خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

برای خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران به بهترین تولیدی کارتن اعتماد کنید.

با توجه به اینکه در تمام اسباب کشی ها نیاز به کارتن وجود دارد، همواره دغدغه خرید کارتن مناسب نیز وجود دارد. آیا این دغدغه برای شما نیز وجود دارد؟

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که برای بسته بندی لوازم خود حساس هستید. یا به دنبال خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران هستید باید بگوییم که شرکت تولیدی کارا کارتن در این زمینه میتواند اطمینان و رضایت شما را جلب کند.

برای سفارش کارتن تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

تلفن مشاوره رایگان: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن تماس جهت خرید کارتن: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

امروزه در اکثر مناطق کشور شاهد اسباب کشی های متعددی هستیم. در غرب تهران فروشگاه های زیادی وجود ندارد که شما بتوانید به صورت حضوری به آنجا مراجعه کنید تا بتوانید کارتن مورد نیاز خود را بخرید.البته همان چند کارتن فروشی نیز ممکن است کیفیت و قیمت قابل قبولی نداشته باشند.

توجه داشته باشید کارتنی که برای اسباب کشی انتخاب می کنید انواع مختلفی دارد.خیلی از فروشگاه های کارتن فروشی همه انواع کارتن را موجود ندارند .آنها برای چند وسیله مختلف با وزن و میزان شکنندگی مختلف یک نوع کارتن را پیشنهاد میدهند.دقت داشته باشید برای لوازم گوناگون باید از کارتن های گوناگون نیز استفاده کنید. در این صورت وسایل شما در زمان حمل و نقل کمترین آسیب را میبینند. زمانی که شما میخواهید کارتن را باز کنید اگر کارتن مناسب با نوع وسیله خود را نخریده باشید و بسته بندی مناسبی نکرده باشید به مشکل بر میخورید.

خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران
خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

کارتن اسباب کشی چه فرقی با کارتن های معمولی دارد؟

در ابتدا به این مبحث می پردازیم که در کل تفاوت کارتن های اسباب کشی با کارتن های معمولی چیست؟ اگر به یاد داشته باشید در گذشته افراد برای بسته بندی لوازم و ابزارآلات خود به سوپرمارکت یا میوه فروشی نزدیک محل زندگی خود می رفتند و از آنها کارتن می خریدند.البته در حال حاضر نیز خیلی از افراد همین کار را انجام می دهند.

خرید کارتن از میوه فروشی ها ،فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها عواقبی دارد.این کارتن های خریداری شده شاید از نظر کسانی که از استاندارد های کارتن اسباب کشی اطلاعی ندارند مناسب باشد.اما کسانی که ویژگی های کارتن حمل بار خوب را میدانند هیچوقت پیشنهاد استفاده از این نوع کارتن ها را نمی دهند.

کارتن های خریداری شده از سوپر مارکت ها و… دسته دوم میباشد. و صد البته مناسب همان محصولاتی هستند که برایشان ساخته شده اند.اگر دقت کرده باشید کارتنی که برای بیسکوییت،چیپس و پفک و … استفاده میشود با کارتن بسته بندی میوه  فرق دارد.

در خیلی از مواقع کارتن های میوه ازاستحکام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.زیرا میوه در اثر ضربه ضعیف تر است. و خیلی بیشتر در هنگام حمل بار آسیب میبیند.

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران را دارید بهتر است کارتن های مورد نیاز خود را از شرکت معتبر کاراکارتن خریداری نمایید. برای ثبت سفارش و یا استعلام موجودی با شماره ی فوق تماس حاصل فرمایید: 09121052603

کارتن اسباب کشی مخصوص و خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

کارتن های اسباب کشی نیز باید مناسب با میزان ضربه پذیری و وزن وسیله داخل آن خریداری شوند.ما برای خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران  نیاز به کارتنی داریم که اولا اندازه مناسبی داشته باشد . ثانیا از مقاومت بالایی برخوردار باشد. بنابراین بهتر است کارتن مناسب خود را از یک شرکت متخصص کارتن سازی خریداری کنید.

یکی از شرکت های فعال در حوزه صنعت کارتن سازی شرکت کارا کارتن است.این شرکت در سال 1378 شروع به فعالیت در حوزه بسته بندی کرد .سپس کارخانه خود را در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد.شرکت کارا کارتن تمام سعی خود را می کند تا بهترین کارتن هارا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.انواع کارتن هایی که توسط این شرکت تولید میشوند عبارتند از:

 

خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران
خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

-دسته بندی کارتن های اسباب کشی و خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

شما برای اسباب کشی منزل ، اداره و… باید لوازم خود را در کارتن مناسب آن وسیله بسته بندی کنید.در واقع اکثر لوازم میتوانند در دسته خاصی قرار بگیرند. مانند:

  • بزرگ
  • متوسط
  • کوچک
  • کارتن هایی که برای سایز کتاب ها طراحی شده اند
  • کارتن های رگال دار: برای بسته بندی لباس هایتان باید از این کارتن ها استفاده کنید.
  • کارتن 5 لایه : این کارتن ها بسیار قوی هستند .این نوع کارتن ها برای لوازمی که حساس و شکننده هستند انتخاب مناسبی است.
  • 7 لایه: این نوع کارتن ها از کارتن های 5 لایه استحکام بالاتری دارند. برای حمل یخچال و وسایل سنگین مناسب هستند.
  • کارتن های درب دار: برخی لوازم هستند که نمیتوان آنها را بدون درب بسته بندی کرد به همین دلیل از این نوع کارتن برای بسته بندی آنها میتوانید استفاده کنید.
  • بعضی کارتن ها هستند که سایز بسیار بزرگ دارند.این نوع کارتن ها برای لوازمی استفاده می شوند که اندازه آنها بسیار بزرگ است. مانند یخچال،ماشین لباسشویی و…بنابراین اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران را دارید میتوانید برای خرید هر یک از انواع آن با ما تماس بگیرید.

-خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران و چرا باید از کارتن های اسباب کشی مختلف استفاده کنیم؟

اگر می خواهید زمانی که اسباب کشی تمام شد و کارتن ها را باز می کنید همه چیز سر جای خودش باشد و هیچ آسیبی هم ندیده باشد بهتر است از همان ابتدا به فکر بسته بندی وسایل خود در کارتن های مخصوص اسباب کشی باشید.

 

 

– خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران

در غرب تهران حود 5 الی 6 شرکت کارتن سازی و تعداد زیادی فروشگاه فروش کارتن وجود دارد.اما اگر در اطراف غرب تهران هستید و به دنبال خرید کارتن برای اسباب کشی خود هستید.شما می توانید از شرکت کارا کارتن کمک بگیرید تا  بهترین انتخاب را داشته باشید.این شرکت میتواند انواع کارتن را به شما معرفی و برای خرید بهتر مشاوره های تخصصی را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین دیگر نیاز نیست حتما حضوری به محل مراجعه کنید.مشاوران شرکت کارا کارتن بهترین انتخاب هارا در اختیار شما قرار می دهد. سپس می توانید ثبت سفارش را انجام دهید. شما می توانید کارتن های خود را درب منزل تحویل بگیرید .همانطور از نظر استقامت و کیفیت خیالتان راحت باشد.پس خرید کارتن های اسباب کشی خود را با خیال راحت از این شرکت انجام دهید

برای خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران تماس بگیرید

برای خرید کارتن اسباب کشی در غرب تهران تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

تلفن مشاوره رایگان: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن تماس جهت خرید کارتن: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *