تولید کننده کارتن لمینتی

تولید کننده کارتن لمینتی ، شرکتی است که به تولید انواع کارتن و انجام چاپ لمینتی روی آن ها بپردازد.شرکت کارا کارتن نیز به عنوان شرکت کارتن سازی تهران ، انواع کارتن لمینتی ، کارتن پستی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن میوه و … را با بیشترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت ، تولید کرده و به صورت مستقیم به فروش می رساند. کارتن لمینتی به دلیل جنس خاص لمینت که شبیه یک لایه ی پلاستیکی است ، از مقاومت بالایی در برابر رطوبت نیز علاوه بر ضربه برخوردار است. همچنین این نوع چاپ با کیفیت ترین نوع چاپ بوده که دارای کیفیت و دقت بالایی می باشد و به همین دلیل از محبوب ترین انواع چاپ به شمار می رود.

تولید کننده کارتن لمینتی

فهرست دسترسی سریع به مطالب

کارتن لمینتی چیست

کارتن لمنیتی همان طور که در ابتدای مطلب هم توضیح داده شد نوعی از کارتن می باشد که روی آن چاپ لمینتی پیاده سازی شده است. کارتن های لمینتی در واقع کارتن های 3 لایه و 5 لایه ای هستند که لایه بیرونی آنها با پوستری روکش یا در اصطلاح فنی لمینت می شود. این نوع کارتن ها در صنعت کارتن سازی بسیار محبوب هستند.
از مزایای کارتن لمینتی نسبت به کارتن های چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
داشتن ظاهری گیرا و جذاب نسبت به کارتن های چاپی
امکان اجرای بدون محدودیت انواع طراحی و استفاده از رنگ های خاص
مقاومت بالاتر جعبه لمینتی نسبت به کارتن های چاپی به دلیل اضافه شدن پوستر به لایه های کارتن
آزادی عمل فوق العاده برای استفاده از خدمات و افکت های چاپی مانند پوشش ورنی، پوشش UV، سلفون کشی، طلاکوب، چاپ برجسته و …

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن به عنوان تولید کننده کارتن لمینتی همه روزه در حال فعالیت بوده و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

کارتن لمینتی چیست

انواع کارتن لمینتی

تمامی شرکت هایی که به عنوان تولید کننده کارتن لمینتی فعالیت می کنند ، کارتن های لمینتی را در انواع ، کارتن لمینتی سینگل فیس (دو لایه) ، کارتن لمینتی سه لایه و همین طور کارتن لمینتی پنج لایه تولید می کنند. عملیات انجام لمینیت نیز به دو صورت لمینتی سرد و لمینت گرم انجام می شود. از لمینت گرم بیشتر برای چاپ انواع کارت ویزیت ، منوی رستوران ها و مواردی از این قبیل که سطح آن ها یک پلاستیک سخت است صورت می گیرد. اما برای چاپ بر روی انواع کارتن ها معمولا از لمینت سرد استفاده میشد. لمینت سرد نیز به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر روی یک لایه پلاستیکی نازک چاپ شده و سپس به وسیله غلتک روی کارتن مورد نظر چسبیده و پیاده سازی می شود.

قیمت کارتن لمینتی

در تمام شرکت های تولید کننده کارتن لمینتی ، قیمت کارتن لمینتی از دیگر کارتن ها بالاتر است. دلیل آن هم گران تر بودن قیمت چاپ لمینتی در مقایسه با قیمت دیگر انواع چاپ می باشد. از مزیت های این چاپ می توان به کیفیت و دقت بالا ، مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت و تنوع بالا و عدم وجود محدودیت در انتخاب رنگ اشاره کرد. اکثر کارخانه هایی که محصولی تولید می کنند ، برای بسته بندی آن از کارتن لمینتی استفاده می کنند تا عکسی از محصول ، برند خود و همین طور اطلاعاتی مربوط به محصول را با بالا ترین کیفیت روی آن چاپ کنند.

تولید کننده کارتن بسته بندی

هر شرکتی که به عنوان تولید کننده کارتن بسته بندی در حال فعالیت باشد ، در واقع تولید کننده کارتن لمینتی نیز محسوب می شود چرا که کارتن لمینتی نیز یکی از انواع کارتن بسته بندی می باشد که دارای چاپ لمینتی بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است. البته از کارتن های با چاپ فلکسو و همین طور انواع چاپ دیگر نیز در بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند اما چاپ لمینتی به دلیل زیبایی و ظرافت خاصی که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

دستگاه لمینتی کارتن

دستگاه لمینتی کارتن

تمام شرکت های تولید کننده کارتن لمینتی از دستگاه لمینت کارتن استفاده میکنند. دستگاه لمینت کارتن در دو مدل دستی و اتومات ساخته می شود. در مدل اتومات ابتدا پوستر چاپ شده را داخل دستگاه قرار می دهیم و سپس با پر کردن مخزن چسب سیلیکات دستگاه ، ورق کارتن مورد نظر را نیز در جای مخصوصش می گذاریم. ورق کارتن و پوستر چاپ شده هر دو حرکت کرده و دستگاه با استفاده از چسب سیلیکات آن ها را به هم میچسباند. انواع ورق کارتن های مورد استفاده در کارتن سازی و تولید کارتن لمینتی در مقاله ی ورق سازی به صورت کامل توضیح داده شده است. قیمت کارتن های دارای چاپ نیز با توجه نوع چاپ آن ها مشخص می شود.

تولید کننده کارتن پستی

شرکت های تولید کننده کارتن پستی ، کارتن های مخصوص ارسال را در سایز ها و ابعاد مختلف ، با تنوع بسیار بالا تولید و عرضه می کنند. دلیل تنوع بالا در سایز کارتن های پستی نیز ، متفاوت بودن حجم و سایز اقلام ارسالی می باشد. شرکت کارا کارتن ، یک تولید کننده کارتن لمینتی ، انواع کارتن پستی را در سایز ها و مدل های مختلف تولید کرده و با بهترین قیمت به مشتریان خود می فروشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین استعلام قیمت کارتن لمینتی و همین طور انواع کارتن و ورق کارتن ، می توانید از طرق زیر با شرکت کارا کارتن (تولید کننده کارتن لمینتی) ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *