قیمت ضایعات کارتن

قیمت ضایعات کارتن

قیمت ضایعات کارتن در فواصل زمانی کوتاه مدت تغییر می کند و هیچ گاه قیمت ثابتی برای خرید و یا فروش ضایعات کارتن در بازار آزاد وجود نداشته است. قیمت تقریبی نیز بین 3700 تا 6500 برای ضایعات کارتن فله در حال حاضر می باشد. خریداران و فروشندگان مختلف قیمت های متفاوتی ارائه می کنند به همین دلیل قیمت های ذکر شده تماما تقریبی و میانگین هستند.

قیمت ضایعات کارتن

قیمت هر کیلو ضایعات کارتن در تهران

قیمت ضایعات کارتن به صورت کیلویی در تهران و یا شهر های دیگر  وابسته به نوع ضایعات است. برای مپثل همان طور که قبلا گفتیم میانگین قیمت کیلویی ضایعات کارتن فله بین 3700 تا 6500 در نوسان است. اما قیمت ضایعات کارتن پرسی به طور میانیگن بین 5200 تا  6500 می باشد.

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی نیز بسته به انواع مختلف ضایعات از نوع پلاستیک همواره متغیر است. برای اطلاع از قیمت به روز ضایعات بهترین کار مراجعه حضوری و یا مراجعه به وب سایت بنگاه های خرید و فروش ضایعات است. سپس با مقایسه ی قیمت ها بین بنگاه های مورد نظر تصمیم به خرید/ فروش می گیرید.

قیمت کارتن کیلویی

 

قیمت کارتن کیلویی

معمولا کارتن ها بر اساس تعداد ، جنس ، سایز و مواردی از این دست قیمت گذاری می شوند و قیمت گذاری کیلویی بیشتر مربوط به مبحث تعیین قیمت ضایعات کارتن است. اما گاها ممکن است که بعضی شرکت ها که فقط نوع خاصی از کارتن را تولید می کنند ، و تمامی کارتن ها از جنس و ساختار یکسان ساخته شده اند ، اقدام به فروش کیلویی کارتن کنند که در این صورن می توان رقمی تقریبی نیز برای قیمت کارتن کیلویی در نظر گرفت.

خریدار ضایعات کارتن در تهران

پس از ارائه قیمت ضایعات کارتن ، باید گفت اگر به دنبال خریدار ضایعات کارتن خود هستید ، به جای معامله با واسطه و دلال ها می توانید مستقیما با شرکت های کارتن سازی تماس گرفته و اگر مایل به خرید ضایعات شما بودند به صورت مسقیم با آن ها معامله کنید. باز گرداندن ضایعات کارتن ها و به طور کلی کلیه محصولات و کالا هایی که مواد اولیه اصلی آن ها چوب درختان است ، به محیط زیست کمک بزرگی می کند.

قیمت ضایعات پلاستیک و کارتن

در خصوص قیمت ضایعات کارتن به صورت کیلویی توضیحات لازم را در بالا قرار داده ایم. در مورد ضایعات پلاستیک هم می توانید به همین شکل عمل کرده و یا به بنگاه های ضایعاتی مراجعه کرده و یا مستقیما با کارخانه های پلاستیک سازی تماس حاصل نمایید.

فروش عمده ضایعات کارتن

فروش عمده ضایعات نیز عمدتا کار بنگاهی ها است. امروزه نه تنها در بازار آزاد بلکه در بستر اینترنت نیز بنگاه ها و سایت های زیادی اقدام به خرید و فروش ضایعات کرده و از این راه نیز سود خوبی را نصیب خود می کنند. شما هم می توانید برای استعلام قیمت به روز انواع ضایعات ، مانند قیمت ضایعات کارتن ، نایلون و پلاستیک و … به وب سایتشان مراجعه کنید.

فروش عمده ضایعات کارتن

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین کارخانه کارتن سازی تهران مفتخر است انواع کارتن ها در جنس و ابعاد مختلف را متناسب با نیاز مشتری با بالا ترین کیفیت تولید کرده و از طریق فروش بدون واسطه ، مناسب ترین قیمت ها را همواره در بازار ارائه می کند. سه محصول اصلی این کارخانه یعنی کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه و کارتن لمینتی را در ادامه به اختصار توضیح می دهیم :

کارتن پنج لایه

کارتن پنج لایه از بهترین و مرغوب ترین نوع کارتن است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت دارد . همچنین پس از استفاده ی کامل از آن و ناکار آمد شدنش می توانید با استعلام قیمت ضایعات کارتن پنج لایه ای آن را به بهترین خریدار حاضر بفروشید. این نوع کارتن ، هم در زمان خرید و هم در زمان فروش قیمتی به مراتب بالا تر از کارتن های سه لایه ای و تک لایه ای دارد. کاربرد اصلی آن هم بسته بندی کالا ها و اجسامی است که وزن بیشتری دارند و یا نسبت به ضربه حساس هستند.

کارتن لمینتی

کارتن های لمنینتی کارتن هایی هستند که دارای چاپ با کیفیت و دقت بالا هستند و بیشتر برای بسته بندی محصولاتی که کارتن ها نشان دهنده ی محتوای داخل جعبه است می باشد.  لازم به ذکر است که کارتن های لمینتی از مقاومت بسیار بالا تری نسب به دیگر کارتن ها در برابر رطوبت دارند . دلیل این هم وجود چاپ لمینتی بر روی کارتن است که حالت پلاستیکی دارد.

کارتن های لمینتی در واقع کارتن های 3 لایه و 5 لایه ای هستند که لایه بیرونی آنها با پوستری روکش یا در اصطلاح فنی لمینت می شود. این نوع کارتن ها در صنعت کارتن سازی بسیار محبوب هستند.
از مزایای کارتن لمینتی نسبت به کارتن های چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
داشتن ظاهری گیرا و جذاب نسبت به کارتن های چاپی
امکان اجرای بدون محدودیت انواع طراحی و استفاده از رنگ های خاص
مقاومت بالاتر جعبه لمینتی نسبت به کارتن های چاپی به دلیل اضافه شدن پوستر به لایه های کارتن
آزادی عمل فوق العاده برای استفاده از خدمات و افکت های چاپی مانند پوشش ورنی، پوشش UV، سلفون کشی، طلاکوب، چاپ برجسته و …
شرکت کارتن سازی و بسته بندی کارا كارتن برنامه ویژه‌ای برای شما در سفارش کارتن لمینتی خواهد داشت.

کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی

ورق سازی

کارتن میوه

کارتن لمینتی

کارتن سه لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

کارتن سه لایه
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن میوه
قیمت ضایعات کارتن درب کارخانه
قیمت ضایعات کارتن و نایلون
قیمت هر کیلو کتاب ضایعاتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *