قیمت ضایعات کارتن و نایلون

قیمت ضایعات کارتن و نایلون

قیمت ضایعات کارتن و نایلون بستگی به وضعیت بازار هفتگی دارد. قیمت ضایعات کارتن تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کارتن های تولید شده در صنعت کارتن سازی دارد. هرچه قیمت ضایعات کارتن و نایلون بیشتر باشد ، قیمت تمام شده ی محصولاتی که مواد اولیه آن ها ، کارتن (کاغذ ، مقوا و …) و نایلون باشد نیز بالاتر می رود.

قیمت ضایعات کارتن و نایلون

بنابر این همه روزه ، مردم و به خصوص کسانی که کارخانجات در زمینه کالا های پلاستیکی و کارتن دارند ، پیگیر قیمت ضایعات کارتن و نایلون هستند. بهترین راه استعلام قیمت نیز مراجعه به کانال و سایت بنگاه های ضایعات معتبر می باشد.

قیمت کارتن

قیمت کارتن همان طور که قبلا هم توضیح داده ایم بستگی به نوع ، جنس ، ساختار و ابعاد کارتن دارد. اما نکته ی حائز اهمیت دیگری وجود دارد که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کارتن دارد ، قیمت ضایعات کارتن و نایلون (در صورت نیاز به نایلون در ساخت) می باشد. برای استعلام قیمت می توانید با شماره 09121052603 تماس حاصل نمایید.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن (کارتن سازی تهران) با تولید انواع کارتن و ورق کارتن با تنوع بالا ، همچنین فروش بدون واسطه ، با کیفیت ترین کالا ها با مناسب ترین قیمت در بازار به فروش می رساند. قیمت تمامی این کارتن ها بستگی به قیمت ضایعات کارتن و نایلون مهم ترین و محبوب ترین کارتن های تولیدی این مجموعه اعم اند از :

  • کارتن سه لایه
  • کارتن پنج لایه
  • کارتن لمینتی

قیمت ضایعات پلاستیک در هم

برای استعلام قیمت ضایعات پلاستیک در هم همانند قیمت ضایعات کارتن و نایلون بهترین گزینه مراجعه و یا تماس با بنگاه های ضایعاتی مربوطه می باشد. البته همواره برای طی کردن فرایند خرید ، ابتدا از اعتبار بنگاه مورد نظر اطمینان کامل کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت ضایعات کتاب و دفتر

قیمت ضایعات کتاب و دفتر

قیمت ضایعات کتاب و دفتر بصورت میانگین بین 5 تا 12 هزار تومان است. جدا از جنبه ی مالی و سود حاصل از فروش ضایعات ، بهترین کار جمع آوری ضایعات و فروش آن ها است. به خصوص ضایعات از جنس کاغذ و دفتر و مقوا که مواد اولیه ی ساخت آن ها چوب و تنه ی درختان است. به همین دلیل باز گرداندن این نوع ضایعات به چرخه ی بازیافت و تولید بهترین گزینه است. از این رو قیمت ضایعات کارتن و نایلون نسبت به دیگر ضایعات بالا تر می باشد.

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی

شاید قیمت ضایعات پلاستیک خانگی بالا نباشد و فروش آن سود خوبی نسیب شما نکند اما از جهت کمک به محیط زیست و طبیعت بهترین گزینه جمع آوری و تفکیک زباله ها و ضایعات پلاستیکی و باز گرداندن آن ها به چرخه ی بازیافت و تولید است. چرا که هزاران سال زمان برای تجزیه ی پلاستیک در طبیعت لازم است.

قیمت ضایعات پلاستیک خانگی

کارتن لمینتی

کارتن های لمینتی در واقع کارتن های 3 لایه و 5 لایه ای هستند که لایه بیرونی آنها با پوستری روکش یا در اصطلاح فنی لمینت می شود. این نوع کارتن ها در صنعت کارتن سازی بسیار محبوب هستند.
از مزایای کارتن لمینتی نسبت به کارتن های چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- داشتن ظاهری گیرا و جذاب نسبت به کارتن های چاپی
2- امکان اجرای بدون محدودیت انواع طراحی و استفاده از رنگ های خاص
3- مقاومت بالاتر جعبه لمینتی نسبت به کارتن های چاپی به دلیل اضافه شدن پوستر به لایه های کارتن
4- آزادی عمل فوق العاده برای استفاده از خدمات و افکت های چاپی مانند پوشش ورنی، پوشش UV، سلفون کشی، طلاکوب، چاپ برجسته و …
5- شرکت کارتن سازی و بسته بندی کارا كارتن برنامه ویژه‌ای برای شما در سفارش کارتن لمینتی خواهد داشت.

قیمت کارتن

کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی

ورق سازی

کارتن میوه

کارتن لمینتی

کارتن سه لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

قیمت ضایعات کارتن درب کارخانه مشهد

قیمت ضایعات نایلون سفید

قیمت هر کیلو ضایعات کارتن در تهران

پیش بینی قیمت ضایعات کارتن

قیمت کارتن کیلویی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *