ورق کارتن سه لایه

ورق کارتن سه لایه از پر کاربرد ترین نوع ورق کارتن ها در صنعت کارتن سازی می باشد. ورق کارتن سه لایه در ساخت انواع کارتن های سه لایه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع این کارتن ها عبارت اند از انواع کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن بسته بندی ، کارتن اسباب کشی و… . شرکت کاراکارتن به عنوان کارتن سازی تهران با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی و مجهز ترین خط تولید کارتن سازی ، انواع کارتن ها را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت نیز در سراسر ایران به فروش می رساند.

ورق کارتن سه لایه

فهرست دسترسی سریع به مطالب

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه از پر فروش ترین کارتن ها بوده و اکثر کارتن های میوه از نوع کارتن سه لایه می باشند. کارتن سه لایه با استفاده از ورق کارتن سه لایه ساخته می شود که این ورق ها می توانند از نظر لاینر و یا نوع فلوت با یک دیگر تفاوت داشته باشند. در کارتن سازی پرکاربرد ترین آن ها فلوت نوع e می باشد که به عنوان ورق کارتن سه لایه نوع e فلوت نامیده می شود. محبوبیت این نوع ورق کارتن به دلیل تعداد لاینر های بالای آن است که باعث می شود مقاومت و استحکام کارتن بالا رود. از طرفی ظرافت و صافی سطح آن است که مناسب ترین سطح برای پیاده سازی انواع چاپ ، به خصوص چاپ لمینتی است.

قیمت ورق کارتن سه لایه

قیمت ورق کارتن سه لایه دقیقا به نوع لاینر و فلوت های آن و هم چنین مواد اولیه ی به کار رفته در ساخت ورق کارتن مورد نظر دارد. مواد اولیه ی کارتن سازی شامل کاغد کارتن ( البته در بسیاری از کارخانه ، کاغد کارتن نیز تولید شده و خریداری نمی شود) ، چوب درختان ، چسب مخصوص و … می شود که قیمت تمامی آن ها در قیمت ورق کارتن سه لایه و به طور کلی انواع ورق کارتن تاثیر مستقیم می گذارد.

قیمت ورق کارتن سه لایه

کارتن ارزان

مجموعه تولیدی کاراکارتن با ارائه مناسب ترین قیمت ها برای انواع ورق کارتن سه لایه و کارتن سه لایه ، همچنین ورق کارتن پنج لایه و کارتن 5 لایه ، کارتن لمنتی ، کارتن پستی ، کارتن بسته بندی و … به عنوان یک فروشنده کارتن ارزان در تهران شناحته شده است. این کارخانه کارتن سازی ، تمامی محصولات خود را نه تنها به تهران ، بلکه به تمام ایران ارسال می کند. علت قیمت مناسب کارتن ها و ورق کارتن ها در شرکت کاراکارتن نیز فروش بی واسطه و کاملا مستقیم می باشد.

کارتن لمینتی 3 لایه

کارتن لمینتی 3 لایه کارتنی است که با استفاده از ورق کارتن سه لایه ساخته شده و دارای چاپ لمینتی می باشد. چاپ لمینتی یکی از مرغوب ترین انواع چاپ بوده که دارای ظرافت و دقت بالایی می باشد. این نوع چاپ به دلیل جنس پلاسیتکی ای که دارد باعث بالا رفتن مقاومت کارتن در برابر ضربه و هم چنین رطوبت می باشد. پیاده سازی چاپ لمینتی بهتر بر روی کارتن هایی صورت بگیرد که ورق های سازنده ی آن از نوع فلوت e  باشند. جهت کسب اطلاعات و استعلام قیمتی می توانید همه روزه با شماره 09121052603 تماس حاصل نمایید.

کارتن لمینتی 3 لایه

ورق کارتن سازی

ورق کارتن سازی یا همان ورق سازی نیز یکی از فعالیت هایی است که تقریبا تمام کارخاته های کارتن سازی به آن مشغول هستند اما لازم به ذکر است که تمامی شرکت ها ، ورق کارتن ها را به صورت خام نمی فروشند. بسیاری از آن ها فقط به فروش انواع کارتن پرداخته و بسیاری دیگر همانند شرکت کارا کارتن ، هم ورق کارتن خام و هم انواع کارتن را به فروش می رساند.

کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه  همان طور که از اسم هم مشخص است با استفاده از ورق کارتن های 5 لایه ساخته می شود. در بین تمامی انواع ورق کارتن ها ، ورق کارتن پنج لایه به عنوان مقاوم ترین و مستحکم ترین نوع کارتن شناخته می شود. به همین دلیل برای بسته بندی و حمل اقلام سنگین و همچنین آسیب پذیر در برابر ضربه ، معمولا از کارتن پنج لایه استفاده می شود. قیمت کارتن پنج لایه به مراتب از دیگر انواع کارتن بالا تر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *