بورس کارتن سازی تهران

بورس کارتن سازی تهران در واقع به معنای مرکز کارتن سازی تهران می باشد. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کارتن در لیست کارتن سازی های تهران قرار گرفته و به عنوان کارتن سازی تهران در حال فعالیت به صورت حرفه ای می باشد. دفتر مرکزی کارا کارتن در میرداماد تهران بوده و لقب بورس کارتن سازی تهران نیز به تمام کارتن سازی های بزرگ تهران مانند کارا کارتن داده می شود. این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی به تولید انواع کارتن لمینتی ، کارتن دایکاتی ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ، کارتن میوه ، کارتن اختصاصی و …. با بالاترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت می پردازد.

 

بورس کارتن سازی تهران

 

لیست کارتن سازی های تهران

برای دسترسی دقیق تر به لیست کارتن سازی های تهران به همراه آدرس دقیق آن ها می توانید از گوگل مپس کمک بگیرید تا نزدیک ترین کارتن سازی به شما را برایتان پیدا کرده و اطلاعاتش را در اختیارتان قرار دهد. اما اگر قصد دارید با کیفیت کارتن ها را ، با مناسب ترین قیمت در تهران خریداری کنید ، باید بدانید که مجموعه کارا کارتن تمامی محصولات خود را علاوه بر تهران به تمامی شهرها و شهرستان ها نیز ارسال می کند. کیفیت کارتن های تولید شده در این کارخانه بسیار بالا بوده و علت قیمت های مناسب ، فروش مستقیم و حذف واسطه ها می باشد. وجود واسطه ها همیشه باعث بالا رفتن قیمت کارتن برای مشتری و مصرف کننده می باشد. به همین دلیل شرکت کارا کارتن (بورس کارتن سازی تهران) تمامی واسطه ها را حذف کرده و کارتن های مورد نیاز مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم از کارخانه به محل مورد نظر مشتری ارسال می کند.

شماره تلفن کارتن سازی های تهران

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد. تمامی اطلاعات کارا کارتن (بورس کارتن سازی تهران) اعم از شماره تلفن ، آدرس و ایمیل به شرح زیر است :

کارتن سازی شرق تهران

کارتن سازی شرق تهران

اگر به دنبال کارتن سازی شرق تهران و یا بورس کارتن سازی تهران می گردید ابتدا هدف خود را از جست و جو مشخص کرده و فاکتور های مورد نظر خود را برای انتخاب یک شرکت کارتن سازی تعیین کنید. به طور استاندارد مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب یک شرکت کارتن سازی ، اعتبار آن ، کیفیت محصولاتش و همچنین قیمت های آن می باشد. خدمات پس از فروش شامل ارسال محصولات خریداری شده و … نیز از مزیت های مهم محسوب می شوند. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با دریافت مجوز های لازم از سوی مراکز مربوطه و با داشتن مجهز ترین خط تولید کارتن سازی و پیشرفته ترین دستگاه ها ، قادر است تا انواع کارتن های مختلف (کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ) و مورد نیاز مشتری را در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین با بالاترین کیفیت تولید کرده و به سراسر ایران ارسال کند. با وجود دایر بودن دفتر مرکزی کاراکارتن در تهران ، فرقی نمی کند که مشتری از کجای ایران سفارش خرید خود را ثبت کند. لازم به ذکر است که قیمت های مناسب این مجموعه نیز تماما به دلیل فروش مستقیم بوده و ربطی به کیفیت یا مواد اولیه ی به کار رفته در ساخت کارتن ها ندارد.

جعبه سازی بازار تهران

بورس کارتن بسته بندی تهران

جعبه ساز شیرینی در تهران

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *