چاپ کارتن بسته بندی

چاپ کارتن بسته بندی در شرکت کارتن سازی کارا کارتن با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت صورت می گیرد. به این ترتیب که مشتری می تواند انواع کارتن را به همراه چاپ طرح دلخواه خود سفارش داده و نوع چاپ را نیز مشخص کند. پر طرفدار ترین انواع چاپ روی کارتن شامل چاپ لمینتی و چاپ فلکسو می شود. چاپ کارتن بسته بندی به روش لمینتی دارای کیفیت بیشتری در چاپ خواهد بود اما قیمت آن نیز گران تر می باشد. ظرافت و زیبایی چاپ لمینتی یا همان لمینت کارتن ، این روش را به محبوب ترین روش برای چاپ طرح دلخواه روی انواع کارتن ها تبدیل کرده است.

چاپ کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی

ارزانترین کارتن بسته بندی معمولا کارتن هایی هستند فاقد چاپ بوده و معمولا از جنس مقوا و قهوه ای رنگ هستند چرا که کارتن های دارای چاپ قیمت بیشتری نسبت به کارتن های ساده دارند.  تعیین قیمت برای چاپ کارتن بسته بندی نیز به فاکتور های زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن ها نوع چاپ و جنس کارتن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و همچنین استعلام قیمت می توانید همه روزه با شماره (09121052603) تماس حاصل کنید و در صورت رضایت ، اقدام به ثبت سفارش خرید کنید. اما جالب است بدانید که به طور کلی قیمت انواع کارتن ها مانند کارتن بسته بندی ، در مجموعه کارا کارتن بسیار مناسب تر از قیمت کارتن ها در سایت های فروشگاهی و بنگاه های خرید و فروش کارتن می باشد و علت آن هم فروش مستقیم و بی واسطه ی این مجموعه می باشد.

کارتن بسته بندی رنگی

چاپ کارتن بسته بندی و همین طور تولید کارتن بسته بندی می تواند به صورت رنگی انجام شود . اما به این جهت لازم است تا مشتری هنگام ثبت سفارش جزئیات و مشخصات کارتن مورد نظر خود را به صورت دقیق مشخص کند. البته اگر منظور از رنگ کارتن، رنگ چاپ زمینه ای در چاپ باشد باید بدانید که در چاپ لمینتی هیچ محدودیتی در تعداد رنگ ها و طرح ها وجود نداشته و مشتری می تواند هر طرحی با هر رنگی را بر روی کارتن خود چاپ کند. چاپ کارتن بسته بندی به روش لمینتی یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش ها می باشد . به همین دلیل بیشتر کارخانه ها برای بسته بندی محصولات خود از کارتن های لمینتی (کارتن های دارای چاپ لمینتی) استفاده می کنند. یکی از مهمترین مزیت های چاپ لمینتی ، علاوه بر زیبایی آن ، این است که به مقاومت کارتن در برابر ضربه و همچنین رطوبت می افزاید.

کارتن بسته بندی رنگی

چاپ کارتن پستی

منظور از چاپ کارتن پستی ، چاپ نام شرکت پستی روی کارتن ها و همچنین کادری مناسب برای نوشتن مشخصات می باشد. هزینه چاپ کارتن پستی معمولا بسیار مناسب بوده و خرید این کالرتن ها در سایز های مختلف و با تیراژ بالا از شرکت کارا کارتن با قیمتی بسیار مناسب انجام می پذیرد .تولید انواع کارتن (کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ) جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ کارتن بسته بندی و همچنین چاپ کارتن پستی می توانید با یکی از شماره های درج شده در انتهای مطلب تماس گرفته و به استعلام قیمت کارتن های مختلف نیز بپردازید.

کارتن سازی کارا کارتن

شرکت کارا کارتن به عنوان کارتن سازی تهران فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه کارتن سازی خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

چاپ جعبه کارتن

چاپ پوستر کارتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *