جعبه دایکاتی آماده

جعبه دایکاتی آماده یکی از انواع کارتن می باشد که کمی با دیگر انواع کارتن متفاوت بوده و مشخصات دقیق آن از سایز و ابعاد و شکل ساختاری کارتن تا جنس کارتن و نوع چاپ آن همگی توسط مشتر مشخص می شود. منظور از کارت یا جعبه دایکاتی آماده ، کارتن هایی می باشد که شکل معمول مکعبی که تمام کارتن ها دارند مانند مکعب مربع و مکعب مستطیل را دارا نبوده و دارای اشکال و ساختار ها متفاوتی هستند. نمونه بارز جعبه دایکاتی آماده جعبه ی پیتزا می باشد که روزانه در تعداد بالا به فروش می روند. البته کارتن ها و جعبه های بسته بندی شکلات در قنادی و شیرینی پزی ها نیز نوع دیگری از این کارتن ها می باشند.

قیمت دایکات فکی

منظور از دایکات فکی ، دستگاهی می باشد که دایکات فکی نام دارد. این دستگاه کار برش کارتن پس از رسم کردن الگو ها انجام می دهد. نحوه ی کار کرد این دستگاه به این صورت است که برای برش از آرواره های بسیار تیز استفاده می کند که شباهت به فک دهان دارد و به همین دلیل دایکات فکی نام دارد. استفاده از این دستگاه نیازمند اپراتوری بسیار با تجربه و متخصص دارد زیرا از دستگاه های خطرناک در زمینه ی کارتن سازی به شمار می رود.  انواع کارتن دایکاتی در مدل های مختلف و با مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت در کارتن سازی تهران (کارا کارتن) تولید شده و برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می شود.

قیمت دایکات فکی

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پنگی نوع دیگری از دستگاه دایکات می باشد که کار آن هم برش کارتن ها بر اساس الگو های طراحی و مشخص شده می باشد. نحوه ی عمل کرد  این دستگاه با دایکات فکی متفاوت بوده و حرکت آن به صورت رفت و برگشت می باشد. به همین دلیل نیز دایکات پینگ پنگی نام گرفته است. این دستگاه کار برش زدن و تا کردن ورقه ها را انجام می دهد و پس از آن کارتن ها برای اتصالات به دستگاه های دیگری منتقل می شوند.

دایکات روتاری

دستگاه دایکات روتاری یکی دیگر از دستگاه های برش ورق کارتن می باشد که بسیار کم خطر بوده و سرعت بسیار بالا حدود 8000 ضرب در ساعت دارد و فقط مناسب کارخانه هایی می باشد که در تولید در تیراژ بالا انجام می دهند. قیمت کارتن های ساخته شده با استفاده از این دستگاه به مراتب بالا تر از کارتن هایی می باشد که با استفاده از دستگاه دایکات تخت ساخته شده اند.

کارتن دایکاتی

کارتن دایکاتی یا جعبه دایکاتی آماده همانند کارتن لمینتی ، کارتن میوه ، انواع کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه ، کارتن فلکسو و کارتن اختصاصی ، با بالاترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت ها در مجموعه کارا کارتن تولید شده و به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند. فروش مستقییم و بدون واسطه ی این مجموعه باعث شده تا کارا کارتن بتواند قیمت هایی بسیار مناسب تر و ارزان تر از سطح بازار به مشتریان خود ارائه کند.

کارتن دایکاتی

خرید کارتن دایکاتی ارزان

همان طور که در بالا توضیح داده شد تمامی انواع کارتن ها با قیمتی ارزان و  بسیار مناسب در این مجموعه به فروش می رسند. که بهترین راه برای استعلام قیمت کارتن ، ورق کارتن و … تماس مستقیم با شرکت کارا کارا کارتن می باشد. خرید کارتن دایکاتی ارزان از کارا کارتن پروسه ی بسیار کوتاهی داشته و مشتریان می توانند از سراسر کشور سفارشات خرید خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. دفتر مرکزی این مجموعه در میرداماد تهران قرار دارد اما ثبت سفارشات آنلاین و تلفنی کارتن سازی کارا کارتن از سراسر کشور امکان پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *