کارتن پنج لایه آماده

کارتن پنج لایه آماده یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کارتن ها در صنعت کارتن سازی می باشد که روزانه در تعداد زیاد و تیراژ بالا در کارخانه کارتن سازی کارا کارتن تولید می شود. این مجموعه با داشتن پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات کارتن سازی یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین خط های تولید کارتن سازی را دارا بوده و می تواند تمامی سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن اماده کند. این مجموعه در زمینه فروش کارتن پنج لایه تهران ، کارتن آماده ، فروش شیت کارتن  یا ورق کارتن و همچنین انواع کارتن یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین شرکت ها در تهران می باشد. جهت استعلام قیمت ها می توانید با این شرکت تماس حاصل کنید.

کارتن پنج لایه آماده

کارتن آماده

کارتن آماده همان طور که از اسمش پیداست کارتنی است که دارای ابعاد استاندارد و مشخص می باشد که به صورت آماده معمولا در انبار تمامی شرکت های کارتن سازی وجود دارد. این نوع کارتن از نظر تعداد لایه و جنس کارتن به انواع مختلفی دسته بندی می شود. کارتن های آمادره در انواع سه لایه و پنج لایه تولید و به فروش می رساند که هر کدام از انواع آن دارای ویژگی و کاربردهای خود است. به همین دلیل نیز از نظر قیمت نیز با هم تفاوت دارند. به طور کلی بهتر است بدانید که هر چه تعداد لایه های ورق های سازنده ی کارتن بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر می روزد.

فروش شیت کارتن

فروش شیت کارتن نیز مانند فروش کارتن آماده پنج لایه بسیار پر تقاضا می باشد. البته منظور از شیت کارتن همان ورق کارتن خام می باشد و جالب است بدانید که بسیاری از شرکت ها و کارخانه های کارتن سازی ، ورق کارتن ها را به صورت خام به فروش نمی رسانند و فقط به فروش کارتن مشغول اند.  اما کارا کارتن به عنوان  کارتن سازی تهران ، انواع کارتن و همینطور انواع شیت کارتن یا ورق کارتن را با مناسب ترین قیمت در بازار ، به فروش می رساند.

فروش شیت کارتن

قیمت ورق کارتن 5 لایه

قیمت ورق کارتن پنج لایه به مراتب از ورق کارتن 3 لایه و سینگل بالاتر است. علت آن هم کاملا مشخص است. مواد اولیه به کار رفته در ورق کارتن های 5 لایه بیشتر بوده و همین طور زمان مصرف شده برای تولید این کارتن ها بیتشر می باشد. همچنین کارایی این کارتن ها بیشتر بوده و میزان مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به دیگر انواع ورق کارتن ها دارند. مناسب ترین نوع کارتن برای اسباب کشی و بسته بندی اقلام سنگین وزن و حساس ، کارتن هایی هستند که با استفاده از ورق کارتن پنج لایه ساخته شده اند.

فروش کارتن 5 لایه تهران

فروش کارتن پنج لایه تهران از هر نوعی که باشد (مانند کارتن پنج لایه آماده ) در مجموعه کارا کارتن با ارزان ترین قیمت ها انجام می پذیرد. علت ارزانی انواع کارتن و  ورق کارتن در مجموعه کارا کارتن هیچ ارتباطی با میزان کیفیت کارتن ها نداشته و فقط به دلیل فروش کاملا مستقیم و بدون واسطه ی این شرکت می باشد. همان طور که می دانید بسیاری از شرکت با استفاده ی بیش از حد از ضایعات کارتن ها قدیمی در تولید کارتن های جدید ، قیمت تمام شده ی کارتن را به حداقل رسانده و اقدام به فروش ارزان کارتن ها می کنند. اما این موضوع در کارا کارتن صدق نمی کند و مشتریان می توانند قبل از ثبت سفارشات خرید خود را کیفیت کالا ها را بررسی کرده و پس از کسب اطمینان خاطر ، اقدام به خرید کنند.

انواع کارتن

انواع کارتن های تولید شده در کارخانه ی کارتن سازی کارا کارتن علاوه بر کارتن پنج لایه آماده ، شامل کارتن لمینتی ، کارتن فلکسو ، کارتن دایکاتی ، کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لابه می باشد. البته کارتن اختصاصی نیز به صورت حرفه ای و تخصصی در این مجموعه مطابق با سفارش مشتر انجام می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *