قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی در هر کارخانه کارتن سازی با توجه به مشخصات و ویژگی های کارتن مورد نظر تعیین می شود. وجود تنوع بالا در انواع کارتن ( کارتن پنج لایه ، کارتن سه لایه ، کارتن لمینتی ، کارتن میوه و…) باعث شده که قیمت هایی متفاوتی نیز بوجود آیند. قیمت کارتن مقوایی نیز از این موضوع مستثنی نبوده و اگر  قصد خرید کارتن بسته بندی دارید باید ابتدا سایز و ابعاد کارتن مورد نظر و پس از آن جنس و ساختار آن را مشخص کنید. در مرحله ی آخر نیز وجود و یا عدم وجود هرگونه چاپ روی کارتن ها روی قیمت کارتن مقوایی تاثیر گذاشته و از عوامل تعیین کننده ی قیمت آن محسوب می شوند.

قیمت کارتن مقوایی

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی از شرکت کارتن سازی کارا کارتن هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش و همچنین استعلام قیمت کارتن مقوایی ، قیمت کارتن بسته بندی و … می توانید با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید. دفت کنید که کارتن بسته بندی خود را با توجه به کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید انتخاب کنید. چرا که هر نوع کارتنی برای بسته بندی اقلام مختلف با ویژگی های مختلف طراحی و تولید می شود. برای مثال جهت بسته بندی ظروف شیشه ای و شکستنی استفاده از کارتن های تک لایه ای اصلا مناسب نبوده و این نوع کارتن نمی تواند از ظروف در برابر ضربه و شکستگی محافظت کند.

کارتن میوه

به دلیل تنوع بالا در انواع میوه های موجود ، در انواع کارتن میوه نیز تنوع بالا می باشد و برای بسته بندی هر نوع میوه ای از کارتن متناسب با همان میوه استفاده می شود. قیمت انواع کارتن میوه با وجود اینکه اختلاف زیادی با یک دیگر ندارد اما متفاوت هستند و تمام کارتن ها از یک قیمت ثابت برخوردار نیستند. کارتن موز ، کارتن سیب ، کارتن انگور و…. همگی از ساختار متفاوت  برخوردار بوده و کارایی مختص به خود را دارند. پس برای استعلام کارتن میوه نیز بای همان طور که برای استعلام قیمت کارتن مقوایی اقدام کرد ، ابتدا باید مشخصات کارتن را به صورت دقیق مشخص کرده و یا در صورت نیاز به مشاوره با شرکت کارا کارتن تماس بگیرند.

کارتن میوه
کارتن میوه

خرید کارتن کوچک

خرید کارتن کوچک کاربرد های زیادی در صنعت عطر سازی و به طور کلی کارخانه های تولید لوازم آرایش دارد. البته تولیدی ها وکارگاه های ساخت بدلیجات نیز یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگاه کارتن کوچک هستند. شرکت کارا کارتن با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی و پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی قادر است انواع کارتن ها در مدل و ساز های مختلف را با بالا ترین کیفیت و کمترین زمان تولید و به سراسر کشور با کمترین هزینه ارسال کند. اگر شما هم قصد خرید کارتن کوچک دارید می توانید با شماره 09121052603 تماس حاصل کنید.

خرید کارتن بزرگ

خرید کارتن بزرگ نیز همانند کارتن کارتن کوچک بوده و نیاز است تا قبل از خرید سایز دقیق کارتن خود را مشخص کنید. بیشترین کاربرد کارتن بزرگ در اسباب کشی و بسته بندی محصولات بزرگ کارخانجات می باشد. در خصوص قیمت نیز باید گفت قیمت کارتن بزرگ نیز مانند قیمت کارتن مقوایی تماما بستگی به مشخصات کارتن دارد.

 

قیمت کارتن سه لایه

کارتن سه لایه نیز یکی از انواع پرکاربرد کارتن ها می باشد که در بسته بندی بسیاری از محصولات و اقلام به کار گرفته می شود. کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه هر دو از انواع کارتن مقوایی هستند. در واقع یکی از موارد تعیین کننده ی قیمت کارتن مقوایی ، تعداد لایه های آن است. کارتن سه لایه هم هان طور که از اسمش پیداست دارای سه لایه شیار دار است که باعث می شود مقاومت کارتن بالا رود. تعداد لایه های کارتن هرچه بیشتر باشد ، استحکام و مقاومت کارتن نیز بیشتر می شود.

کارتن مقوایی

خرید آنلاین کارتن مقوایی

خرید آنلای کارتن مقوایی و به طور کل هر محصول دیگر یکی از روش های صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. امروزه می توان به جای صرف وقت و هزینه های رفت و آمد به فروشگاه ها و بازار فقط با چند سرچ ساده در گوگل به محصول مورد نظر دست یافته و پس طی کردن مراحل خرید و  پرداخت آنلاین ، محصول مورد نظر را در محل خود تحویل بگیرم. خرید انواع کارتن مقوایی نیز به همین صورت امکان پذیر بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ثبت سفارش و استعلام قیمت کارتن مقوایی می توانید با شرکت کارا کارتن تماس بگیرید.

کارتن بسته بندی آماده

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد

قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *