فروش کارتن پنج لایه در تهران

فروش کارتن پنج لایه در تهران یکی دیگر از فعالیت های مجموعه ی کارا کارتن می باشد که به طور کاملا  تخصصی و حرفه ای به آن می پردازد. کارتن پنج لایه یکی از مقاوم ترین انواع کارتن می باشد که علت مقاومت و استحکام آن تعداد لایه های بالای آن می باشد. از این کارتن معمولا برای بسته بندی و جمل اجسام سنگین و همین طور حساس در برابر ضریه و اقلام شکستنی استفاده می شود.

کارتن سه لایه و پنج لایه

کارتن سه لایه و پنج لایه هر دو از پر کاربرد ترین و همین طور پر فروش ترین انواع کارتن هستند که با بالاترین کیفیت و بر طبق اصول کارتن ساری در کارخانه کارتن سازی کارخانه تولید شده و با مناسب ترین قیمت ها برای مشتران در سراسر کشور ارسال می شود. کارا کارتن به عنوان کارتن سازی تهران در حال فعالیت می باشد اما تمامی محصولات خود را برای مشتریانش در سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می کند. از این رو فرقی نمی کند که در کدام شهر یا استان باشید. می توانید سفارش خرید کارتن پنج لایه در تهران و یا هر شهری را  در عرض چند دقیقه و به صورت تلفنی ثبت کنید.

کارتن سه لایه و پنج لایه

قیمت ورق کارتن پنج لایه

قیمت ورق کارتن پنج لایه نسبت به دیگر انواع ورق کارتن های تولید شده در کارخانه کارا کارتن به مراتب بالا تر است. علت بالا تر بودن قیمت آن هم کاملا مشخص است. میزان مواد اولیه مورد استفاده در ساخت کارتن ها و ورق کارتن های پنج لایه مسلما بیشتر از مواد اولیه ی به کار رفته در تولید کارتن ها و ورق کارتن های سه لایه و تک لایه می باشد. علاوه بر آن وقت و زمان صرف شده برای تولید این کارتن ها بیشتر بوده و پروسه ی تولید آن ها طولانی تر می باشد. لازم به ذکر است که به میزان بالاتر بودن قیمتشان کارایی بشتری نیز نسبت به دیگر انواع ورق کارتن ها دارند. همچنین بهتر است بدانید که قیمت کارتن ها و ورق کارتن ها در مجموعه کارا کارتن در مقایسه ی با قیمت ها سطح بازار ها بسیار مناسب تر می باشد و علت آن هم فروش بدون واسطه ی این شرکت می باشد.

 

کارتن پنج لایه آماده

کارتن پنج لایه ی آماده نیز همه روزه تعداد سفارش بالایی دارد و شرکت کارا کارتن به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت ها در صنعت فروش کارتن پنج لایه تهران ، می تواند روزانه تعداد بسیار زیادی کارتن پنج لایه در تیراژ بالا را تولید کرده و سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و ارسال کند. اگر در خصوص فروش کارتن پنج لایه تهران در این مجموعه نیاز به اطلاعات بیشتر دارد و یا جهت استعلام قیمت انواع کارتن های تولیدی در این مجموعه مانند کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ، کارتن پستی ، کارتن ساده ، کارتن بسته بندی ، کارتن دایکاتی و کارتن اختصاصی می توانید همه روزه با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

کارتن پنج لایه آماده

 

خرید کارتن اسباب کشی غرب تهران

برای خرید کارتن اسباب کشی غرب تهران نیز می توانید به مجموعه کارا کارتن مراجعه کرده و سفارش خرید را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت کرده و کارتن های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. این مجموعه با فعالیت در زمینه فروش کارتن پنج لایه در تهران همه روزه جوابگوی سفارش های مشتریان خود بوده و قادر است تا تعداد زیادی کارتن را از هر نوع و مدل در تیراژ بالا تولید و ارسال کند. همواره در نظر داشته باشید که قیمت تمام انواع کارتن ها در این مجموعه بسیار مناسب و ارزان است که دلیل آن حذف واسطه ها در بازار فروش می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *