کارتن پنج لایه | خرید و قیمت کارتن 5 لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه یکی دیگر از انواع کارتن است که در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با بالا ترین کیفیت تولید شده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از مقاوم ترین و مستحکم ترین کارتن های موجود در بازار می باشد. چرا که با داشتن پنج لایه از ضخامت کافی برخوردار است.

از این کارتن معمولا برای بسته بندی  ارسال کالا ها و اقلام سنگین وزن و یا بسیار حساس در برابر ضربه استفاده می شود. قیمت ورق کارتن پنج لایه نیز به همین دلیل قیمت بالا تری نسبت به دیگر انواع ورق کارتن  دارد و تفاوات زیادی با قیمت ورق کارتن سینگل دارد.

برای خرید ورق کارتن 5 لایه و همچنین کارتن 5 لایه آماده و سفارشی می توانید به کارتن سازی تهران یعنی شرکت کارتن سازی کارا کارتن مراجعه کنید.

کارتن لمینتی و کارتن میوه و کارتن سه لایه و پنج لایه ، کارتن اسباب کشی  و انواع کارتن آماده و … همه در این کارخانه بر طبق اصول کارتن سازی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه کارتن سازی تولید می شوند.

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه چیست ؟

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه یک نوع از کارتن با ضخامت بالا و محکم محسوب می شود. کارتن ها در بسته بندی محصولات به ما کمک کرده و علاوه بر محافظت از کالا، به آن زیبایی نیز می بخشند.

شرکت کاراکارتن با تولید کارتن هایی با کیفیت بالا در سایز های گوناگون، می کوشد نیاز های شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشد. استحکام بالای کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه بسیار پر ابهت بوده و می تواند تاثیر روانی خوبی بر ذهن خریداران ایجاد نماید.

شاید بپرسید چگونه ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم: 3 دلیل برای اثبات این نظریه وجود دارد.

  1.  این کارتن ها به دلیل ضخامت بالا و استحکام زیادی که دارند مناسب بسته بندی محصولات ارزشمند و حساس هستند.
  2.   همچنین به دلیل داشتن قیمت بالاتر نسبت به کارتن 3 لایه می توان گفت به دلیل ارزشمند بودن کالا برای بسته بندی آن از چنین کارتنی استفاده شده است.
  3. چاپ لمینتی بر روی کارتن های 5 لایه زیباتر و شکیل تر انجام می شود. به دلیل جلوه ی خاص این نوع چاپ بر روی کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه می توان گفت چنین بسته بندی ای می توان تاثیر مثبتی بر نظر مشتریان نماید.

بنابر این بهتر است برای کالاهای لوکس و ارزشمند خود از کارتن های 5 لایه استفاده نمایید تا بتوانید علاه بر حفظ امنیت بالا برای آن وسیله ارزشمندی محصول خود را بهتر به مخاطب نشان دهید.

ضخامت کارتن های تولید شده در این شرکت شامل: کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن سه لایه ، کارتن هفت لایه و … می باشد. که شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به نیاز خود ضخامت کارتن را انتخاب نمایید.

برای سفارش انواع کارتن و یا استعلام قیمت می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:09121052603

 

کارتن 5 لایه چیست ؟

کارتن 5 لایه آماده

تا به حال قصد بسته بندی وسایل سنگین یا وسایلی که نسبت به ضربه بسیار حساس باشند را داشته اید؟ انتخاب شما برای بسته بندی این نوع کالا ها چیست؟ کارتن ها می توانند بهترین گزینه برای بسته بندی به شمار روند.

اگر شما کارتن را برای بسته بندی انتخاب کرده باشید چندین گزینه پیش روی شما می باشد زیرا کارتن در سایز ها و انواع مختلفی بسته به نیاز مشتری تولید می شوند. شما می توانید برای انتخاب کارتن متناسب با نیاز خود از مشاورین خبره در مجموعه ی کاراکارتن کمک بگیرید.

کارشناسان ما می توانند پس از بررسی نیاز شما بهترین نوع کارتن که دقیقا مناسب شما می باشد را به شما معرفی نماید. برای مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید. اما در این مقاله می خواهیم به بررسی موقعیت های استفاده از کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه بپردازیم. کارتن های 5 لایه تشکیل شده از 2 فلوت و 3 لاینر می باشند.

به دلیل متنوع بودن فلوت ها می توانیم کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه را در انواع مختلف با مقاومت های مختلف بسته به فلوت به کار رفته در آن تولید کنیم. این کارتن ها به دلیل ضخیم بودن و داشتن 2 فلوت در ساختار آن بسیار ضربه گیر و مقاوم می باشد. به همین دلیل بهترین گزینه برای بسته بندی لوازم سنگین و حساس به ضربه می باشد.

کارتن های پنج لایه دارای استحکام بالا و  قیمتی مناسب می باشند، که همین امر موجب جذب طرفداران زیادی نیز شده است. ویژگی های کارتن پنج لایه شامل:

  1.  کارتن های 5 لایه به دلیل ضخیم بودن در مقابل رطوبت و ضربه دارای مقاومت بالایی می باشند. که همین امر موجب شده بتوانند به خوبی از وسایل در برابر آسیب های احتمالی جلوگیری نمایند.
  2. توانایی نگهداری اجسام سنگین را دارند.
  3. برای حمل و نقل و همچنین انبار کردن وسایل مناسب و کارآمد می باشند.
  4. قابل بازیافت نیز هستند.
  5. قیمت کارتن 5 لایه مناسب است.

 

کارتن 5 لایه آماده

کارتن سه لایه و پنج لایه

برای مقایسه ی صحیح و کلی کارتن سه لایه و پنج لایه می توان به بارز ترین مورد یعنی تعداد لایه ها اشاره کرد. مشخص است که هرچه تعداد لایه ها در کارتن بالاتر باشد ، کارتن از مقاومت بیشتری چه در برابر ضربات و صدمه دیدن و چه در برابر رطوبت برخوردار خواهد بود.

به همین دلیل عموما کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از محبوبیت بیشتری نسبت به کارتن های تک لایه ای و سه لایه ای برخوردار است. اما لازم به ذکر است که از نظر قیمت نیز ، قیمت کارتن پنج لایه از قیمت کارتن سه لایه بیشتر می باشد. به همین دلیل منطقی نیست که همیشه فقط از کارتن پنج لایه استفاده کنیم.

برای داشتن بهترین انتخاب بهتر است که کارتن خود را با توجه به مشخصات و چیزی که قرار است به وسیله ی آن بسته بندی کنید انتخاب کنید. به این منظور همچنین می توانید از کارا کارتن مشاوره رایگان دریافت کنید. چرا که در بسیاری از موارد کارتن سه لایه می تواند برای بسته بندی مناسب باشد و نیازی به خرید کارتن پنج لایه نباشد.

کارتن سه لایه و پنج لایه

کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی به این دلیل که تنها کاربرد آن حمل و بسته بندی لوازم و البته محافظت از آن ها در برابر شکسته شدن است می تواند از نوع کارتن ساده ولی از نظر تعداد لایه باید کارتنی با تعداد لایه های بالا (کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه) باشد که در طول مسیر لوازم و اجسام را از هر نوع آسیب محافظت کند.

این نوع کارتن معمولا به چاپ خاصی احتیاج ندارد به همین دلیل معمولا رنگ آن قهوه ای رنگ و از جنس مقوا می باشد. کارتن اسیاب کشی با نام های دیگری نیز در بازار شناخته می شود که شناخته شده ترین آنها کارتن آماده و کارتن ساده و کارتن بسته بندی هستند.

کارتن اسباب کشی در سایز های مختلف تولید و فروخته می شود که مشتریان باید با توجه به نیازشان انتخاب و اقدام به خرید کنند. در صورت نیاز به مشاوره ، استعلام قیمت و جهت ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

کارتن اسباب کشی

قیمت ورق کارتن 5 لایه

اگر قصد استعلام قیمت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت کارا کارتن تماس گرفته و از قیمت به روز مطلعه شوید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت های اعلام شده توسط کارخانه در اصل پایین ترین قیمت سطح بازار هستند چرا که فروش بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه بین شما و کارخانه انجام می شود.

همیشه وجود واسطه ها ، دلال ها و سایت های فروشگاهی که اقدام به فروش محصولات کارخانه ها و شرکت های دیگر می کنند باعث افزایش قیمت کالا می شوند چرا که مقدار کمی به قیمت هر واحد کالا بابت کمیسیون و سود خود از فروش اضافه می کنند.

به این ترتیب در خرید بالا مبلغ زیادی را بابت کمیسیون به آنها پرداخت می کنید. در صورتی که با خرید از شرکت های که فروش مستقیم دارند ، مانند کارا کارتن می توانید تا حد زیادی هزینه های خرید خود را کاهش دهید.

قیمت ورق کارتن 5 لایه

قیمت ورق کارتن سینگل

قیمت ورق کارتن سینگل به مراتب قیمت کمتری نسبت به دیگر ورق کارتن ها با تعداد لایه های بیشتر دارند. اما لازم به ذکر است که اول از کارایی داشتن این نوع ورق کارتن برای بسته بندی محصولاتتان مطمئن شده و سپس اقدام به خرید کنید. این نوع ورق کارتن کمترین میزان استحکام و مقاومت را در برابر ضربه و رطوبت دارد.

همچنین برای حمل اجسام سنگین توصیه نمی شود(برای حمل و بسته بندی اجسام سنگین بهترین گزینه کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه می باشد). ورق کارتن سینگل بیشتر در جعبه های پیتزا به عنوان سینی خود پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در جعبه و بسته های بیسکوییت به عنوان لایه جدا کننده استفاده می شود به طور کلی این نوع ورق کارتن برای ساخت و تولید کارتن مناسب نبوده و کارایی های دیگری دارد. به همین دلیل ابتدا هدف خود را از خرید ورق کارتن سینگل مشخص کرده و سپس با دریافت مشاوره اقدام به خرید کنید.

قیمت ورق کارتن سینگل

کارتن لمینتی

نام کارتن لمینتی ربطی به تعداد لایه ها نداشته و تماما مربوط به نوع چاپ روی کارتن است. اگر محصولی تولید می کنید و برای بسته بندی آن می خواهید طرح و نوشته ای روی جعبه یا کارتن آن چاپ کنید ، با کیفیت ترین و دقیق ترین روش چاپ روی کارتن ، چاپ لمینتی است.

البته لازم به ذکر است که این نوع چاپ تا حدودی قیمت کارتن ها را بالا می برد. مناسب ترین نوع کارتن و ورق کارتن برای انجام لمینت کارتن ، ورق کارتن e فلوت می باشد و فرقی نمی کند که کارتن سه لایه و یا کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه باشد.

این نوع ورق کارتن به دلیل داشتن دندادنه های زیاد از مقاومت زیادی برخوردار بوده و در عین حال به دلیل داشتن سطح صاف ، مناسب ترین زمینه را برای انجام لمینت کارتن داراست. لازم به ذکر است که انواع دیگری نیز برای انجام چاپ کارتن وجود دارد که فلکسو نیز یکی از پر کاربرد ترین های آن ها می باشد.

چاپ فلکسو از نظر هزینه ای، قیمتی به مراتب مناسب تر از چاپ لمینتی دارد.

فروش عمده کارتن بسته بندی

قیمت کارتن سه لایه

قیمت کارتن سه لایه از قیمت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه مناسب تر و از قیمت کارتن تک لایه گران تر می باشد. از نظر میزان مقاومت ، کارتن سه لایه از مقاومت خوبی برخوردار بوده و می تواند برای بسته بندی اجسام تا وزن بیست کیلو گرم مورد استفاده قرار بگیرد.

اما اگر قصد بسته بندی لوازمی همچون ظرف و ظروف شکستنی و حساس و یا همین طور اجسام سنگین تر از 20 کیلوگرم دارید بهتر است از کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه استفاده کنید. کارتن های سه لایه می توانند از نظر نو.ع فلوت ، نوع چاپ ، جنس کارتن و همچنین ابعاد و سایز متفاوت باشند.

به همین دلیل ارائه قیمت پس از مشخص شدن مشخصات کامل کارتن مورد نظر امکان پذیر می باشد. بهترین راه برای داشتن انتخابی خوب ، دریافت مشاوره و سپس اقدام به خرید می باشد.

خرید کارتن

برای خرید کارتن همواره باید به قیمت آن هم در کنار کیفیت توجه کرد. قیمت انواع کارتن با توجه به ساختار کارتن ( از نظر تعداد لایه ها ) ، جنس کارتن ( مواد اولیه به کار رفته در ساخت کارتن) ، سایز و ابعاد کارتن، داشتن چاپ و یا نداشتن آن بستگی دارد.

البته موارد دیگری نیز در قیمت کارتن تاثیر میگذارند که از بین آن ها می توان به خرید مستقیم و یا خرید با واسطه اشاره کرد. برای مثال خرید از سایت هایی مثل دیجی کالا به دلیل وجود واسطه ، قیمت تمام شده برای مشتری بسیار بالاتر از زمانی خواهد بود که مشتری کارتن و یا محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از خود کارخانه خریداری کند.

همچنین در خصوص تعداد لایه ها ، قیمت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه به مراتب از کارتن های سه لایه بالاتر خواهد بود. چرا که مواد اولیه ی بیشتری در ساخت آنها استفاده شده و هم اینکه  کارتن از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردارند.

خرید کارتن سه لایه تهران

خرید کارتن سه لایه تهران در شرکت کارا کارتن به صورت حضوی در دفتر مرکزی فروش این مجموعه در میرداماد تهران امکان پذیر می باشد . همچنین برای مشتریانی که در تهران و کرج نبوده و در سراسر کشور می باشند امکان فروش آنلاین و تلفنی وجود دارد. تمامی سفارشات مشتریان در کوتاه ترین مدت زمان به دستشان می رسد.

خرید انواع کارتن مانند کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، انواع ورق کارتن ، کارتن پستی ، کارتن بسته بندی ، کارتن اسباب کشی ، کارتن فلکسو ، کارتن اختصاصی و … همگی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در مجموعه کارا کارتن صورت می گیرد.

بهترین راه برای انتخاب مناسب ترین کارتن برای بسته بندی محصولات شما و همچنین استعلام قیمت به روز و دقیق کالای مورد نظر شما تماس مستقیم با شماره های درج شده در سایت می باشد.

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن در صنعت کارتن سازی از نظر تعداد لایه ها ، جنس ورق کارتن ، نوع فلوت به کار رفته در ساخت ورقه ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. ویژگی هر کدام از انواع ورق کارتن متفاوت بوده و به همین دلیل کارایی آن ها نیز با یک دیگر متفاوت بوده و فرق می کند.

اما در صنعت کارتن سازی پر کاربرد ترین نوع ورق کارتن ، ورق کارتن  E  فلوت می باشد که به دلیل داشتن دندانه های زیاد و سطح صاف توانسته مقاومت بالا را در عین ظرافت و زیبایی داشته باشد همچنین این نوع ورق کارتن دارای بهترین سطح برای انجام لمینت کارتن باشد.

تعداد لایه های ورق کارتن هر چه بیشتر باشد باعث بالا رفتن قیمت آن در هر متر مربع می شود. برای استعلام قیمت نیز می توانید با مجموعه کارا کارتن تماس بگیرد اما همواره در نظر داشته باشید که قیمت های این شرکت ، مناسب ترین قیمت های سطح بازار می باشد و دلیل آن هم همان طور که می دانید فروش مستقیم و بدون واسطه می باشد.

 کارتن آماده

کارتن آماده به اصطلاح همان کارتن اسباب کشی و یا کارتن ساده می باشد که هیچ گونه چاپی ندارد بسیاری از مشتریان آن را با نام کارتن بدون چاپ نیز می شناسند. سایز این کارتن ها معمولا از بین سایز های استاندارد انتخاب می شود که به ترتیب شماره گذاری می شوند.

اما اگر مشتری سایز خاصی را نیز مد نظر داشته باشد می تواند کارتن مورد نظر خود را با مشخصات مورد نیازشان مانند سایز مختلف ، جنس کارتن ، تعداد لایه های مد نظر و حتی نوع چاپی که می خواهد سفارش دهد. از کارتن های آماده معمو.لا برای مصارفی چون بسته بندی اقلام مختلف در خانه و انباری استفاده می شود.

چرا که معمولا کارخانه های مختلف برای بسته بندی محصولاتش ، از کارتن ها با چاپ لمینتی ستفاده می کند که بتواند تصویری به همراه اطلاعاتی در خصوص محصول روی کارتن آن چاپ کند.

فروش شیت کارتن

فروش شیت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه و همین طور کارتن های سه لایه و سینگل نیز بصورت خام معمولا در کارخانه های تولید کارتن صورت می گیرد. اما برای کسب اطمینان از این موضوع بهترین راه کار این است که با کارخانه مورد نظر تماس گرفته و از موجود بودن این نوع فروش ، اطمینان کسب کنید.

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن هم به تولید انواع کارتن و هم به تولید انواع ورق کارتن می پردازد و تمامی محصولات خود را با بالاترین میزان کیفیت  و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر ایران می فروشد.

انواع کارتن هایی که در این مجموعه تولید می شوند عبارت اند از انواع کارتن های سه لایه و پنج لایه ، کارتن لمینتی ، کارتن دایکاتی ، کارتن میوه ، کارتن اختصاصی ، کارتن ساده ، کارتن بسته بندی ، انواع کارتن اسباب کشی و در آخر کارتن های اختصاصی که مشخصات آن ها تماما بر اساس نیاز مشتری و خواست او تعیین و مشخص می شود.

 

ساختار کارتن 5 لایه | ساختار کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه تشکیل شده از سه صفحه ی صاف به اسم لاینر و دو عدد فلوت می باشد. کاغذ فلوت بین لاینر ها قرار می گیرد. بخاطر ساختار موج داری که دارد مانند یک ضربه گیر عمل می کند. ساختار فلوت ها مانند نمودار سینوسی می باشد و در انواع مختلفی نیز تولید می شود.

نوع فلوت استفاده شده در ساخت کارتن پنج لایه می تواند در کارایی آن تاثیر گذار باشد. حال که با اجزاء کارتن آشنا شدید باید بدانید آن چیزی که انواع کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه را از یک دیگر جدا و تفکیک می کند فلوت های استفاده شده در آن می باشد. فلوت ها کاغذ های موج دار با ساختاری شبیه به نمودار سینوسی هستند.

فلوت ها با فاصله ی موج متفاوت و همچنین ارتفاع موج متفاوتی تولید می شوند. انواع فلوت شامل:  A , B , C , E , F  می باشد. به طور کلی 5 نوع فلوت متفاوت در بازار وجود دارد که اگر بخواهیم ضربه گیر ترین آن ها را نام ببریم باید بگوییم فلوت A  با ارتفاع موج 1.4 میلی متر مقاوم ترین و ضربه گیر ترین فلوت بازار می باشد.

در کارتن های 5 لایه از 2 فلوت استفاده می شود که معروف ترین فلوت های ترکیبی در ساختار این کارتن ها می توان به فلوت های E,B و E,C اشاره کرد.

انواع مختلف کارتن 5 لایه |انواع مختلف کارتن پنج لایه

کارتن های پنج لایه تهیه شده از 2 فلوت و 3 لاینر هستند. خود فلوت های کارتن دارای 4 نوع مختلف هستند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم برای ساخت ورق کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از ترکیب 2 فلوت استفاده می‌شود.

هر فلوت با توجه به ویژگی هایی که دارد میزان مقاومت خاصی به کارتن می‌دهد. همچنین ترکیب دو فلوت متفاوت نیز باعث ایجاد مقاومت متفاوتی می شوند. در ادامه فلوت های مختلف را معرفی می کنیم.

لازم به ذکر است از ترکیب دو عدد از فلوت متفاوت یک نوع ورق کاغذ 5 لایه متفاوت به وجود می آید.

  • فلوتA : در هر یک متر از فلوت A چیزی حدود 105 تا 125 عدد موج وجود دارد. ارتفاع این موج ها می تواند بین 4.5 تا 4.7 میلی‌متر باشد. این نوع فلوت دارای کمترین تعداد موج و همچنین دارای بیشترین مقدار ارتفاع موج است.
  • فلوتB : در این نوع فلوت اگر بخواهیم تعداد موج ها را حساب کنیم باید بگویم: در هر متر از فلوتB چیزی حدود 150 تا 185 عدد موج وجود دارد. میزان ارتفاع در این نوع فلوت برابر است با 2.1 تا 2.9 میلی‌متر است.
  • فلوتC : در فلوتC تعداد موج ها در هر متر بین 290 تا 320 عدد است. میزان ارتفاع موج های این فلوت حدود 3.5 تا 3.7 است.
  • فلوتE : تعداد موج در یک متر بین 290تا 320 عدد است. که این تعداد موج مانند تعداد موج در فلوت C است. تفاوتی که بین فلوت C و فلوت E موجود دارد. ارتفاع موج است. ارتفاع موج در فلوت E  به میزان 1 تا 1.2 میلی‌متر است.
  • فلوت F : حدود 290 تا 320 عدد موج در هر متر این فلوت دیده می شود که ارتفاع هریک بین 1 تا 1.2 میلی متر می باشد. ضخامت این الگو کمتر از دیگر فلوت ها است و از آن در ساخت بسته بندی های کوچک و ظریف استفاده می شود. از فلوت F بیشتر برای بسته بندی کالاهای ریز و ظریف استفاده می شود.

در کارخانه ی کارتن سازی برای ساخت کارتن های پنج لایه از فلوت های مختلف می توان استفاده کرد، که هر کارتن با توجه به فلوت به کار رفته در آن با دیگری متفاوت است.

برای مثال می توان به این نکته اشاره کرد که اگر در ساخت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه از فلوت هایی که بین موج های آن فاصله ی کمی وجود دارد استفاده نماییم کارتن خروجی، دارای مقاومت بالاتری می باشد.

خرید کارتن 5 لایه | خرید کارتن پنج لایه

کارتن ها برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. البته باید برای خرید کارتن چند نکته را در نظر بگیرید:

  1.  زیبایی بسته بندی یکی از عوامل موثر در بازاریابی محصولات به شمار می رود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید کارتن به سالم بودن و کیفیت کارتن توجه فرمایید. اگر بخواهید به جلوه ی کارتن بسته بندی اضافه کنید بهتر است از چاپ لمینتی کمک بگیرید.
  2. قیمت مناسب کارتن. کار اصلی کارتن محافظت از محصولات می باشد بنابر این اگر بخواهید برای بسته بندی کالایی بیش از نیاز هزینه ی بسته بندی بدهید برای شما صرفه ی اقتصادی ندارد و یا اگر بخواهید برای داشتن صرفه ی اقتصادی قیمت محصولات خود افزایش دهید باعث نارضایتی مشتریان شده و ممکن است آن ها را از دست بدهید.

بنابر این بهتر است علاوه بر شیک بودن و زیبایی بسته بندی قیمت آن را نیز در نظر بگیرید.برای خرید کارتن ابتدا باید کالا و شرایط را ارزیابی کرده و سپس با توجه به نوع کالا و شرایط موجود تصمیم بگیرید چه نوع کارتنی مناسب شما می باشد.

شرکت کارتن سازی کاراکارتن به شما در انتخاب کارتن مورد نظر کمک کرده و بهترین کارتن را به شما پیشنهاد می دهد. همچنین شما می توانید کارتن با سایز و طرح چاپی  دلخواه نیز سفارش دهید. برای سفارش انواع کارتن و یا مشاوره رایگان می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:09121052603 

 

قیمت کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

قیمت کارتن 5 لایه | قیمت کارتن پنج لایه

کارتن ها از ارکان اصلی بسته بندی به حساب می‌آیند. برخی از تولید کنندگان برای بسته بندی کالاهای تولیدی خود، کارتن پنج لایه را انتخاب می کنند. قیمت کارتن 5 لایه نسبت به کارتن 3 لایه بیشتر و از کارتن 7 لایه کمتر است.

اما چرا برخی ترجیح می دهند از کارتن پنج لایه استفاده کنند؟ درست است که کارتن های 5 لایه از قیمت بالاتری نسبت به کارتن 3 لایه برخوردار هستند اما به دلیل توانایی بالای کارتن‌های 5 لایه در زمینه ی محاظت از وسایل حساس و همچنین توانایی در بسته بندی اجسام حجیم و بزرگ.

تولید کنندگان بدون در نظر گرفتن قیمت کارتن پنج لایه را برای بسته بندی انتخاب می کنند. البته لازم به ذکر است که قیمت کارتن های 5 لایه با توجه به فلوت های به کار رفته در آن محاسبه شده و ممکن است دو کارتن پنج لایه به دلیل داشتن فلوت های متفاوت دارای قیمت یکسانی نباشند.

کاراکارتن با حذف واسطه و همچنین ارتباط مستقیم با مشتری کالای خود را از تولید به مصرف رسانده و به همین دلیل شرکت کاراکارتن انواع کارتن را با نازلترین قیمت و کیفیت بالا تولید و به دست خریداران می رساند.

چاپ بر روی کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

چاپ بر روی کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه می تواند به طرق مختلف و با استفاده از تکنیک های مختلف چاپ مانند چاپ فلکسو ، چاپ لمینتی (یا همان لمینت کارتن)  و … صورت گیرد که باید با توجه به نیاز مشتری انتخاب شود.

بسته بندی هر محصول معرف آن کالا می باشد بنابر این می توان گفت یک بسته بندی زیبا، شیک و با کیفیت می تواند نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. برای زیبا شدن و محکم تر شدن یک کارتن می توانیم از چاپ لمینتی استفاده نماییم. معمولا از کارتن لمینتی برای بسته بندی محصولات وارداتی، کالاهای برقی، اسباب بازی ها و … استفاده می شود.

چاپ لمینتی هم باعث زیبایی بیشتر بسته بندی شده هم می تواند مقاومت کارتن را در مقابل رطوبت و همچنین ضربه افزایش دهد. علت آن هم لایه نازک پلاستیکی و مقاومی است که روی کارتن لمینت می شود و در واقع طرح مورد نظر روی آن چاپ شده است.

قیمت انواع کارتن

محاسبه ی آنلاین قیمت کارتن

اگر بخواهیم واقع بین باشیم ،کلمه محاسبه ی آنلاین قیمت کارتن نمی تواند روش مناسبی برای استعلام قیمت به روز انواع کارتن باشد. چرا که برای محاسبه ی قیمت باید ابتدا سایز و جنس کارتن و به طور کلی مشخصات کارتن مورد نیازتان مشخص شود.

سپس با توجه به موارد فوق و همچنین تعداد سفارشتتان می توانید قیمت پایه را از کارخانه ی های مختلف استعلام کنید. به همین منظور می توانید ابتدا نوع کارتن مورد نظرتان را از بین کارتن های سه لایه و کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه انتخاب کنید و سپس حنس کارتن و سایز آن را مشخص کنید.

در آخر نیز می توانید اگر طرح خاصی رابرای چاپ روی کارتن مد نظر دارید می توانید نوع چاپ را مشخص کرده و سپس برای استعلام قیمت با شرکت کارا کارتن تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاروه رایگان و در صورت رضایت ، سفارش خرید خود را ثبت کنید.

کارتن خام

منظور از کارتن خام همان کارتن های ساده بدون چاپ هستند. انواع کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن سه لایه و … همگی می توانند کارتن خام محسوب شوند. کارتن هایی خام محسوب نمی شوند که هرگونه چاپ لمینتی و … داشته باشند.

منظور از کارتن خام ، کارتن های ساده و مقوایی می باشد که بی رنگ بوده و ویژگی خاصی ندارند و تنها از نظر سایز با یکدیگر متفاوتند. کارتن خام نیز همانند کارتن ساده و کارتن بسته بندی و کارتن اسباب کشی می باشد و تفاوتی با یکدیگر ندارند. این کارتن ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند.

از طرفی یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین انواع کارتن ها هستند. برای خرید کارتن خام در هر سایز و ابعادی می توانید به صورت حضوری به دفتر میرداماد کارا کارتن مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی کارتن های مورد نظر خود را سفارش دهید.

کارتن سازی

شرکت تولیدی کارا کارتن از سال 1378 شروع به فعالیت در زمینه ی کارتن سازی و تولید ورق کارتن کرده است.

این شرکت با  بهره گیری از به روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه ها به تولید انواع کارتن های تک لایه ، سه لایه ، کارتن پنج لایه ای و هفت لایه ای ، کارتن دایکاتی ، لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن اسباب کشی و…. با بالا ترین کیفیت در کوتاه ترین زمان می پردازد و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

هم چنین با فروش بی واسطه همواره بهترین و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می کند.

کارتن 3 لایه

کارتن 3 لایه

کارتن سه لایه | کارتن 3 لایه نیز در بین کارتن ها بعد از کارتن های پنج لایه در رده ی دوم از نظر مقاومت و استحکام قرار دارد. قیمت این کارتن ها به مراتب قیمت مناسب تری از کارتن های پنج لایه خواهد بود. به طور کلی از نظر کیفیت و قیمت کارتن های سه لایه در رده میانی قرار دارند.

اگر هم قیمت و هم کیفیت هر دو برایتان مهم است می توانید از کارتن های سه لایه در بسته بندی محصولات خود استفاده کنید. جالب است بدانید یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین انواع کارتن ها پس از کارتن خام ، کارتن سه لایه می باشد. کارا کارتن می تواند انواع کارتن های سه لایه را به بهترین کیفی تولید کرده و به سراسر کشور بفرستد.

قیمت ورق کارتن e فلوت

برای استعلام به روز ترین قیمت ورق کارت e فلوت می توانید همه روزه با شماره 09121052603 تماس بگیرید. ورق کارتن هایی نوع فلوت آن ها e می باشد ، پرکاربرد ترین نوع ورق کارتن در صنعت کارتن سازی هستند.

این نوع ورق کارتن ها با داشتن دندانه یا کنگره های زیاد مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. همچنین به دلیل ظرافت و صافی سطح ورق کارت e فلوت ، بهترین نوع ورق کارتن برای انجام چاپ لمینتی می باشد.

البته این نوع ورق کارتن در ساخت و کاربرد بسیاری از کالا ها و محصولات دیگر نیز کاربرد دارد که کارتن سازی فقط یکی از آنها می باشد. همچنین دیگر انوع فولت نیز در کارتن سازی کاربرد دارند ولی میزان کارایی آن ها به اندازه ورق کارتن e فلوت نمی باشد.

 

استعلام قیمت ورق کارتن

بهترین راه استعلام قیمت ورق کارتن ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن لمینتی ، کارتن داکاتی ، کارتن میوه و به وطر کلی تمامل انواع کارتن ها و ورق کارتن ها تماس با شرکت کارا کارتن است.

اما می توانید از سوی قیمت های ارائه شده توسط این شرکت اطمینان خاطر داشته باشید چرا که فروش بی واسطه و مستقیم انجام می دهد و به همین دلیل دست واسطه ها و دلالان کوتاه شده و مشتر می تواند خرید خود را با قیمت کمتر و بسیار مناسبی انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید.

 

لیست قیمت کارتن پستی

در مورد لیست قیمت کارتن پستی نیز باید به این موضوع توجه کنید در اداره پست از کارتن های در انواع و اقسم مختلف با تنوع بسیار بالا استفاده می شود.

انواع کارتن ها در سایز های مختلف و جنس و ساختار مختلف در اداره ی پست کاربرد دارند چرا که همه روزی میلیون ها بسته پستی از جایی به جای دیگر ارسال می شوند که از جنس و وزن و سایز مختلف برخوردارند.

به همین دلیل نیز برای حمل و ارسال آن ها باید از جعبه ی متفاوت و متناسب به محموله ی بسته پستی استفاده شود. پس جهت استعلام قیمت ابتدا باید مشخصات کارتن مورد نیازتان را مشخص کنید.

شرکت کارتن سازی کارا کارتن

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی تولید کارتن و همین طور ورق سازی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

سوالات متداول

کارتن پنج لایه چیست ؟

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه یک نوع از کارتن با ضخامت بالا و محکم محسوب می شود که از 5 لایه مختلف تشکیل شده.

انواع کارتن 5 لایه کدامند ؟

کارتن های پنج لایه تهیه شده از 2 فلوت و 3 لاینر هستند. خود فلوت های کارتن  نیز دارای 4 نوع مختلف هستند. بنابراین کارتن 5 لایه از نظر نوع فلوت به 4 دسته تقسیم میشود.

قیمت کارتن پنج لایه چقدر است ؟

قیمت کارتن پنج لایه در کارا کارتن با توجه به فروش مستقیم و بدون واسطه از سطح بازار مناسب تر است و برای استعلام قیمت بهترین راه تماس با شماره تلفن 09121052603 است.

خرید کارتن پنج لایه در شرکت کاراکارتن به چه صورت است؟

خرید در این شرکت هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است. همچنین ارسال به سراسر کشور نیز انجام میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *