انواع کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی با توجه به این که کارتن ها از ورق های چند لایه ای ساخته شده باشند و همینطور جنس و ساختار ورق ها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از جهت مقاوم و محکم بودن کارتن ها به ترتیب کارتن پنج لایه ای ، سپس کارتن سه لایه ای و در آخر کارتن تک لایه ای قرار دارد. همان طور که متوجه شدید هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد ، استحکام و مقاومت کارتن نیز بالاتر می رود. از نظر ساختار هم باید بدانید که ورق کارتن ها به چهار دسته ی اصلی از نظر شکل فلوت ها دسته بندی می شوند که پر کاربرد ترین آن ها از نظر نوع فلوت در کارتن سازی ، ورق کارتن e فلوت می باشد. علت آن هم مقاومت بالای این نوع فلوت است که به دلیل تعداد دندانه های بالای آن است. همچنین سطح صاف این نوع ورق کارتن برای چاپ لمینتی بسیار مناسب است.

انواع کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی

در بین انواع کارتن بسته بندی ، ارزانترین کارتن بسته بندی ، در واقع همان کارتن های مقوایی قهوه ای رنگی هستند که فاقد هرگونه چاپ ( چاپ لمینتی ، چاپ فلکسو و…) هستند. البته لازم به ذکر است که تمامی کارتن های تولید شده در شرکت کاراکارتن با قیمتی ارزان و مناسب به فروش می رسند. اگر قصد خرید کارتن بسته بندی ارزان دارید و یا نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات داشته باشید می توانید با شماره 09121052603 تماس حاصل کنید.

انواع کارتن مقوایی

انواع کارتن مقوایی

انواع کارتن مقوایی فرقی با انواع کارتن بسته بندی که در بالا توضیح داده شد ندارد. ضمن این موضوع که کارتن ها از نظر سایز و ابعاد نیز با یک دیگر متفاوت بوده و با توجه به کاربرد های متفاوتشان در بسته بندی اقلام مختلف ، در ابعاد مختلف تولید و ساخته می شوند. ابعاد گاهی از سوی مشتری مشخص می شود و در بسیاری از موارد هم از ابعاد استاندارد و پر کاربرد استفاده می شود. مشتریان می توانند هنگام سفارش یا به صورت اختصاصی سایز و ابعاد کارتن مورد نظر خود را در سفارش خرید ثبت کنند و یا از بین مدل ها و کارتن های آماده انتخاب کنند.

کارتن میوه

کارتن میوه با توجه به این که برای بسته بندی کدام یکی از میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد ساخته و تولید می شود. وجود تنوع بالا در انواع کارتن بسته بندی باعث شده است تا بتوان برای هر محصول و اقلامی با توجه به جنس و وزن همان محصول از کارتن متناسب با همان استفاده کرد. هر چه میوه ها وزن بیشتری داشته و از ابعاد بزرگتری برخوردار باشند ، استفاده از کارتن های بزرگ تر با تعداد لایه های بیشتر نیز توصیه می شود. از طرفی هر چه میوه مورد نظر از بافت نرم تر و حساس تری برخوردار باشد باید از کارتن محکم تریی برای بسته بندی آن استفاده شود تا در برابر ضربات هنگام حمل و نقل از آن محافظت کند. تنوع بالا در انواع کارتن بسته بندی به شما این امکان را می دهد تا برای بسته هر اقلامی اعم از انوع میوه ، از کارتن متناسب با همان استفاده کنید.

فروش عمده کارتن بسته بندی

فروش عمده کارتن بسته بندی

یکی از شرکت هایی که اقدام به فروش عمده کارتن بسته بندی (انواع کارتن بسته بندی) کرده است ، شرکت تولیدی کارا کارتن است که انواع کارتن بسته بندی را به صورت عمده و با تیراژ بالا به فروش رسانده و به تمام کشور ارسال می کند. قیمت کارتن بسته بندی نیز با توجه به مدل ، ساختار و سایز کارتن که در ابتدای مطلب به طور کلی توضیح داده شد تعیین می شود.

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی از شرکت کارا کارتن هم به صورت آنلاین هم به صورت حضوری امکان پذیر است. جهت خرید آنلاین می توانید با یکی از شماره هایی که در ادامه قرار می دهیم تماس بگیرید و برای خرید حضوری نیز می توانید به دفتر فروش مجموعه کاراکارتن مراجعه کنید.

کارتن بسته بندی اسباب کشی

منظور از کارتن بسته بندی اسباب کشی همان کارتن های ساده و محکمی هستند که هیچ گونه چاپی ندارند و یا فقط یک کادر مخصوص روی آن چاپ می شود که برای درج مشخصات بسته بندی شده می باشد تا در هنگام اسباب کشی یافتن لوازم راحت تر شود.

 

کارتن سازی
قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *