فروش کارتن سه لایه

فروش کارتن سه لایه در کارتن سازی تهران (کارا کارتن ) به دو شکل تلفنی (آنلاین) و همچنین حضوری امکان پذیر است. قیمت کارتن در این مجموعه به دلیل فروش تماما مستقیم و بدون واسطه کالاها ، بسیار مناسب بوده و از سطح بازار ارزان تر است. اما لازم به ذکر است که علی رغم قیمت های مناسب ، تمامی کارتن های تولید شده در این مجموعه اعم از کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن اختصاصی و غیره همگی از کیفیت بالا برخوردار هستند.

فروش کارتن سه لایه

خرید کارتن بدون چاپ

خرید کارتن بدون چاپ از کارخانه کارتن سازی کارا کارتن ( که فروش کارتن سه لایه و … را نیز انجام می دهد) با مناسب ترین قیمت امکان پذیر است. چرا که انجام هرگونه چاپ روی کارتن ها باعث افزایش قیمت ها به بسته به نوع چاپ می شود. ولی کارتن هایی که فاقد هرگونه چاپ هستند معمولا از قیمت های کمتر و مناسب تری برخوردارند. برای مثال لمینت کارتن یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین روش های چاپ طرح دلخواه بر روی کارتن است ولی قیمت آن نسبت به دیگر انواع چاپ بیشتر است. در عوض با کیفیت ترین نوع چاپ بوده و از زیبایی و دقت بیشتری در چاپ برخوردار است. همچنین هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ها و طرح ها در چاپ لمینتی وجود ندارد. از انواع دیگر چاپ می توان به چاپ فلکسو نیز اشاره کرد که بعد از چاپ لمینتی در رده ی دوم قرار داشته و مرسوم ترین نوع چاپ می باشد. اکثرا از این چاپ بر روی کارتن های استفاده می شود.

خرید کارتن بدون چاپ

کارتن سه لایه و پنج لایه

کارتن سه و لایه و پنج لایه به ترتیب جزو پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین انواع چاپ هستند. کارا کارتن هم در زمینه فروش کارتن سه لایه از فروشندگان برجسته در تهران و ایران می باشد. این نوع کارتن از نظر استحکام و مقاومت نیز ، کارتن پنج لایه به دلیل داشتن لایه های بیشتر قدرتمند تر می باشد. اما از نظر قیمت ، قیمت کارتن سه لایه به مراتب از کارتن پنج لایه کمتر و مناسب تر است. همواره دقت داشته باشید که اگر قصد خرید کارتن دارید ، ابتدا مشاوره دریافت کرده و سپس اقدام به خرید کنید. چرا که هر کارتنی برای بسته بندی هر نوع کالایی مناسب نیست و برای انتخاب کارتن بسته بندی ، باید مشخصاتی نظیر جنس ، وزن ، میزان حساسیت و … کالای مورد نظر را در نظر بگیرید.

تولید ورق کارتن سه لایه

تولید ورق کارتن سه لایه با استفاده از ورق کارتن های سه لایه صورت می گیرد. اما ورق کارتن ها نیز از انواع مختلف خود برخورداند که پر کاربرد ترین آن ها در کارتن سازی ورق کارتن e فلوت می باشد. تعداد دندانه و شیار های بالا در این نوع ورق کارتن باعث می شود تا مقاومت و استحکام این نوع ورق کارتن بسیار بالاتر باشد. همچنین به دلیل ظرافت این نوع ورق کارتن و سطح صافی که دارد ، مناسب ترین نوع ورق کارتن برای انجام لمینت کارتن یا همان چاپ لمینتی می باشد. اگر دنبال یک شرکت که به فروش کارتن سه لایه مشغول هست ، می گردید می توانید با کارا کارتن تماس بگیرید.

تولید ورق کارتن سه لایه

قیمت ورق کارتن سه لایه

قیمت انواع ورق کارتن نیز با توجه به مدل های مختلف ، تعداد لایه ها ، جنس ورق کارتن و همین طور ساختار آن از نظر نوع فلوت و شیار ها مشخص می شود. اما به طور خلاصه باید گفت که هر چه تعداد لایه های سازنده ورق کارتن بیشتر باشد ، به مراتب مواد اولیه بیشتری مصرف سده و وقت و زحمت بیشتری نیز به کار گرفته شده است به همین دلیل قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در مقابل هر چه تعداد لایه ها کمتر باشد قیمت پایین تر می آید. لازم به ذکر است که اگر مقاومت و استحکام کارتن ها برایتان اهمیت دارد ، بهتر است از کارتن ها با تعداد لایه های بالا استفاده کنید. فروش کارتن سه لایه نیز در این کارخانه با مناسب ترین قیمت ها صورت می گیرد.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی ، ورق سازی و کارتن سازی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد. جهت استعلام قیمت ، ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *