لیست کارتن سازی های تهران

لیست کارتن سازی های تهران

برای دریافت لیست کارتن سازی های تهران می توانید تنها یک جست و جوی ساده در گوگل مپس انجام دهید تا نزدیک ترین کارتن سازی ها به شما را همراه با اطلاعات کاملشان اعم از آدرس و شماره و تلفن ، ساعت کاری و… را در اختیارتان بگذارد. اما اگر به دنبال بزرگترین ، معتبر ترین و بهترین شرکت کارتن سازی در تهران می گردید می توانید با یکی از شماره های موجود در سایت کارا کارتن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

مرکز کارتن سازی در تهران

کارا کارتن به عنوان مرکز کارتن سازی در تهران تمامی انواع کارتن ها را در سایز و مدل های مختلف با بالا ترین کیفیت تولید کرده و نه تنها به تهران بلکه به سراسر ایران ارسال می کند. یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید از این مرکز این است که شرکت کارا کارتن تمامی واسط ها را در بازار حذف کرده و تمام فروش های این مجموعه به صورت مستقیم انجام می شود. معمولا وجود واسطه ها باعث بالا رفتن قیمت خرید برای مشتریان و مصرف کنندگان می شود. به همین سبب درحال حاضر در صدر لیست کارتن ساز های تهران قرار دارد.

مرکز کارتن سازی در تهران

کارتن سازی تهران

برای یک مقایسه ی خوب در لیست کارتن سازی های تهران می توانید موراد زیادی را ملاک مقایسه و تصمیم گیری خود قرار دهید که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین این موراد اشاره می کنیم :

  • اعتبار : اعتبار یک شرکت تماما مربوط به قدمت آن و همین طور مجوز های رسمی آن دارد. در اولین قدم برای بستن قرار داد خرید به مجوز های شرکت مورد نظر توجه کنید. بسیاری از دلالان با ایجاد یک دفتر فروش و اظهار به نمایندگی اقدام به فروش محصولات دیگر شرکت ها کرده و بعد ناپدید می شوند.
  • کیفیت محصولات : دومین مورد کیفیت محصولات است که باید قبل از انجام پروسه ی خرید از مرغوبیت کالای مورد نظر اطمینان خاطر کسب کنید.
  • قیمت مناسب : وجود قیمت های مختلف در بازار همیشه انتخاب را برای مشتریان و خریداران سخت می کند. اما همواره باید توجه داشته باشید که قیمت بالا همیشه نشانه ی مرغوبیت و قیمت پایین هم نشانه ی بی کیفیت بودن کالا نیست. گاهی تنها وجود واسطه ها و دلالان است که باعث بالا رفتن قیمت محصولات یک شرکت می شود.
  • تحویل سریع : توانایی تولید و رساندن کالا به دست مشتری در موعد مقرر شده نیز یکی از مواردی است که بسیار حائز اهمیت است.
  • خدمات ارسال : کارتن ها معمولا به دلیل داشتن حجم بالا ، جابجایی یکباره ی آن ها امری مشکل است. و اگر شرکت تولید کننده ( فروشنده) بتواند خدمات ارسال به مشتری را کنار خدمات دیگر ارائه کند ، می تواند یک مزیت مهم محسوب شود.

 

کارتن سازی در غرب تهران

شرکت های کارتن سازی در غرب تهران هم می توانند در لیست کارتن سازی های تهران جای بگیرند. به طور کلی این لیست می تواند شامل تمامی شرکت های کارتن سازی باشد اما از آنجایی که محدود به تهران شده است باید بگویم بسیاری از این شرکت ها مانند کارا کارتن ، محصولات و کالا های خود را نه تنها به تهران ، بلکه به سراسر ایران ارسال می کنند.

کارتن سازی در غرب تهران

شماره تلفن کارتن سازی تهران

شماره شرکت کارا کارتن که در لیست کارتن سازی های تهران جای میگیرد را در زیر به اشتراک میگذاریم تا بتوانید برای دریافت اطلاعات در خصوص کارتن ها ، مدت زمان تحویل و قیمت ها ، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

شماره تماس شرکت کارا کارتن :  09121052603

جعبه سازی بازار تهران

منظور از جعبه سازی بازار تهران ، شرکت ها و تولیدی های هستند که کارتن خام تولید می کنند تا در بازار برای بسته بندی و حمل کالا ها مورد استفاده قرار بگیرند. البته لازم به ذکر است که با توجه به تنوع محصولات و کالا های موجود در بازار ، جعبه و کارتن های مورد نیاز نیز از نظر سایز و ساختار در انواع متنوع و مختلفی ساخته می شوند. تمام شرکت های فروشنده کارتن در بازار تهران نیز می توانند در لیست کارتن سازی های تهران قرار بگیرند.

انواع ورق کارتن

ورق کارتن ها در واقع همان بدنه ی کارتن ها هستند. برای تولید و ساخت کارتن در مرحله نهایی ، ورق کارتن های ساخته شده برش خورده و سپس به کمک دستگاه اتصالات مختلف اعم از منگنه ، چسب و دوخت تکمیل شده و به کالای نهایی تبدیل می شوند. انواع اصلی این ورقه ها اعم اند از : تک لایه ای ( سینگل) ، سه لایه ای ، پنج لایه ای و در آخر هفت لایه ای.

انواع ورق کارتن

کارتن سازی

قیمت کارتن

کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی

ورق سازی

کارتن میوه

کارتن لمینتی

کارتن سه لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

لیست کارتن سازی های تبریز
سایت کارتن سازی
ورق سازی کارتن در تهران
کارتن سازی در غرب تهران
خط تولید ورق کارتن
ورق کارتن خام
چاپ و جعبه سازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *