ورق سازی کارتن در تهران

ورق سازی کارتن در تهران

ورق سازی کارتن در تهران فعالیتی است که اکثر شرکت های کارتن سازی در تهران و سراسر دنیا انجام می دهند. چرا که اولین مرحله برای تولید کارتن ، تولید ورق کارتن یا به اصلاح ورق سازی است. همان طور که می دانید ورق ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع فلوت و همین طور با توجه به تعداد لایه هایشان و از همه مهم تر بر اساس جنس خود ورق ها به چند دسته تقسیم می شوند. هر کدام از انواع ورق در ساخت یکی از انواع کارتن ها کاربرد داشته و کارایی کارتن های مختلف نیز با هم متفاوت است. شرکت کارا کارتن نیز یک تولیدی در زمینه محصولات بسته بندی و ورق سازی کارتن در تهران است که هم به کارتن سازی و هم ورق سازی می پردازد.

ورق سازی کارتن در تهران

لیست شرکت های ورق سازی

نام شرکت تولیدی کاراکارتن هم در لیست شرکت های ورق سازی کارتن در تهران که در حال ارائه محصولات به سراسر کشور هستند می درخشد. این شرکت با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات و تکنولوژی های دنیا ، قادر به تولید انواع ورق ها و کارتن ها در ابعاد مختلف و با چاپ دلخواه مشتری می باشد. همچنین به جهت سهولت در امر خرید برای مشتریان ، امکان خرید آنلاین را از سایت فراهم کرده است. به این صورت که مشتریان می توانند از این پس علاوه بر تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری ، تنها با ثبت سفارش خرید در سایت نیز کارتن های مورد نظر خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

لیست شرکت های ورق سازی

ورق کارتن کرافت

ورق کارتن کرافت با استفاده از خمیر کاغذ کرافت (خمیر ویرجین یا سولفات خمیر پالپ) تولید می شود. از ویژگی های بارز ورق کارتن کرافت می توان به مقاومت بالا ، رنگ قهوه ای طبیعی (گاها به رنگ سفید نیز تولید می شود) ، تنوع در گرماژ و وزن اشاره کرد. هم چنین جالب است بدانید لیگنین این نوع ورق از بقیه انواع ورق ها پایین تر بوده و عمدتا با گرماژ بیشتر از 40 گرم تولید و فروخته می شود. شرکت کارا کارتن به عنوان شرکت ورق سازی کارتن در تهران انواع ورق کرافت را نیز تولیدکرده و به فروش می رساند.

ورق کارتن کرافت

قیمت ورق کارتن e فلوت

همان طور که پیش تر هم در مقالات توضیح داده ایم ، مقاوم ترین و محکم ترین نوع فلوت ، فلوت E در بین تمام فلوت ها می باشد. دلیل آن هم وجود دندانه های زیاد بر روی آن می باشد. همچنین به دلیل هموار و صاف بودن ، مناسب ترین نوع ورق کارتن برای انجام هرنوع چاپ به خصوص چاپ لمینتی می باشد. از این نوع ورق کارتن معمولا برای تولید کارتن ها در سایز کوچک استفاده می شود. شرکت کارا کارتن ( ورق سازی کارتن در تهران ) نیز بهترین و مناسب ترین قیمت را برای فروش این نوع ورق ها ارائه می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن

همان طور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم ،ورق کارتن ها از نظر نوع فلوت ها به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند که در ادامه به اختصار شرح می دهیم . همچنین از نظر تعداد لایه ها به 4 دسته ی سینگل ، سه لایه ای ، پنج لایه ای و هفت لایه ای تقسیم می شوند.

فلوت نوع A

برای بسته بندی کالا ها تا وزن 15 کیلو گرم مناسب است. این کالا ها می توانند از حساس ترین نوع کالا ها مانند تلویزیون و ال سی دی و انواع مانتیور ها باشند.

فلوت نوع  B

بیشترین کاربرد این نوع فلوت در ساخت کارتن هایی می باشد که برای بسته بندی و حمل کالا های شکستنی مورد استفاده قرار می گیرند، مانند ظروف شیشه ای. خاصیت اصلی این نوع فلوت قدرت بالای آن در ضربه گیری می باشد.

فلوت نوع C

این نوع فلوت پر کاربرد ترین نوع فلوت ها محسوب شده و برای بسته بندی انواع و اقسام کالا ها تا وزن 12 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد.

فلوت نوع E

پرکاربرد ترین نوع فلوت در کارتن سازی بوده و برای ساخت انواع و اقسام کارتن ها و جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فلوت نوع F

کم کاربردترین نوع فلوت در ساخت ورق های کارتن سازی محسوب می شوند و معمولا برای ساخت جعبه های اتکلن و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

ورق سازی

ورق کارتن خام

ورق سازی

ورق سازی نیز یکی از فعالیت های شرکت ورق سازی کارتن در تهران (کاراکارتن) است که با پیشرفته ترین تجهیزات و بالا ترین کیفیت در انواع مختلف تولید می شود. انواع ورق کارتن ها را از نظر نوع فلوت توضیح دادیم. همان طور که گفتیم ورق کارتن ها از نظر تعداد لایه ها نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که به صورت خلاصه می توان گفت محکم ترین و مقاومت ترین نوع آنها ورق کارتن 7 لایه است و پس از آن ورق کارتن پنج لایه ای قرار دارد که از پرکاربرد ترین نوع ورق ها در کارتن سازی محسوب می شود. پس از آن ورق کارتن سه لایه ای و در نهایت تک لایه ای (سینگل) می باشد که پایین ترین میزان استحکام و مقاومت را نسبت به دیگر انواع ورق ها دارا می باشد.

کارتن سازی
قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن پنج لایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *