فروش کارتن خالی

فروش کارتن خالی فقط به منظور بسته بندی کالاهای پستی فروشگاه های آنلاین صورت نمیگیرد و مردم برای اسباب کشی نیز اقدام به خرید کارتن می کنند. کارتن به منظور بسته بندی اجسام و محافظت از آن ها در برابر آسیب تولید می شوند. در گذشته متقاضی خرید کارتن ها کارخانه ها بودند و مردم عادی  یا کسب و کارهای کوچک تر نیازی به خرید کارتن در خود احساس نمیکردند.

امروزه با راه اندازی فروشگاه های آنلاین و نیاز روز افزون آن ها به کارتن برای ارسال وسایل به دست مشتریان سبب شده تمال برای خرید کارتن خالی افزایش یابد. با به وجود آمدن متقاضی برای خرید کارتن خالی کارتن سازی ها که فقط کارتن های مورد نیاز کارخانه هارا با سایز استاندارد تولید می کردند. برای پاسخ به نیاز مشتری شروع به تولید کارتن هایی با سایز و طرح های مختلف کرده و اقدام به فروش کارتن خالی نمودنند.

کارتن خالی در قدیم جزو ضایعات محسوب میشده است . اما امروزه ما شاهد خرید و فروش کارتن خالی هستیم . در عصر حاضر کارتن های مقوایی یکی از پر کاربرد ترین لوازم و پایه های بسته بندی در  صنعت به شمار می روند .  کاراکارتن تولید کننده انواع کارتن خالی مناسب برای مصارفی از جمله :

  • اسباب کشی
  • فریت بار
  • جا به جایی اثاثیه منزل
  • جا به جایی لوازم اداری
  • و …

با بهترین کیفیت و قیمت است . ما در کارا کارتن همواره آماده فروش کارتن به افراد معمولی ، شرکت های صنعتی و باربری هستیم.

جهت خرید و فروش کارتن خالی، کارتن اسباب کشی و … با ما تماس حاصل فرمایید .

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

فروش کارتن خالی
فروش کارتن خالی

فروش کارتن خالی

برای تولید کارتن های مقوایی از چندین لایه محکم کاغذ استفاده می شود . این کارتن های مقوایی مهم ترین و اصلی ترین کاربردشان بسته بندی لوازم گوناگون است . کارتن ها دارای طراحی متناسب با شغل های گوناگون ، زیبا و با کیفیت ساخته می شوند . این کارتن ها ، کالا را از لحاظ امنیت تامین می کنند .

کارتن های خالی که در شرکت ها تولید می شوند انواع مختلفی دارند . به عنوان مثال کارتن های حمل بار ، کارتن های مخصوص اساب کشی ، کارتن های ادارات ( زونکن ، کیس و … ) و از این قبیل ، از انواع کارتن ها می باشند .

امروزه جعبه های خالی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده از آن ها مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم .

جهت خرید و فروش کارتن خالی، کارتن اسباب کشی و … با ما تماس حاصل فرمایید .

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

مزایای استفاده از کارتن خالی و فروش کارتن خالی

استفاده از جعبه های خالی برای جا به جایی اجسام و اسباب کشی ، از موارد مهمی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است . همانطور که می دانید جا به جایی وسایل ، به خصوص وسایل سنگین کار سختی است .

هنگام اسباب کشی ، ممکن است با مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن وسایل هنگام جا به جایی رو به رو شویم. استفاده از جعبه مقوایی برای جا به جایی ، سلامت وسایل داخل آن را تضمین می کند.

ازدیگر مزایای آن می توان به وزن پایین تر آن نسبت به دیگر بسته‌ بندی ها اشاره نمود.  همچنین این کارتن ها با محیط زیست سازگار هستند . به راحتی نیز بازیافت می‌ شوند .

فروش کارتن خالی
فروش کارتن خالی

نکات مهم در انتخاب کارتن خالی و خرید و فروش کارتن خالی

شما باید نسبت به وسیله ای که می خواهید برای حمل آن از کارتن استفاده کنید ، دنبال کارتن مناسب باشید . به عنوان مثال برای حمل وسایل سنگین از کارتن پنچ لایه و 7 لایه استفاده نمایید . برای حمل وسایل سبک تر نیز می توانید از کارتن سه لایه که استحکام کمتری نسبت به انواع 5 و 7 لایه دارند ، استفاده نمایید .

همچنین ابعاد کارتن نیز در انتخاب آن نقش مهمی دارد. شما باید نسبت به کاری که می خواهید انجام دهید ،معیار مناسبی برای ابعاد کارتن مورد استفاده در نظر بگیرید .

دیگر نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان از کارتن های دست دوم برای جا به جایی استفاده نکنید . زیرا کارتن ها با یک بار استفاده کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.  این موضوع سبب می شود که نه تنها وسایلتان امنیت کافی نداشته باشند ، بلکه به علت سست بودن کارتن ، هنگام حمل و نقل دچار پارگی و در نهایت آسیب به وسایل شود .

جهت خرید و فروش کارتن خالی، کارتن اسباب کشی و … با ما تماس حاصل فرمایید .

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

فروش کارتن خالی برای اسباب کشی

در زمان های گذشته نیز مردم برای اسباب کشی از کارتن استفاده میکردند. اما استفاده از کارتن در گذشته با استفاده از کارتن در زمان تفاوت های چشم گیری داشته است.

در قدیم اگر کسی قصد جا به جایی و اسباب کشی داشت از چند هفته و گاهی از یک یا دو ماه قبل اقدام به جمع کردن کارتن از سوپرمارکت ها می کرد. اما ما میدانیم که کارتن ها محصولاتی یکبار مصرف بوده و به دلیل نوع ساختار و داشتن فلوت پس از یکبار استفاده فلوت موجود در ورق کارتن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دیگر نمی توان به عنوان یک ضربه گیر مناسب و محافظ خوب به آن کارتن نگاه کرد. با توجه به این توضیحات می توان حدس زد بسته بندی وسایل توسط کارتن های دست دوم نمی تواند به عنوان یک محافظ خوب از وسایل ما در برابر ضربه محافظت نماید.

پس بهتر است اگر قصد اسباب کشی دارید از مجموعه ی کاراکارتن اقدام به خرید کارتن خالی نمایید. کارتن های نو با داشتن فلوت های جدید و قدرتمند می توانند از وسایل شما در برابر ضربه محافظت نمایند.

قیمت فروش کارتن خالی

قیمت کارتن نیز از جمله عوامل مهم در انتخاب کارتن است. کارتن ها با توجه به جنس و ابعاد قیمت های مختلفی دارند . برخی از شرکت های تولید کننده کارتن ، محصولاتشان را به صورت عمده و برخی دیگر به صورت تکی ، به فروش می رسانند .

اما شرکت تولید کننده کارتن  کارا کارتن ، فروش کارتن خالی را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده انجام می دهد. شما می توانید کارتن مورد نیاز خود را با جنس ، ابعاد و تعداد دلخواه از کارا کارتن با بهترین قیمت و کیفیت خریداری فرمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید . یا می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین از محصولات ما دیدن کنید .

موارد استفاده از کارتن خالی و خرید و فروش کارتن خالی

کارتن های خالی در موارد بسیار مختلف و گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند . همانطور که می دانیم امروزه به اهمیت استفاده از کارتن های مقوایی بسیار افزوده شده است . از موارد مصرف کارتن های مقوایی می توان به چند مورد زیر اشاره نمود :

  • بسته بندی کتاب
  • مواد غذایی
  • لباس و پوشاک
  • کفش
  • لوازم خواب
  • ظروف چینی و بلور
  • وسایل دکوراتیو و تابلو ها
  • خرده ریزه های سالن و اتاق خواب ها
  • و…

خرید و فروش کارتن خالی دست دوم

همانطور که پیش تر گفته شد ، کارتن های دست دوم نمی توانند گزینه های مناسبی برای حمل و نقل وسایل باشند . اما شما می توانید از کارتن های دست دوم برای مرتب کردن وسایل داخل انباری ، یا در اتاق خوابتان استفاده نمایید . همچنین در ادارات می توان برای دسته بندی و مرتب کردن پرونده ها و وسایل غیر ضروری از آن استفاده نمود .

فروش کارتن خالی
فروش کارتن خالی
در آخر

همانطور که گفتیم ، کارتن های خالی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کارتن خالی می تواند تا حد زیادی به افراد در زمینه مرتب سازی و ایجاد ایمنی برای وسایلشان کمک کند .

شما نیز اگر به دنبال خرید کارتن خالی برای مصارفتان هستید ، ما به شما خرید از  شرکت کارتن سازی کارا کارتن را پیشنهاد می کنیم . کارا کارتن با هدف جلب رضایت مشتری ، با کیفیت ترین جعبه های مقوایی را تولید می کند . تا علاوه بر جلب رضایت شما ، سبب آسایش و راحتی شما را فراهم آورد .

تماس1: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

شماره تماس 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

شماره همراه:۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *