کارتن بسته بندی ارزان

کارتن بسته بندی ارزان یکی دیگر از انواع کارتن ها می باشد که در مجموعه کارا کارتن با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تولید شده و به فروش می رسد. برای دریافت لیست قیمت کارتن بسته بندی و همین طور استعلام قیمت انواع کارتن ها مانند کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ، کارتن اختصاصی ، کارتن دایکاتی و … می توانید به صورت مستقیم با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید. کارا کارتن به عنوان کارتن سازی تهران به فروش عمده کارتن بسته بندی در تهران و کرج و همین طور تمام سطح کشور پرداخته و تمامی سفارشات خرید کارتن بسته بندی کوچک و همچنین سفارشات خرید کارتن بسته بندی پستی  و …. در کوتاه ترین زمان انجام شده و در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می شود.

کارتن بسته بندی ارزان

لیست قیمت کارتن بسته بندی

لیست قیمت کارتن بسته بندی ارزان و همین طور بقیه انواع کارتن های مختلف که در بالا نیز نام برده شد ، مدام در حال تغییر بوده و به همین دلیل بهترین راه برای استعلام قیمت کارتن به صورت به روز ، تماس مستقیم با شرکت های فروشنده مانند کارخانه کارتن سازی کارا کارتن می باشد. البته لازم به ذکر است که مجموعه کارا کارتن با حذف واسطه ها توانسته است تمامی محصولات و کارتن ها و ورق کارتن های خود را به صورت کاملا مستقیم به فروش برساند به همین دلیل قیمت کارتن در این شرکت بسیار مناسب تر از سطح بازار می باشد. همان طور که می دانید فروش از طریق سایت های فروشگاهی و بنگاه ها همیشه به دلیل کارمزد و درصدی که به عنوان پورسانت برای فروشنده روی مبلغ اضافه می شود ، قیمت نهایی کارتن خرید برای مصرف کننده خیلی بیشتر از قیمت فروش کارخانه خواهد بود.

فروش عمده کارتن بسته بندی

فروش عمده کارتن بسته بندی ارزان نیز در شرکت کارتن سازی صورت می گیرد. اما تمامی فروش ها اعم از فروش عمده و فروش خرده همگی به صورت کاملا مستقیم انجام می شود. کارا کاتن با دارا بودن مجهز ترین خط تولید کارتن سازی و استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات در صنعت کارتن سازی قادر است تمامی سفارشات در انواع مختلف (مانند کارتن بسته بندی ارزان ) را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در مدت زمان کوتاه و با سرعت بالا تولید کرده و برای مشتریان خود به سراسر ایران ارسال کند.

فروش عمده کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی کوچک

خرید کارتن بسته بندی کوچک و کارتن بسته بندی ارزان در مجموعه کارا کارتن به دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است. در خرید حضوری ، مشتریانی که در کرج و تهران هستند می توانند به دفتر مرکزی کارا کارتن در میرداماد تهران و یا کارخانه مراجعه کنند. اما برای خرید تلفنی مشتریان از سراسر ایران می توانند با شماره های درج شده در ادامه مطلب همه روزه تماس گرفته و سفارش خرید خود را ثبت کرده و در موعد معین در محل خود تحویل بگیرند. راه های ارتباط با شرکت کارا کارتن عبارتند از :

خرید کارتن بسته بندی پستی

برای خرید کارتن پستی و کارتن بسته بندی ارزان باید در انتخاب شرکت کارتن سازی مورد نظر خود دقت کنید. چرا که دلیل ارزان بودن و مناسب بودن قیمت ها در شرکت های مختلف متفاوت است و این دلیل بسیار مهم است. برای مثال در شرکت کارا کارتن دلیل ارزانی کارتن ها نسبت به سطح بازار ، فروش مستقیم و بدون واسطه این شرکت می باشد.  اما در بسیاری از موارد دلیل ارزانی کالا ها می تواند بی کیفیت بودن کارتن ها و استفاده بیش از حد از ضایعات کارتن در مواد اولیه تولید انواع کارتن باشد.

خرید کارتن بسته بندی پستی

انواع کارتن بسته بندی

از انواع کارتن بسته بندی ارزان می توان به کارتن سه لایه و کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه که کاربرد زیادی به عنوان انواع کارتن بسته بندی دارند اشاره کرد. از این کارتن ها عمدتا به عنوان کارتن بسته بندی اسباب کشی نیز استفاده می شود. کارتن میوه ، کارتن لمینتی و دایکاتی و فلکسو نیز دیگر انواع کارتن ها هستند. لازم به ذکر است نوع دیگری از کارتن به نام کارتن اختصاصی وجود دارد که هیچ ویژگی از پیش تعیین شده ندارد و تمام مشخصات آن توسط مشتری مشخص می شود.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و هم چنین ورق سازی ) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *