خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی تهران و یا هر شهر دیگری می تواند به دو صورت آنلاین و حضوری صورت بگیرد. امروزه در صنعت کارتن سازی نیز خرید آنلاین ممکن شده و به همین دلیل تا حد زیادی در هزینه ها و وقت مشتری صرفه جویی می شود. در خرید آنلاین نیز باید همواره به نکات مهمی همچون کیفیت کالا ها ( کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه و…) و همین طور قیمت کارتن توجه کافی داشته باشید.

شرکت هایی که امکان خرید مستقیم را برای مشتریانشان فراهم می کنند معمولا قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فروشنده ها ارائه می کنند. شرکت کارا کارتن نیز انواع کارتن ها را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت ها ، بدون واسطه به مشتریان خود در سراسر کشور به فروش می رساند.

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بزرگ

خرید کارتن بزرگ معمولا برای بسته بندی و حمل و نقل کالا های بزگ مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی موارد هم برای اسباب کشی ها از آن ها به عنوان کارتن بسته بندی استفاده می شود. اما همواره دقت داشته باشید که برای خرید کارتن بزرگ باید ابتدا ابعاد و همین طور مشخصات ( جنس کارتن ، تعداد لایه ها ، نوع چاپ و…) کارتن مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس به استعلام قیمت و خرید کارتن بسته بندی از شرکت های مختلف بپردازید.

خرید کارتن مقوایی

خرید کارتن مقوایی

خرید کارتن مقوایی نیز مانند کارتن کرافت و کارتن لمینتی در شرکت کارا کارتن ممکن می باشد. این شرکت انواع کارتن های مقوایی را در تعداد لایه های مختلف بنا به نیاز مشتری در سایز های مختلف تولید کرده و در کوتاه ترین مدت ممکن نیز تحویل می دهد. کارتن های مقوایی معمولا پر کاربرد ترین و پر فروش ترین نوع کارتن ها هستند.

برای خرید کارتن مقوایی (خرید کارتن بسته بندی) می توانید سفارش خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

خرید کارتن بسته بندی شیراز

خرید کارتن بسته بندی در شیراز ، تهران ، کرج و هر شهر دیگری از شرکت کارتن سازی کاراکارتن در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت ممکن بوده و می توانید برای دریافت مشاوره وکسب اطلاعات بیشتر با شماره 09121052603 تماس حاصل کنید. این شرکت تمامی محصولات خود را به سطح کشور از جمله شیراز ارسال می کند.

همچنین خرید کارتن بسته بندی در تیراژ بالا به شما کمک می کند تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. چرا که این شرکت فروش بدون واسطه داشته و به همین دلیل همواره مناسب ترین قیمت ممکن را به مشتریانش ارائه می کند.

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی به موارد زیادی بستگی دارد که مهم ترین آنها قیمت مقوا و ضایعات کارتن مقوایی می باشد. نه فقط قیمت کارتن مقوایی بلکه قیمت تمامی محصولات و کالای تمام کارخانه ها با توجه به قیمت مواد اولیه به کار برده شده در ساخت و تولید آن ها تعیین می شود.

خرید کارتن بسته بندی کوچک

خرید کارتن بسته بندی کوچک و بزرگ معمولا در اسباب کشی ها و همین طور در کارخانجاتی که محصولات و کالا های بزرگ (مانند یخچال ، تلویزیون وغیره ) تولید می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. البته یک فرق بزرگ بین آن ها وجود دارد و آن هم این است که کارتن های مورد استفاده در اسباب کشی ها معمولا کارتن های معمولی و بدون چاپ می باشند.

اما کارتن های مورد استفاده در کارخانه های تولیدی ، دارای چاپ لمینتی و…. هستند تا کارتن بتواند مشخصات محصول داخل کارتن را به خوبی به نمایش بگذارد.

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی مانند خرید کارتن بسته بندی در ابعاد مختلف انجام می شود. اگر قصد بسته بندی کالا و شیء خاصی را دارید باید ابتدا ابعاد کارتن مناسب برای بسته آن را مشخص کرده و سپس با توجه به وزن و میزان حساسیت آن به رطوبت و ضربه جنس و نوع کارتن را مشخص کنید.

در مرحله اخر نیز اگر چاپ خاصی مد نظرتان باشد باید طرح مورد نظر را ارائه کنید تا روی کارتن پیاده سازی شود.

ارزانترین کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی ، کارتن های ساده مقوایی هستند که تعداد لایه های زیادی نداشته باشند. خرید کارتن بسته بندی با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب در شرکت کاراکارتن ممکن بوده و مشتریان می توانند همه روزه سفارش خود را برای خرید ارزانترین کارتن بسته بندی در سایت ثبت کرده و یا از طریق تماس تلفنی مشخصات کارتن مورد نظر خود را برای بسته بندی اعلام و سفارش خرید بدهند.

ارزانترین کارتن بسته بندی

کارتن سازی

شرکت کارتن سازی کارا کارتن انواع کارتن ها را در رنگ ها و مدل های متنوع با توجه به نیاز مشتریانش با بالا ترین میزان کیفیت و کمترین قیمت کارتن تولید و به بازار عرصه می کند. وجود تنوع در جنس ، مدل و ساختار کارتن های تولید شده در این شرکت باعث می شود تا همه مشتریان بتوانند کارتن مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنند.

همچنین در صورتی که مشتری کارتنی سفارشی بخواهد ، یعنی کارتنی با ابعاد و رنگ و جنس متفاوت ، می تواند مشخصات کارتن مورد نظر خود را مشخص کرده و سفارش خرید خود را ثبت کند تا در کوتاه ترین ممکن کارتن های مورد نظرش را تحویل بگیرد.

قیمت کارتن

قیمت کارتن ها در شرکت تولدی کاراکارتن نیز مانند تمام کارخانه های دیگر با توجه به نوع کارتنی که مشتری سفارش می دهد و همین طور با توجه به قیمت مواد اولیه به کار رفته در کارتن ها تعیین می شود. عوامل دیگری نیز در قیمت کارتن موثرند که مهم ترین آن ها فروش مسقیم و یا با واسطه می باشد.

شرکت های که مانند کاراکارتن فروش بی واسطه دارند می توانند قیمت های مناسب تری به مشتری ارائه کنند . چرا که واسطه ها نیز همیشه درصدی به عنوان کمیسیون به منظور سود خود ، به قیمت کارتن ها اضافه می کنند.

کارتن سازی تهران

شرکت تولیدی کاراکارتن به عنوان کارتن سازی تهران دفترش را در میرداماد تهران دایر کرده است اما تمامی محصولات و کارتن های تولیدی این شرکت به سراسر ایران و هم چنین خارج از کشور نیز ارسال (صادر) می شود.

بنابر این تمامی مشتریان از سراسر کشور می توانند سفارشات خرید کارتن  (خرید کارتن بسته بندی ، خرید کارتن سه لایه ، خرید کارتن پنج لایه و…. ) خود را به صورت مستقیم و بی واسطه در این شرکت ثبت کرده و در کوتاه ترین مدت ممکن تحویل بگیرند.

کارخانه کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

  • آدرس: ميرداماد ميدان مادر-خيابان وزيري پور -خيابان كاووسي-پلاك ٣١-ساختمان صدف
  • تماس: 09121052603
  • تماس: 02126420749
  • تماس: 02126420155

ورق سازی

ورق سازی یکی از مراحل اصلی کارتن سازی می باشد و تا ورقی تولید نشود ، کارتنی هم ساخته نخواهد شد. بدنه ی کارتن ها تماما از ورق کارتن ساخته می شود. ورق کارتن ها نیز از نظر تعداد لایه ها همین طور نوع فلوت ها دارای انواع مختلفی هستند. برای مثال وقتی مشتری قصد خرید کارتن بسته بندی داشته باشد باید جنس کارتن را مشخص کند. اما منظور از جنس کارتن در واقع جنس ورق های کارتن می باشد.

کارتن میوه

کارتن میوه یکی دیگر از انواع کارتن ها می باشد که برای بسته بندی ، حمل و ارسال میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته جهت خرید کارتن بسته بندی ( یا همان کارتن میوه) باید کارتن را متناسب با میوه ی مورد نظر تهیه کنید. هرچه میوه نرم تر و حساس تر باشد ، بهتر است که از کارتنی با تعداد لایه ها بالا برای حمل آن استفاده شود. چرا که این کارتن ها مقاومت بیشتری در برابر ضربه و رطوبت خواهند داشت.

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی نیز نوع دیگری از کارتن است که دارای چاپ لمینتی بر روی کارتن می باشد. اگر قصد چاپ خاصی بر روی کارتن مورد نظر داشته باشید باید هنگام خرید کارتن بسته بندی نوع چاپ را نیز مشخص کنید. چاپ ها نیز دارای انواع مختلفی مانند فلکسو و لمینتی هستند که لمینتی مرغوب ترین و تمیز ترین نوع چاپ روی کارتن محسوب می شود.

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه نوعی از کارتن است که ورق های تشکیل دهنده کارتن دارای سه لایه می باشند. این کارتن ها از میزان مقاومت متوسط در برابر ضربه و رطوبت دارند و برای حمل اشیاء وکالاهایی مناسب است که وزن بسیار بالایی نداشته باشند.

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

کارتن پنج لایه هم همان طور که از اسمش پیداست دارای ورق کارتن با 5 لایه بوده و بین انواع کارتن از بالاترین میزان مقاومت و استحکام برخوردار می باشد. همچنین قیمت این کارتن به مراتب از دیگر انواع کارتن بالا تر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید همه روزه با شماره های ثبت شده در بخش تماس با ما ، با شرکت کاراکارتن تماس حاصل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *