قیمت کارتن در کارخانه

قیمت کارتن در کارخانه با قیمت کارتن در سایت های فروشگاهی و بازار همیشه تفاوت زیادی داشته است. به همین دلیل کارخانه کارتن سازی کارا کارتن اقدام به حذف واسطه ها و فروش به صورت مستقیم کرده است تا قیمت کارتن در این مجموعه کمتر و مناسب تر باشد. منظور از فروش مستقیم نیز ارسال کارتن ها از کارخانه به محل مورد نظر مشتری می باشد. البته امکان خرید حضوری نیز در مجموعه کارا کارتن ممکن بوده و مشتریان می توانند با مراجعه به کارخانه و یا دفتر مرکزی اقدام به ثبت سفارش و خرید بکنند.

قیمت کارتن در کارخانه

فهرست دسترسی سریع به مطالب

کارتن ارزان

در مجموعه کارا کارتن به طور کلی قیمت انواع کارتن ارزان می باشد و دلیل آن هم همان طور که در ابتدای مطلب توضیح داده ایم فروش مستقیم و جلب رضایت مشتری می باشد. به همین دلیل قیمت کارتن در کارخانه بسیار مناسب و کمتر از قیمت کارتن در سایت ها و بنگاه های خرید و فروش کارتن می باشد. اما همیشه اختلاف قیمت بین انواع مختلف کارتن ها وجود دارد که این موضوع تماما بستگی به مشخصات و ویژگی های کارتن ها دارد. عامل اصلی تعیین کننده قیمت هر نوع کارتن ، قیمت مواد اولیه به کار رفته در ساخت کارتن ، جنس کارتن ، تعداد لایه های آن و همین طور سایز و نوع چاپ کارتن می باشد. البته بسیاری از کارتن ها ممکن است فاقد چاپ باشند زیرا چاپ بر روی کارتن انتخابی و آپشنال می باشد.

قیمت ضایعات کارتن

بهترین راه برای اطلاع از قیمت ضایعات کارتن ، تماس با بنگاه های خرید و فروش ضایعات و یا مراجعه به وبسایت ها و کانال های اعلام قیمت آن ها می باشد. ارزش داشتن ضایعات کارتن از آن جهت است که این ضایعات مجدد وارد چرخه ی تولید شده و تبدیل به خمیر کاغذ می شود . بدین ترتیب از بریده شدن درختان جدید نیز جلوگیری شده و به حفظ محیط زیست نیز کمک میکند. همچنین در وقت و هزینه نیز تا حد زیادی صرفه جویی می شود. به همین دلیل ضایعات کارتن ها به جای دور ریخته شدن ، جمع آوری شده و مجدد در بنگاه ها خرید .و فروش می شود تا به کارخانه ها برگشته و به عنوان مواد اولیه ی تولید کارتن های جدید مورد استفاده قرار گیرند. برای استعلام از قیمت کارتن در کارخانه نیز می توانید پس ازانتخاب کارتن مورد نظر با شرکت کارا کارتن تماس گرفته تا از قیمت به روز کارتن مورد نظر خود مطلع شوید. اما به طور کلی بهتر است بدانید که کارتن های فاقد چاپ و با تعداد لایه های کم قیمت مناسب تری نسبت به بقیه انواع کارتن دارند.

انواع کارتن بسته بندی

از انواع کارتن بسته بندی می توان به کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو ، کارتن سه لایه و کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه و همین طور کارتن دایکاتی و کارتن اختصاصی اشاره کرد. در کارتن سازی تهران (کارا کارتن) تمامی انواع این کارتن ها با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به فروش می رسند. تمام محصولات این مجموعه به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود. جالب است بدانید کارا کارتن با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی و داشتن به روز ترین خط تولید کارتن سازی قادر است تا انواع مختلف کارتن را با درجه مرغوبیت بالا و با سرعت زیاد تولید کند. قیمت کارتن در کارخانه که شامل تمامی موارد نام برده می شود که در مجموعه کارا کارتن بسیار مناسب بوده که برای استعلام از قیمت ها همه روزه می توانید با شماره های درج شده در سایت و انتهای همین مطلب تماس بگیرید.

انواع کارتن بسته بندی

ورق سازی

ورق سازی یکی از فعالیت هایی است که تقریبا تمامی شرکت های تولید کننده کارتن به آن مشغول هستند. چرا که تولید ورق کارتن مرحله اولیه ی ساخت انواع کارتن ها می باشد. و در واقع همین ورق کارتن ها هستند که در ابعاد مختلف برش خورده و سپس توسط اتصالات مختلف به هم چسبیده و تبدیل به محصول نهایی یعنی همان کارتن مورد نظر می شوند. پر کاربرد ترین نوع ورق کارتن در کارتن سازی ، ورق کارتن e فلوت می باشد که از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار است. قیمت انواع ورق کارتن نیز مانند قیمت کارتن در کارخانه دارای قیمت های مناسبی در مجموعه کارا کارتن هستند که جهت اطلاع از قیمت آن ها می توانید با شرکت تماس بگیرید.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *