قیمت ورق کارتن e فلوت

قیمت ورق کارتن e فلوت و به طور کلی انواع کارتن در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن نسبت به سطح بازار بسیار مناسب تر است. دلیل آن هم فروش کاملا مستقیم و بدون واسطه ی این مجموعه می باشد. لازم به ذکر است قیمت تمامی محصولات و کارتن ها و ورق کارتن ها مانند قیمت ورق کارتن سینگل و … بر اساس قیمت مواد اولیه ی به کار رفته در مراحل تولید و همچنین مدل ، جنس و سایز کارتن یا ورق کارتن مورد نظر تعیین می شود.

قیمت ورق کارتن e فلوت

فهرست دسترسی سریع به مطالب

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن در صنعت کارتن سازی از نظر جنس ، ساختار و تعداد لایه هایشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. جنس ورق کارتن ها به مواد اولیه ی به کار رفته در تولید ورق کارتن و خمیر کاغذ آن مربوط می شود. اما رایج ترین نوع آن ورق کارتن کرافت است. ساختار ورق ها نیز از نظر نوع فلوت ها متفاوت می باشد. پر کاربرد ترین نوع فلوت در کارتن سازی ، فلوت e می باشد. قیمت ورق کارتن e فلوت نیز مناسب بوده و از استحکام بالایی نیز برخوردار است. تعداد لایه های ورق ها نیز هر چه بیشتر باشد باعث بالا رفتن میزان مقاومت و استحکام ورق کارتن ها می شود.

قیمت ورق کارتن سینگل

ورق کارتن سینگل یا به اصطلاح سینگل فیس از یک لایه کارتن و یک لایه فلوت تشکیل شده است. این نوع ورق کارتن از استحکام بالایی برخوردار نبوده و معمولا به عنوان سینی زیر پیتزا و همین طور به عنوان جدا کتتده در جعبه های بیسکوییت و شرینی و… به کار می رود. قیمت ورق کارتن سینگل از قیمت ورق کارتن e فلوت مناسب تر بوده ولی در کارتن سازی به نوان بدنه ی کارتن ،کاربرد ندارد چون که از مقاومت کافی در برابر ضربه برخوردار نیست.

قیمت ورق کارتن سینگل

قیمت ورق کارتن سه لایه

بهترین راه برای استعلام قیمت ورق کارتن سه لایه و  قیمت ورق کارتن e فلوت و به طور کلی تمام انواع کارتن ها و ورق کارتن ها تماس تلفنی با کارتن سازی تهران ( شرکت کارا کارتن) می باشد. اگر در خصوص انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی محصولات خود نیاز به مشاره دارید نیز می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان این مجموعه نیز بهره ببرید. چرا که هر نوع کارتنی برای بسته بندی هر محصولی مناسب نمی باشد.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (ورق سازی و کارتن سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

قیمت ورق کارتن خام

قیمت ورق کارتن خام

قیمت ورق کارتن e فلوت هم مانند قیمت ورق کارتن خام با توجه به نوع فلوت ، تعداد لایه ها و جنس ورق ها تعیین می شود. البته نوع چاپ روی کارتن ها (البته در صورت وجود) نیر در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد. چاپ لمینتی معمولا دارای بیشترین قیمت بوده و چاپ فلکسو نسبتا قیمت مناسب تری دارد. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید از یک از راه های زیر با شرکت کارا کارتن ارتباط برقرار کنید :

مزایای کارتن لمینتی نسبت به کارتن چاپی

  • داشتن ظاهری گیرا و جذاب نسبت به کارتن های چاپی
  • امکان اجرای بدون محدودیت انواع طراحی و استفاده از رنگ های خاص
  • مقاومت بالاتر جعبه لمینتی نسبت به کارتن های چاپی به دلیل اضافه شدن پوستر به لایه های کارتن
  • آزادی عمل فوق العاده برای استفاده از خدمات و افکت های چاپی مانند پوشش ورنی، پوشش U V، سلفون کشی، طلاکوب، چاپ برجسته و …
  • شرکت کارتن سازی و بسته بندی کارتن لاین برنامه ویژه‌ای برای شما در سفارش کارتن لمینتی خواهد داشت.

کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از ورق کارتن پنج لایه ساخته می شود که به همین دلیل قیمت کارتن پنج لایه نسب به قیمت ورق کارتن e فلوت بالاتر است. علت آن هم میزان استحکام و مقاومت بالای این نوع ورق کارتن هم در برار ضربه و هم در برابر رطوبت و له شدگی می باشد. این نوع کارتن مناسب برای بسته بندی اقلام مختلف تا وزن 50 کیلو گرم بوده و معمولا در اسباب کشی ها برای بسته بندی اقلام سنگین و حساس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کارتن میوه هم معمولا از کارتن سه لایه و پنج لایه ساخته می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *