فروش شیت کارتن

فروش شیت کارتن در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با مناسب ترین قیمت ها امکان پذیر می باشد. منظور از فروش شیت کارتن، فروش ورق کارتن می باشد که در انواع مختلف در مجموعه کارا کارتن با بالاترین کیفیت تولید می شود. ورق کارتن  یا شیت کارتن ها از نظر جنس ، تعداد لایه ، نوع لاینر و فلوت با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام از انواع آن دارای ویژگی ها و کاربرد های خاض خود می باشد. به همین جهت از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوتند. کارتن سازی تهران (کارا کارتن) که در زمینه فروش شییت کارتن نیز فعالیت دارد ، تمامی انواع کارتن و ورق کارتن را در سراسر ایران با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت ورق کارتن سه لایه

قیمت ورق کارتن سه لایه با توجه به یک سری فاکتور ها که مهمترین آن ها جنس ورق کارتن ، سایز ورق کارتن و نوع فلوت ورق کارتن می باشد تعیین می شود. به همین جهت بهترین راه برای استعلام قیمت ورق کارتن سه لایه و انواع کارتن مانند کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن پنح لایه کارتن دایکانی ، کارتن بسته بندی ، کارتن اختصاصی و …. تماس با شرکت کارتن سازی کارا کارتن می باشد که فروش شیت کارتن را نیز در کنار فروش انواع کارتن انجام می دهد.

قیمت ورق کارتن سه لایه

قیمت ورق کارتن سینگل

ورق کارتن سینگل از نظر ضخامت ، نازک ترین نوع ورق کارتن می باشد. به همین دلیل از مقاومت و استحکام کمتری نسبت به دیگر انواع کارتن برخوردار است. کاربرد اصلی این نوع ورق کارتن در ساخت کارتن نمی باشد و بیشتر به عنوان سینی پیتزا در جعبه پیتزا ، لایه ی جدا کننده در جعبه ها بیسکوییت و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این نوع ورق کارتن نیز بسیار مناسب است. فروش شیت کارتن ( ورق کارتن سینگل ، ورق کارتن سه لایه ، ورق کارتن خام و….) در شرکت کارا کارتن با قیمت هایی بسیار مناسب تر از سطح بازار صورت می گیرد که جهت استعلام قیمت های به روز ،همه روزه می توانید با این شرکت تماس حاصل کنید.

ورق کارتن خام

منظور از ورق کارتن خام ، ورق کارتن از جنس مقوا می باشد که هیچ گونه چاپی روی آن انجام نگرفته باشد. رنگ این نوع ورق کارتن معمولا قهوه ای بوده و در دو نوع سه لایه و پنج لایه و گاها تک لایه یا سینگل تولید و به فروش می رسد. فروش ورق کارتن به صورت خام در تمامی کارخانه های کارتن سازی امکان پذیر نمی باشد اما شرکت کارا کارتن به عنوان یک مجموعه فروش شیت کارتن و کارتن ، تمام انواع ورق کارتن ها مانند ورق کارتن خام را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

ورق کارتن خام

قیمت ورق کارتن پنج لایه

قیمت ورق کارتن پنج لایه نسبت به دیگر انواع ورق کارتن ها بالاتر می باشد. علت آن هم تعداد لایه های بیشتر آن است که باعث می شود این ورق کارتن از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. کارتن های ساخته شده با استفاده از این نوع ورق کارتن برای بسته بندی اقلام سنگین و یا بسیار حساس در برابر ضربه به کار گرفته می شوند.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *