ارزانترین کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی کارتن های مقوایی هستند که معمولا قهوه ای رنگ بوده و فاقد هرگونه چاپ می باشند. لازم به ذکر است که تعداد لایه های ورق های سازنده ی کارتن هرچه کمتر باشد ، قیمت کارتن نیز ارزان تر خواهد بود. اکثرا کارتن های بسته بندی ، کارتن های مورد استفاده در اسباب کشی و مواردی از این قبیل از این دسته کارتن ها هستند. خرید کارتن بسته بندی از شرکت کارتن سازی کارا کارتن به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب تر از سطح بازار امکان پذیر است. انواع کارتن بسته بندی (ارزانترین کارتن بسته بندی و تمامی کارتن های سه لایه ، پنج لایه ، اختصاصی و … ) در این کارخانه با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید شده و به فروش می رسد. اما بهتر است بدانید که برای بسته بندی لوازم در اسباب کشی بهتر است از کارتن ها با تعداد لایه های بیشتر استفاده کنید ، زیرا تعداد لایه های بیشتر باعث بالا رفتن میزان استحکام و مقاومت کارتن ها در برابر ضربه می شود.

ارزانترین کارتن بسته بندی

فهرست دسترسی سریع به مطالب

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی از کارخانه کارتن سازی کارا کارتن به دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است. اگرچه دفتر مرکزی کارا کارتن در میرداماد تهران بوده و این شرکت به عنوان کارتن سازی تهران معروف است اما جالب است بدانید این مجموعه تمام محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می کند. ارزانترین کارتن بسته بندی در این مجموعه کارتن هایی هستند که دارای هیچ گونه چاپ و رنگی نباشند و جنس آن ها مقوایی باشد. برای دریافت مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و همین طور استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

کارتن سازی ارزان

مجموعه کارا کارتن ، تولید کننده ارزانترین کارتن بسته بندی اما با کیفیت بالا ، با خذف تمامی واسطه ها و فروش محصولات خود به صورت مستقیم ، به عنوان کارتن سازی ارزان نیز شناخته می شود. اما باید بدانید که علت مناسب بودن قیمت کارتن در این مجموعه تماما به دلیل فروش مستقیم بوده و ربطی به کیفیت کالا ها ندارد. انواع کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه و کارتن دایکاتی و … در این مجموعه با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تولید شده و با قیمت مناسب به دست مشتری می رسند. البته لازم به ذکر است که قیمت هر کدام از انواع کارتن های ذکر شده متفاوت بوده و کارتن های دارای چاپ دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع کارتن هستند.

انواع کارتن بسته بندی

انواع کارتن بسته بندی از نظر سایز و ابعاد ، تعداد لایه ها و جنس کارتن متفاوت هستند. به همین دلیل قیمت ها نیز متفاوت می باشد. برای مثال انواع کارتن میوه مانند کارتن موزی و کارتن خرمالو و غیره از نظر تعداد لایه ها و سایز و ابعاد و مواردی از این قبیل با یکدیگر متفاوتند. اما به طور کلی عامل اصلی تعیین قیمت تمامی انواع کارتن ها ، قیمت مواد اولیه آن ها می باشد. در بین انواع کارتن بسته بندی ، کارتن دایکاتی و کارتن اختصاصی نیز هستند که به دلیل خاص و متفاوت بودن این نوع کارتن ها ، قیمت آن ها پس از مشخص شدن تمام ویژگی ها و مشخصاتشان تعیین می شود.  اما ارزانترین کارتن بسته بندی کارتن های معمولا سه لایه هستند که جنس مقوایی دارند ، رنگ آن ها قهوه ای بوده و فاقد هرگونه چاپ ( اعم از چاپ فلکسو ، چاپ لمینتی و ….) می باشند.

انواع کارتن بسته بندی

چاپ کارتن بسته بندی

چاپ کارتن بسته بندی به روش های مختلفی امکان پذیر است دو نوع معروف و پر کاربرد آن شامل چاپ فلکسو چاپ لمینتی می باشد. البته از نظر کیفیت و زیبایی کارتن های لمینتی پر طرفدار تر می باشند اما به همان میزان نیز قیمت بالاتری نسبت به کارتن هایی که داری چاپ فکلسو یا دیگر انواع چاپ هستند  و یا هیچ گونه چاپی ندارند  (مانند ارزانترین کارتن بسته بندی) دارد. لازم به ذکر است که لمینت کارتن پروسه ای تماما متفاوت با چاپ کارتن دارد و اصطلاح دیگری آن لمینت کارتن می باشد. دقت و ظرافت بالا در این نوع از چاپ باعث شده است تا تمامی محصولات تولید شده در کارخانه های مختلف دارای چاپ لمینتی باشند. در این روش یک لایه ی نازک پلاستیکی که بسیار مقاومت می باشد ، دارای طرح دلخواه مشتری روی کارتن مورد نظر لمینت شود.

کارتن بسته بندی اسباب کشی

کارتن بسته بندی اسباب کشی یکی دیگر از انواع کارتن می باشد که با توجه به اقلامی که قرار است بسته بندی شوند ، باید دارای تعداد لایه های مناسب و استحکام و مقاومت کافی باشد. اگر شما هم قصد خرید کارتن بسته بندی اسباب کشی و یا ارزانترین کارتن بسته بندی را دارید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان ، استعلام قیمت و همچنین ثبت سفارش با شماره های ثبت شده در صفحه تماس با ما و یا انتهای مطلب تماس حاصل کنید.

کارتن سازی کاراکارتن

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *