کارتن پنج لایه اسباب کشی

کارتن پنج لایه اسباب کشی یکی از محبوب ترین انواع کارتن است که در مجموعه کارا کارتن با بالا ترین کفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه می شود. بهتر است بدانید که قیمت های مناسب این مجموعه به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه ی کارخانه کارتن سازی کارا کارتن می باشد که به عنوان کاراتن سازی تهران در حال فعالیت می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه در میرداماد تهران دایر است اما تمامی محصولات تولید شده در مجموعه کارا کارتن به تمامی کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود و مشتریانی که در تهران و کرج قرار دارند می توانند به صورت حضوری برای ثبت سفارش خرید خود مراجعه کنند و مشتریانی که در سایر شهر ها و شهرستان ها قرار دارند می توانند سفارش خود را به صورت تلفنی و یا به صورت آنلاین و از طریق سایت ثبت کنند.

کارتن پنج لایه اسباب کشی

فهرست دسترسی سریع به مطالب

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی که می تواند از نوع کارتن سه لایه و یا کارتن پنج لایه اسباب کشی باشد نیز مانند قیمت دیگر انواع کارتن ها در بورس کارتن سازی تهران نظیر کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن میوه ، کارتن دایکاتی ، کارتن پستی ، کارتن بسته بندی و …. بسیار مناسب و کم تر از سطح بازا می باشد. مشتریان می توانند همه روزه جهت استعلام قیمت کارتن ، کسب اطلاعات بیشتر و همجنین ثبت سفارشات خود با یکی از شماره های درج شده در سایتی تماس حاصل کنند.

خرید کارتن

انتخاب یک شرکت کارتن سازی معتبر و منصف برای خرید کارتن یکی از اولین اقداماتی است که تمامی شرکت ها و کارخانه هایی که در حال تولید محصولات هستند باید طی کنند چرا که تمامی محصولات تولید شده در تمامی تولیدی ها برای بسته بندی نیاز به کارتن های مناسب دارند. انتخاب یک شرکت کارتن سازی معتبر نیز باید بر اساس فاکتور های مهمی مانند اعتبار شرکت ، کیفیت کالا ها ، قیمت محصولات و همچنین خدمات آن شرکت صورت گیرد. برای خرید کارتن پنج لایه اسباب کشی نیز باید  ابتدا طبق فاکتور های نام برده شده یک شرکت معتبر و متخصص را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

پک کارتن اسباب کشی

منظور از پک کارتن پنج لایه اسباب کشی ، تعداد مشخص کارتن پنج لایه بدون چاپ و ساده می باشد که سایز مشخصی دارند و ورق های سازنده ی این کارتن ها دارای ساختار 5 لایه می باشند. لازم به ذکر است که مقاوم ترین و محکم ترین نوع کارتن ، کارتن پنج لایه می باشد. البته توضیحات کامل در خصوص ویژگی های کارتن پنج لایه در مقاله ی مربوطه داده شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.

خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی

خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی

خرید کارتن پنج لایه اسباب کشی به صورت نو و دست دوم بسیار مرسوم می باشد. اما نکته ی حائز اهمیت این است که خرید کارتن نو با قیمت مناسب و ارزان بهتر از خرید کارتن دست دوم می باشد. چرا که کارتن ها از هر نوعی که باشند ، پس از مدتی استجکام و مقاومت خود را ازدست داده تا حد زیادی ناکارآمد می شوند.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی ( تولید کارتن و ورق سازی ) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *