کارتن اسباب کشی ارزان

کارتن اسباب کشی ارزان یکی دیگر از کارتن هایی است که در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با کیفیت بالا تولید می شود. علت ارزانی و قیمت مناسب کارتن اسباب کشی و به طور کلی کلیه ی کارتن ها در این مجموعه ، فروش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه می باشد. البته لازم به ذکر است که کارتن اسباب کشی ارزان نیز از نظر سایز ، تعداد لایه ها و همچنین با توجه به چاپ روی کارتن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بهترین راه برای استعلام قیمت کارتن اسباب کشی و همین طور خرید ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید کارتن اسباب کشی ارزان ، تماس مستقیم با شرکت کارا کارتن می باشد. اما همواره بهتر است بدانید که کارتن های اسباب کشی در بیشتر موارد به دلیل نداشتن هرگونه چاپ ، از قیمت مناسب تری نسبت به دیگر کارتن ها برخوردارند.

کارتن اسباب کشی ارزان

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی ارزان همان طور که در ابتدای مطلب هم توضیح داده شد به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که سایز کارتن ، تعداد لایه های ورق های سازنده ی کارتن ، نوع فلوت ورقه های کارتن و همچنین وجود و یا عدم وجود چاپ از مهم ترین فاکتور ها هستند. البته موارد دیگری هم وجود دارند که باعث کاهش یا افزایش قیمت کل می شوند که فروش مستقیم نیز یکی از آن ها می باشد . اما این مورد برای کارتن های اسباب کشی منحصر به فرد نبوده و در مورد تمام کالاهای تولید شده در یک کارخانه صدق می کند.  اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی ارزان به صورت عمده دارید بهتر است که حتما از یک شرکت که فروش مستقیم دارد خرید کنید. چرا که سایت های فروشگاهی واسطه ای ، مبلغی روی قیمت اصلی کالا مبنی بر کمیسیون خودشان اضافه می کنند و بدین ترتیب در خرید با تیراژ بالا ، مبلغ بسیار زیادی بابت کمیسیون پرداخت می کنید.

پک کارتن اسباب کشی

منظور از پک کارتن اسباب کشی ، تعداد مشخصی کارتن بدون چاپ و ساده ، جهت بسته بندی می باشد که در یک جعبه دیگر قرار گرفتند. در حقیقت با خرید این کارتن ها به صورت پک فقط پول خود را هدر داده اید. چرا که به دلیل پک کردن کارتن ها و گذاشتن اسم کارتن اسباب کشی ارزان روی آن ها ، مبلغی بیشتر از قیمت واقعی کارتن از شما دریافت می شود. کارتن های اسباب کشی همان کارتن های ساده مقوایی محکم هستند که فاقد چاپ طرح خاصی می باشند. مشتریان می توانند این کارتن ها را در سایز های مختلف و با قیمتی بسیار مناسب تر از سطح بازار از کارتن سازی تهران (شرکت کارا کارتن) خریده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

پک کارتن اسباب کشی

کارتن موزی برای اسباب کشی

استفاد از کارتن موزی برای اسباب کشی هم بسیار مرسوم بوده و بسیاری از مردم از کارتن انواع میوه به خصوص کارتن موزی در اسباب کشی ها برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده می کنند. البته همیشه خرید کارتن اسباب کشی ارزان می تواند گزینه بهتر و مناسبی باشد. نکته ای که باید هنگام خرید کارتن اسباب کشی ارزان به آن توجه کنید این است که کارتن ها از نظر تعداد لایه ها و در نتیجه از نظر میزان مقاومت در برابر ضربه نیز متفاوت اند. به همین دلیل باید برای بسته بندی اقلامی که دارای وزن بیشتری هستند و یا در برابر ضربه حساس بوده و احتمال شکستنشان بالا است از کارتن های مقاوم تر و با تعداد لایه های بالا تر استفاده کرد. اگر برای انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی لوازم خود نیاز به مشاوره دارید می توانید با مجموعه کارا کارتن تماس حاصل کنید.

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی ارزان در مجموعه کارا کارتن به دو صورت انجام می شود. مشتریانی که در کرج و تهران هستند می توانند برای ثبت سفارش خریدشان به صورت حضوری به دفتر مرکزی فروش و یا کارخانه تشریف بیاورند. مشتریانی که در شهرستان ها هستند نیز می توانند سفارش خود به صورت تلفنی ثبت کرده و کارتن های سفارش داده شده را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل خود تحویل بگیرند. کارا کارتن با داشتن خط تولیدی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی می تواند انواع کارتن ها  (کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ،کارتن میوه و…)  را در تیراژ بالا در مدت زمان کوتاه و با بالاترین میزان کیفیت تولید کرده و برای مشتریان خود ارسال کند.

خرید کارتن اسباب کشی

کارتن سازی کارا کارتن

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی یعنی کارتن سازی و ورق سازی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *