چاپ کارتن لمینتی

چاپ کارتن لمینتی پروسه ای است که در آن یک لایه ورق پلاستیکی با طرح دلخواه بر روی کارتن توسط دستگاه لمینت چسبانده می شود. لمینت کارتن از مرغوب ترین انواع چاپ بر روی کارتن به شمار می رود. ظرافت و زیبایی لمینت کارتن از تمامی انواع چاپ بیشتر بوده و قیمت کارتن لمینتی  نیز به مراتب بالاتراز انواع کارتن است. کارا کارتن به عنوان تولید کننده انواع کارتن لمینتی ، انواع کارتن های لمینت را بدون محدودیت در نوع طرح و همچنین رنگ ها با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت نیز به فروش می رساند.

چاپ کارتن لمینتی

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی یکی از انواع کارتن می باشد که طرح مورد نظر روی آن لمینت شده باشد. اگر چه معمولا لمینت را معمولا به عنوان یکی از انواع چاپ روی کارتن می شناسند اما پروسه ی لمینت کارتن بسیار متفاوت تر از انجام چاپ می باشد. همانطور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد ، لمینت یک لایه ی جداگانه پلاستیکی است که روی کارتن چسبانده و یا به اصطلاح لمینت می شود.

تولید کننده انواع کارتن لمینتی

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن به عنوان بزرگ ترین کارتن سازی تهران و همچنین یکی از تولید کننده انواع کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن میوه ، کارتن دایکاتی و…. در حال فعالیت به صورت حرفه ای می باشد و تمامی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.  خرید انواع کارتن از کارتن سازی کارا کارتن به دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر بوده و مشتریانی که در تهران و کرج هستند می توانند جهت خرید به دفتر مرکزی کارا کارتن در میرداماد تهران مراجعه کنند و مشتریان سراسر کشور می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند.

تولید کننده انواع کارتن لمینتی

قیمت کارتن لمینتی

قیمت کارتن لمینتی  به طور معمول بالاتر از انواع کارتن با چاپ های فلکسو و …. می باشد. اما در مجموعه کارا کارتن قیمت تمامی انواع کارتن ها از جمله کارتن لمینتی ، به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه ، مناسب تر و کمتر از سطح بازار می باشد. جهت نیاز به مشاوره ، کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید.

 

دستگاه لمینت کارتن

چاپ کارتن لمینتی نیاز به دستگاه لمینت کارتن دارد. کار این دستگاه چسباندن و یا به اصطلاح لمینت کردن ورق چاپ با طرح مورد نظر بر روی کارتن می باشد. بهترین  و مناسب ترین نوع ورق کارتن برای چاپ کارتن لمینتی ، ورق کارتنe فلوت می باشد.

هزینه چاپ کارتن

هزینه چاپ کارتن

هزینه چاپ کارتن مانند چاپ کارتن لمینتی با توجه به سایز کارتن و مقدار ورق های لمینت مورد استفاده برای کاور کردن کارتن بستگی دارد. اما با توجه به متغیر بودن قیمت کارتن ها و انواع چاپ ، بهترین راه برای استعلام هزینه چاپ کارتن لمینتی و هر نوع کارتن دیگر ، تماس مستقیم با کارخانه ی کارتن سازی کارا کارتن می باشد.

کارتن بسته بندی لمینتی

کارتن بسته بندی لمینتی بیشتر برا بسته بندی محصولات کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تا طرحی از محصول و اطلاعاتی مربوط به آن را روی کارتن نمایش دهد. سایز و ابعاد کارتن لمینتی باید بر اساس سایز ، وزن و ویژگی های محصول مورد نظر تعیین شود. همچنین علاوه بر مباحث چاپ کارتن لمینتی ، تعداد لایه های کارتن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که هر چه وزن محصول بیشتر باشد و یا نسبت به ضربه حساس تر باشد ، باید تعداد لایه های کارتن نیز بیشتر باشد.

کارتن دایکاتی

کارتن دایکاتی نوع دیگری از کارتن است که دارای ابعاد و شکل متفاوت از کارتن های معمول می باشد. به عنوان یک مثال ساده می توان جعبه شکلات های موجود در قنادی را مثال زد که اشکال مختلف چند ضلعی دارند. شرکت کارا کارتن با داشتن پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی و همین طور به روز ترین خط تولد کارتن سازی قادر است انواع کارتن های دایکاتی را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید کرده و به سراسر ایران ارسال کند.

 

شرکت کارا کارتن

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (کارتن سازی و ورق سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *