قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن با توجه به مشخصات کارتن ها تعیین می شود. همان طور که در مقاله ی مشخصات کارتن توضیح داده شد ، فاکتور های اصلی جنس کارتن ، تعداد لایه های کارتن ، ساختار ورق های کارتن و همچنین نوع چاپ می باشند که قیمت انواع کارتن با توجه به آن ها مشخص می شود. البته قیمت هر متر مربع کارتن نیز با در نظر گرفتن ابعاد و سایز کارتن در قیمت آن موثر است. همچنین قیمت ورق کارتن خام و

 

قیمت کارتن

ضایعات نیز در قیمت اثر گذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع کارتن ف همه روزه می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید.

قیمت انواع کارتن

لیست قیمت ورق کارتن

لیست قیمت ورق کارتن هر روز در حال به روز رسانی بوده و با توجه به آن قیمت انواع کارتن نیز همیشه در حال تغییر است. به همین جهت بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت ها ، تماس مستقیم با کارخانه کارتن سازی کارا کارتن است. لازم است بدانید که این شرکت به عنوان شرکت کارتن سازی تهران ، جهت ایجاد سهولت در خرید و همچنین پایین آوردن قیمت ها برای مشتریان ، تمام واسطه ها را حذف کرده و تمامی محصولات خود اعم از کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن میوه ، کارتن لمینتی و همچنین انواع ورق کارتن ها (این مجموعه فعالیت در زمینه ورق سازی نیز دارد) را به صورت کاملا مستقیم به فروش می رساند. همچنین این مجموعه نه تنها در تهران فعالیت می کند بلکه تمامی محصولات خود را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

قیمت هر متر مربع کارتن

قیمت هر متر مربع کارتن همان طور که می دانید بستگی به مشخصات ورق کارتن سازنده ی آن دارد. ورق کارتن ها نیز از نظر جنس لایه و ساختار به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که کارایی هر کدام از آن ها متفاوت بوده و به همین دلیل قیمت های مختلفی دارند. اما به طور کلی قیمت ورق کارتن هایی که از لایه های بیشتری تشکیل شده باشند ، بالاتر خواهد بود. قیمت انواع کارتن نیز بر اساس همین فاکتور ها مشخص می شود.

قیمت هر متر مربع کارتن

قیمت کارتن ضایعات

جالب است یدانید که شاید قیمت کارتن ضایعات بر روی قیمت انواع کارتن اثر نگذارد اما به طور قطع در تعیین قیمت کارتن هایی که از ضایعات کارتن ساخته و تولید می شوند به صورت مستقیم اثر گذار است. اما نکته ی قابل توجه این است که تولید کارتن از ضایعات یک قدم بزرگ جهت کمک به طبیعت و محیط زیست محسوب می شود. چرا که به این ترتیب زباله های کارتن به جای رها سازی در طبیعت دوباره به چرخه ی تولید بازگشته و از قطع درختارن جدید جهت تامین چوب مورد نیاز صنعت کارتن سازی جلوگیری می کند.

ارزانترین کارتن بسته بندی

همان طور که می دانید قیمت انواع کارتن بستگی به ساختار و تعداد لایه ها و سایز آن دارد اما ارزانترین کارتن بسته بندی می تواند کارتنی با تعداد لایه های مناسب ولی فاقد هرگونه چاپ باشد. چرا که با حدف هزینه های چاپ تاثیر بسزایی در کاهش قیمت کل کارتن ها خواهد داشت. اگر اقلامی که قرار است بسته بندی شوند دارای وزن بالا بوده و همچنین امکان شکستنشان وجود دارد بهتر است تا از کارتن های پنج لایه ی ساده استفاده کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات داشته باشید نیز همه روزه می توانید با شماره 09121052603 تماس حاصل کنید.

ارزانترین کارتن بسته بندی

قیمت ورق کارتن خام

تمامی مطالب توضیح داده شده در خصوص قیمت انواع کارتن در خصوص قیمت ورق کارتن خام نیز صدق می کند. به طور کلی در صنعت کارتن سازی قیمت تمامی محصولات اعم از کارتن ها و ورق کارتن ها به فاکتور هایی که در ابتدای مطلب نام برده شد بستگی دارند اما برای مقایسه قیمت بین شرکت ها در نظر داشته باشید که علت پایین بودن قیمت ها در کارا کارتن ، فقط فروش مستقیم و بی واسطه بوده و ربطی به میزان کیفیت کارتن ها ندارد. جهت کسب اطلاعات ، استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید می توانید هم به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کرده و یا با یکی از شماره های این مجموعه تماس بگیرید.

  • آدرس: ميرداماد ميدان مادر-خيابان وزيري پور -خيابان كاووسي-پلاك ٣١-ساختمان صدف

محاسبه آنلاین قیمت کارتن

قیمت ورق کارتن سینگل

قیمت ورق کارتن e فلوت

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *