های طولانی در برابر ضربه محافظت نماید. همچنین امکان چاپ روی این کارتن ها، زیبایی آنها را چند برابر میکند.

2- کارتن های 3 لایه از پرکاربرد ترین کارتن ها در امر بسته بندی به حساب می آیند. این کارتن معمولا برای وسیله هایی با وزن و حجم معمولی استفاده می شود. کارتن سه لایه مقاومت بالایی داشته و می تواند از محصولات در برابر آسیب محافظت نماید. از این کارتن در اسباب کشی ها، بسته بندی مواد غذایی و … استفاده می شود.

3- کارتن 5 لایه نیز بسیار پر مصرف بوده و طرفداران زیادی دارد. این کارتن برای بسته بندی وسایل های سنگین و حجیم کاربردی بوده و می تواند از آن ها در برابر آسیب به خوبی محافظت نماید. این کارتن برای بسته بندی ماشین لباسشویی، یخچال، تلوزیون و … استفاده می شود.

با توجه به اینکه شما برای چه محصولی نیاز به کارتن دارید و همچنین دانستن ویژگی های بالا میتوانید کارتن مناسب را انتخاب کنید. شرکت کاراکارتن یکی از بهترین مجموعه های تولید و فروش کارتن در تهران می باشد.

شما می توانید سفارش خود را به صورت غیر حضوری و تنها با یک تماس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

خرید کارتن خالی
خرید کارتن خالی

قیمت خرید کارتن خالی

تمام کارتن های تولید شده در شرکت کاراکارتن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می توانید بهترین و متنوع ترین کارتن ها را در این مجموعه یافته و سفارش دهید.

شرکت کاراکارتن به دلیل تولید کننده و فروشنده بودن می تواند محصولاتش را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه دهد.

خوش قیمت بودن محصولات کاراکارتن باعث شده بتواند در مدت کوتاهی مشتریان دائمی و وفاداری را جذب نماید. این مجموعه همواره می کوشد برنامه های خود را در راستای مشتری مداری و رفاه حال متقاضیان طرح ریزی نماید زیرا رضایت مشتری مایع حیات هر کسب و کاری به حساب می آید.

برای خرید کارتن خالی با بهترین قیمت و کیفیت عالی با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *