قیمت کارتن ساده

قیمت کارتن ساده در شرکت کارتن سازی تهران (کاراکارتن) ، بسیار مناسب تر از قیمیت های سطح بازار می باشد ، دلیل آن هم فروش مستقیم و بدون واسطه ی شرکت کارا کارتن است. علاوه بر کارتن ساده ، تمامی انواع کارتن ها همچون کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن لمینتی و کارتن میوه نیز در این شرکت تولید و به فروش می رسد. تمامی کارتن های تولید شده در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن ، بر طبق اصول کارتن سازی و استاندارد های موجود بوده و دارای بالا ترین میزان کیفیت هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها می توانید همه روزه با یکی از شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل کنید.

قیمت کارتن ساده

فهرست دسترسی سریع به مطالب

خرید کارتن

حرید کارتن از مجموعه کارا کارتن به دو صورت حضوری و تلفنی انجام می گیرد. قیمت کارتن ساده و دیگر انواع کارتن در این مجموعه بسیار مناسب می باشد. مشتریان می توانند از سراسر سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت کرده و یا برای خرید به صورت حضوری به دفتر مرکزی شرکت کارتن سازی کارا کارتن در میرداماد تهران مراجعه کنند. کارا کارتن به عنوان بزرگ ترین کارتن سازی تهران با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی ، قادر است تا سفارشات با تعداد بالا را در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین میزان کیفیت تولید کرده و به مشتری ارسال کند.

قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی و همین طور قیمت کارتن ساده و به طور کلی قیمت تمامی کارتن ها با توجه به فاکتور هایی نظیر سایز و ابعاد کارتن ، نوع ورق کارتن سازنده ی آن ، قیمت مواد اولیه کارتن سازی ، تعداد لایه های کارتن و نوع اتصالات و هم چنین در صورت وجود ، نوع چاپ کارتن تعیین می شود. برای استعلام قیمت به روز تمامی انواع ورق کارتن و کارتن ها و همین طور قیمت کارتن ساده باید با شماره 09121052603 تماس بگیرید .اما لازم به ذکر است که کارتن هایی که فاقد هرگونه چاپ هستند و همین طور تعداد لایه های کمتری دارند ، قیمت مناسب تری نیز نسبت به بقیه انواع کارتن ها دارند.

قیمت کارتن بسته بندی

کارتن ساده ارزان

قیمت کارتن ساده ارزان همان طور که از اسمش پیداست به دلیل نداشتن هر گونه چاپ لمینتی ،فلکسو و … بسیار مناسب بوده و از ارزان ترین کارتن ها محسوب می شود. کارتن ساده همان کارتن مقوایی قهوه ای رنگ است که معمولا برای بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جهت استعلام قیمت کارتن ساده ارزان نیز می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید.

انواع کارتن

به طور کلی انواع کارتن در شرکت کارتن سازی کارا کارتن عبارت است از :

انواع کارتن بر اساس نوع روکش؛ مانند کارتن لمینتی و یا کارتن چاپی
انواع کارتن بر اساس شکل؛ مانند کارتن تلسکوپی
انواع کارتن بر اساس کاربرد؛ مانند کارتن مواد غذایی و بهداشتی
بر اساس ضخامت مانند کارتن ۵ لایه یا ۳ لایه
بر اساس کیفیت کاغذ مورد استفاده در لایه ها

البته لازم به ذکر است که کارتن اختصاصی نیز در این شرکت تولید می شود که مشخصات این کارتن تماما بر اساس نیاز مشتری تعیین می شود.

لیست قیمت ورق کارتن

در حقیقت لیست قیمت ورق کارتن شامل قیمت کارتن ساده و قیمت بقیه انواع کارتن ها تا اطلاع ثانوی به دلیل تغییرات مداوم در قیمت ها منتشر نشده و برای استعلام قیمت های به روز باید مستقیما با دفتر فروش و یا شماره تلفن ها اعلامی در ابتدای مطلب تماس بگیرید.

قیمت ورق کارتن سینگل

قیمت ورق کارتن سینگل

ورق کارتن سینگل نوع دیگری از ورق کارتن ها می باشد که تنها دارای یک لایه می باشد به همین دلیل به آن ورق کارتن تک لایه ای نیز گفته می شود. ورق کارتن تک لایه ای از ضخامت کمتری نسبت به بقیه ورق ها برخوردار بوده و از این رو مقاومت و استحکام کمتری نیز دارد. از کارتن های ساخته شده با استفاده از این ورق کارتن برای حمل اقلام سنگین و حساس استفاده نمی شود .نام کارتنی که با استفاده از این ورق کارتن تولید شود کارتن ساده می باشد. برای استعلام قیمت کارتن ساده می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کنید :

 

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی ( کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیردد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *