قیمت ورق کارتن سینگل

قیمت ورق کارتن سینگل مانند تمامی انواع ورق کارتن ها با توجه به نوع و جنس ورق و همین طور ساختار آن از نظر نوع فلوت ها تعیین می شود. البته همیشه قیمت مواد اولیه به کار رفته در ساخت هر محصولی مانند ورق کارتن سینگل نیز در قیمت محصول نهایی تاثیر میگذارد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر روی ورق کارتن های مورد نظر طرح و یا نوشته ای چاپ شود ، قیمت ورق کارتن مورد نظر ، از نوع چاپ نیز تاثیر می پذیرد.

قیمت ورق کارتن سینگل

فهرست دسترسی سریع به مطالب

ورق کارتن سینگل

ورق کارتن سینگل یکی از انواع ورق کارتن می باشد که دارای یک لایه می باشد و کارتن های ساخته شده با استفاده از این ورق کارتن ، ورق کارتن سینگل فیس گفته می شود. این نوع ورق کارتن نیز یکی دیگر از پر کاربرد ترین انواع ورق کارتن هاست. برای مثال تمامی جعبه های پیتزا با استفاده از این نوع ورق کارتن ساخته می شوند. همچنین ورقه ای که به عنوان سینی ، زیر خود پیتزا قرار می گیرد نیز یک نوع ورق سینگل است که به آن ورق سینگل بهداشتی نیز گفته می شود. قیمت ورق کارتن سینگل نیز با توجه به قیمت مواد اولیه متغیر بوده و برای اطلاع از قیمت به روز باید با شرکت تماس بگیرید.

فروش ورق کارتن سینگل

فروش ورق کارتن سینگل در کارخانه کارتن سازی تهران به دو صورت تلفنی و حضوری انجام می شود. اگر در تهران و یا کرج ساکن هستید برای خرید می توانید به دفتر مرکزی کارا کارتن در میرداماد تهران مراجعه کنید. و در صورتی که در شهرستان ها هستید می توانید سفارش خرید خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. محصولات کارا کارتن شامل انواع کارتن و ورق کارتن به سراسر ایران با مناسب ترین قیمت ارسال می شود. این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات در صنعت کارتن سازی می تواند انواع مختلف و متنوع کارتن را در مدت زمانی کوتاه تولید کند. به همین دلیل شرکت کارا کارتن به عنوان کارخانه کارتن سازی تهران در لیست کارتن سازی های تهران قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت تمامی محصولات مانند قیمت ورق کاتن سینگل می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید.

فروش ورق کارتن سینگل

ورق مقوایی

ورق مقوایی همان ورق کارتن های خام معمولی هستند که رنگ قهوه ای داشته و فاقد هرگونه چاپ هستند. این کارتن ها در اصل مواد اولیه تولید انواع کارتن ها محسوب می شوند. چرا که مرحله اول تولید هر نوع کارتنی ، ساخت ورق کارتن خام مورد نیاز همان کارتن می باشد. ورق کارتن ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر فاکتور های مختلف دسته بندی می شوند. این فاکتور ها عبارت اند از : جنس کارتن ، ساختار کارتن ، تعداد لایه های کارتن ، نوع اتصالات کارتن و در آخر نیز نوع چاپ کارتن (در صورت وجود). پر کاربرد ترین انواع  کارتن از نظر تعداد لایه ها ، کارتن سه لایه و کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه می باشند. قیمت تمامی انواع ورق کارتن ها نیز مانند قیمت ورق کارتن سینگل با توجه به همین فاکتور ها مشخص می شود که تمام آن ها به صورت کامل در مقاله ی ورق سازی توضیح داده شده است.

ورق کارتن بهداشتی

ورق کارتن بهداشتی در واقع همان سینی یا ورقه ای است که در جعبه پیتزا و زیر پیتزا قرار می دهند. البته که این نوع ورق کارتن کاربرد های دیگری هم دارد. برای مثال به عنوان ورق یا لایه جدا کننده در جعبه های بیسکوییت و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت ورق کارتن بهداشتی نیز همانند قیمت ورق کارتن سینگل می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید :

 

ورق کارتن بهداشتی

قیمت سینگل فیس

منظور از قیمت سینگل فیس ، قیمت کارتن های سینگل فیس و یا قیمت ورق کارتن سینگل می باشد. این کارتن ها نیز مانند تمامی انواع کارتن ها با توجه به فاکتور های نام برده شده در ابتدای مطلب قیمت گذاری می شوند. اما بهتر است بدانید که هرچه میزان ضایعات کارتن در مواد اولیه ی کارتن کمتر باشد ، قیمت کارتن بیشتر خواهد بود. همچنین هرچه تعداد لایه های ورق کارتن ها که در ساخت کارتن به کار برده شده اند بیشتر باشد ، قیمت کارتن هم بیشتر خواهد بود. علت آن هم بالاتر رفتن میزان مقاومت و استحکام کارتن به ازای اضافه شدن لایه های بیشتر می باشد.

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن را می توان از نظر تعداد لایه ، نوع فلوت و لاینر ها و همین طور جنس ورق کارتن ها مورد بررسی قرار داد. هر کدام از انواع ورق کارتن ها برای ساختن نوع خاصی از کارتن ها به کار می رود. هم چنین کاربرد نوع فلوت ها نیز متفاوت بوده و ورق کارتن های سازنده با  فلوت های مختلف دارای کابرد های متفاوتی می باشند. برای مثال ورق کارتن نوع e فلوت ، پر کاربرد ترین نوع ورق کارتن در صنعت کارتن سازی می باشد. برای مثال برای ساخت کارتن میوه ، از این نوع ورق کارتن استفاده زیادی می شود. علت آن هم مقاومت بالای این نوع ورق کارتن در عین ظرافتش است. همچنین به دلیل سطح صافی که دارد بهترین نوع ورق کارتن برای پیاده سازی انواع چاپ و به خصوص چاپ لمینتی (کارتن لمینتی) می باشد. برای استعلام قیمت ورق کارتن سینگل و همینطور هر یک از انواع کرات نیبایست با دفتر فروش کارا کارتن تماس حاصل کنید.

انواع ورق کارتن

کارتن سازی ارزان

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (تولید انواع کارتن و ورق کارتن) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

راه های ارتباطی با شرکت کارا کارتن :

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *