خرید کارتن اسباب کشی

در گذشته افراد برای خرید کارتن اسباب کشی به سوپر مارکت و یا میوه فروشی های محل زندگی خود مراجعه می کردند. تا کارتن  بسته بندی میوه و یا مواد غذایی را گرفته و برای بسته بندی وسایل خانه از آن ها استفاده می کردند.

امروزه با گسترش صنعت کارتن سازی شرکت های تولید کارتن  اقدام به ساخت کارتن مخصوص اساس کشی کرده اند.

این کارتن ها دارای مقاومت بالایی بوده و توانایی محافظت از وسایل را در پروسه ی حمل و نقل دارند.

اگر قصد جا به جایی منزل و یا محل کار خود را دارید به شما پیشنهاد می شود برای بسته بندی وسایل خود از کارتن اسباب کشی که مخصوص این کار ساخته شده است استفاده نمایید.

برای استعلام قیمت و یا خرید کارتن اسباب کشی از شرکت کاراکارتن با شماره زیر تماس بگیرید:

09121052603

خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

قیمت خرید کارتن اسباب کشی

ممکن است برای اسباب کشی به کارتن نیاز داشته باشید و یا یک کارخانه دار موفق باشید که برای محصولات تولیدی خود نیاز به کارتن بسته بندی دارد.

برای خرید کارتن مناسب برای هر منظوری ابتدا باید کیفیت و سپس قیمت کارتن را در نظر بگیرید.

کارتن های تولید شده در کارخانه کارتن سازی کاراکارتن دارای بالاترین سطح استقامت بوده و می توانند از وسایل در پروسه ی جا به جایی محافظت نمایند.

کارتن های تولید شده در شرکت کاراکارتن علاوه بر داشتن بالاترین سطح کیفیت قیمت های منصفانه و مناسبی نیز دارد.

محافظت از وسایل خود را به کارتن اسباب کشی تولید شده در شرکت کاراکارتن بسپارید تا با کمترین هزینه بالاترین سطح رضایت را تجربه نمایید.

خرید کارتن اسباب کشی در تهران

اگر محل کار و یا محل زندگی شما در تهران است و قصد اسباب کشی و جا به جایی دارید می توانید برای تهیه ی کارتن اسباب کشی از شرکت کاراکارتن کمک بگیرید. با ثبت سفارش کارتن در این مجموعه در کمترین زمان ممکن کارتن سفارش داده شده به دستتان رسیده و می توانید اقدام به بسته بندی وسایل خود نمایید.

برای خرید کارتن اسباب کشی از شرکت کاراکارتن از دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. شما می توانید با برقراری تماس با شماره های درج شده در صفحه سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

کاربرد خرید کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی کاربرد های گوناگونی داشته و برای بسته بندی انواع وسایل مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند شما بخواهید ظروف شکستنی آشپزخانه را بسته بندی کنید یا کتاب های کتابخانه را در هر صورت به کارتن اسباب کشی نیازمند هستید. شما با استفاده از کارتن 3 لایه می توانید تمام خرده ریز ها مانند: لوازم تحریر، کتاب، لباس و … را بسته بندی نمایید.

کارتن های 5 لایه به دلیل مقاومت بیشتر و داشتن فلوت اضافه در بسته بندی لوازم حساس و شکننده مانند: ظروف شیشه ای آشپزخانه، لوازم برقی، دکوری ها و … کاربرد دارند. استفاده از کارتن های اسباب کشی می تواند تجربه ی سخت اساس کشی را برای شما شیرین کرده و باعث شود وسایل خود را در امنیت کامل به خانه ی جدید و یا محل کار جدید انتقال دهید.

از کارتن اسباب کشی برای بسته بندی:

انواع کتاب

مواد غذایی

کفش و صندل

لوازم پارچه‌ای

لوازم خواب

لباس

وسایل آشپزخانه

ظروف، استفاده می شود.

مزایای خرید کارتن اسباب کشی

کارتن ها گزینه ی خیلی خوبی برای بسته بندی انواع وسایل به شمار می روند.

برای تولید کارتن از منابع تجدید پذیر مانند ضایعات کشاورزی تولید می شوند. به همین دلیل استفاده از کارتن به طبیعت آسیب وارد نمی کند.

کارتن ها دوست محیط زیست بوده و می توان آن ها را نیز بازیافت نمود. به همین دلیل جعبه های کارتن بهترین گزینه برای بسته بندی انواع وسایل به شمار می آیند.

امروزه بیشتر مردم برای جا به جایی خانه یا محل کار از کارتن های مخصوص اسباب کشی استفاده می کنند زیرا:

1- به فرآیند حمل و نقل سرعت و نظم بیشتری می بخشد.

2- جعبه های مخصوص اسباب کشی بهداشتی بوده و بعد از جا به جایی نیاز به شستو شوی وسایل نمی باشد.

3- تمام کارتن های تولید شده برای اسباب کشی از مقاومت بالایی بر خوردار می باشند. همین مسئله به شما کمک می کند تا وسایل های شما در این جا به جا ایی هیچ گونه آسیبی را متحمل نشود.

 کارتن 3 لایه و 5 لایه

کارتن های اسباب کشی معمولا از ورق کارتن 5 لایه یا 3 لایه تولید می شود.

شما می توانید با توجه به وسایلی که می خواهید بسته بندی نمایید کارتن مناسب خود را انتخاب کنید.

کارتن های 3 لایه مناسب بسته بندی اجسامی سبک تر تا وزن 20 کیلوگرم می باشند. از کارتن های 3 لایه معمولا برای بسته بندی وسایل خیلی حساس که نیاز به محافظت چند برابری دارد استفاده نمی شود.

لازم به ذکر می باشد: کارتن 3 لایه محافظ اسباب کشی برای محافظت از وسایل ساخته شده و کاربرد فراوانی دارد. اما برای لوازم خیلی حساس نیاز به کارتن مقاوم تر مانند کارتن 5 لایه داریم.

کارتن های 5 لایه با بسیار مستحکم تر بوده و دارای مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند.

این کارتن ها توانایی نگهداری اجسام سنگین تر را به خوبی دارند.

این کارتن ها برای محافظت از وسایل های سنگین بین 20 کیلوگرم تا 45 کیلوگرم ساخته شده و استفاده می شود.

کارتن 5 لایه مناسب بسته بندی کالا های حساس بوده و به علت استحکام بالا به خوبی از آن محافظت می نماید.

خرید کارتن اسباب کشی
خرید کارتن اسباب کشی

نحوه ی بسته بندی کارتن اسباب کشی و خرید کارتن اسباب کشی

پس از تهیه ی کارتن و بسته بندی وسایل برای ایمن تر شدن کارتن ها باید از چسب و طناب استفاده نمایید. برای محکم شدن زیر کارتن های 4 درب باید قبل از پر کردن کارتن زیر کارتن را درست و با سلیقه چسب زده تا در هنگام جا به جایی درب زیرین کارتن باز نشده و وسایل بر روی زمین ریخته نشود. پس از چسب زدن درب زیرین کارتن وسایل را درون جعبه قرار داده و با طناب آن را محکم ببندید.

بستن کارتن ها با طناب باعث می شود حمل کارتن های سبک سریع و راحت تر انجام شود.

استفاده از طناب و چسب در هنگام بسته بندی وسایل به اندازه ی جنس و کیفیت کارتن مهم می باشد. زیرا همانطور که کارتن های بی کیفیت نمی توانند به خوبی از وسایل محافظت نمایند. کارتن های بدون چسب و طناب نیز ممکن از درب زیرینش باز شده و وسایل بر روی زمین بریزد که این اتفاق می تواند آسیب های زیادی به وسایل شما وارد نمایبد.

اندازه ی کارتن برای خرید کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی در اندازه و سایز های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود کارتن در ابعاد مختلف را تهیه نمایید.

برای انتخاب اندازه ی کارتن حتما به سایز کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید توجه فرمایید.

اگر کارتن بزرگ تر از وسایل شما باشد در مسیر حمل و نقل در جعبه تکان خورده و دچار ضربه و آسیب می شود.

اما اگر کارتن کوچک تر باشد وسیله ی شما درون آن جا نشده و یا اگر به اجبار آن را جا دهیم به احتمال زیاد کارتن دچار پارگی می شود. در این صورت احتمال ضربه و آسیب رسیدن به وسیله بالا می رود.

برای استعلام قیمت و یا خرید کارتن اسباب کشی از شرکت کاراکارتن با شماره زیر تماس بگیرید:

09121052603

خرید کارتن اسباب کشی ارزان

برای خرید کارتن هایی با کیفیت و ارزان می توانید با شرکت کاراکارتن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

در این مجموعه شما می توانید کارتن های ارزان با استحکام بالا را خریداری نموده و اسباب کشی راحت و بی دردسری را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *