کارتن سازی ارزان

شرکت های کارتن سازی زیادی در صنعت تولید کارتن در حال فعالیت و رقابت هستند. در این بازار پر رقابت کسی برنده می باشد که مشتری مداری را پایه و اساس کسب و کار خود قرار دهد. هر کسب و کاری را تقاضای مشتریان زنده نگه می دارد. شرکت کاراکارتن یک مجموعه معتبر در زمینه ی کارتن سازی ارزان می باشد. شما می توانید محصولات با کیفیت و ارزانی را از این مجموعه خریداری نمایید.

اگر بخواهیم در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشیم و کسب و کار خود را زنده و فعال نگهداریم. مهم ترین قدم برای برنده شدن در رقابت جلب رضایت مشتریان می باشد. مهم ترین اصل مشتری مداری و همچنین جلب رضایت مشتریان، ارائه دادن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.

برخی از تولید کنندگان با کمی بالا بردن کیفیت محصول، قیمت را به طور سرسام آوری بالا می برند. بر عکس این موضوع نیز صادق است برخی با کاهش کیفیت محصول سعی دارند قیمت محصول را پایین آورند. لازم به ذکر است برای جلب اعتماد مشتری و به دست آوردن مشتری های دائم و همیشگی شما باید از هر دو تکنیک استفاده نمایید.

شما باید کیفیت محصولی را که ارائه می دهید در حد استاندارد بالا نگهداشته و همچنین قیمت آن را نیز مناسب و معقول نگهدارید. مجموعه ی کاراکارتن با چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید کارتن کوشیده است کارتن هایی با کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز فراهم آورد.

شماره ی کارتن سازی ارزان در تهران

اگر تولید کننده هستید و برای بسته بندی محصولات خود به کارتن نیاز دارید و یا دارای کسب و کار اینترنتی هستید و برای ارسال محصول به کارتن نیاز دارید.

آیا برای سفارش و خرید کارتن مورد نیاز خود به دنبال کارتن سازی ارزان هستید که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت خوبی نیز داشته باشد؟ شرکت کاراکارتن ارزان ترین کارتن سازی در شهر تهران می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه بهترین بسته بندی را برای محصولات خود فراهم آورید.

.برای استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر در باره ی کارتن سازی ارزان کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

 

کارتن سازی ارزان
کارتن سازی ارزان

 قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن به خیلی از فاکتور ها بستگی دارد. عوامل موثر در تعیین قیمت کارتن عبارتند از:

1- انواع کارتن: کارتن سه لایه ، 5 لایه، 7 لایه، سینگل فیس، کارتن لمینتی هر کدام از این کارتن ها دارای قیمت متفاوتی می باشند.

2- ابعاد کارتن: کارتن ها می توانند در اندازه ی مختلفی تولید شوند. این اندازه ها می توانند از سایز های استاندارد استفاده شود و یا میزان طول و عرض و ارتفاع کارتن مطابق با سلیقه و نیاز مشتری ساخته شود. ابعاد کارتن در تعیین قیمت بسیار موثر می باشد.

3- ممکن است شما قصد چاپ نوشته، لوگو و یا عکس بر روی کارتن داشته باشید در این صورت قیمت چاپ انجام شده بر روی قیمت کارتن تاثیر می گذارد.

لازم بذکر است که در صنعت کارتن سازی از دو روش چاپ استفاده می کنیم. چاپ فلوکسی و لمینتی.

چاپ لمینتی با کیفیت تر از چاپ فلوکسی می باشد و بیشتر از آن برای چاپ عکس استفاده می کنند. با توجه به ویژگی های ذکر شده باید گفت چاپ لمینتی از چاپ فلوکسی گران تر می باشد.

انتخاب روش چاپ نیز بر قیمت کارتن تاثیر گذار است. کارتن  لمینتی از کارتن با چاپ فلوکسی گران قیمت تر می باشد.

کارتن سازی ارزان سفارشی

شما می توانید هر کارتنی که احتیاج دارید را در ابعاد دلخواه سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

ابعاد این کارتن می تواند دقیقا متناسب با کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید بوده و دیگر نگران تکان خوردن آن داخل بسته بندی نباشد.

کارتن های سفارشی به شما این امکان را می دهند که دقیقا مطابق با سلیقه ی خود و همچنین ابعاد متناسب با محصول بهترین کارتن را برای بسته بندی انتخاب نمایید.

کارتن سازی ارزان
کارتن سازی ارزان

کارتن سازی ارزان با چاپ سفارشی

شما می توانید نوشته، لوگو و یا هر عکسی که دوست دارید را با هر کیفیتی بر روی کارتن چاپ نمایید.

چاپ لمینتی یک چاپ با کیفیت بوده که بیشتر برای چاپ عکس به کار می رود. از دیگر مزایای چاپ لمینتی می توان به استحکام بیشتر بخشیدن به کارتن اشاره کرد.

برای چاپ نوشته از روش چاپ فلوکسی استفاده می کنند. فرآیند این چاپ ساده بوده و بیشتر برای نوشته مورد استفاده قرار می گیرد.

می توانیم برای چاپ عکس نیز از روش چاپ فلوکسی استفاده نماییم اما کیفیت لازم را به ما نمی دهد.

کارتن سازی ارزان
کارتن سازی ارزان

کارتن سازی ارزان و خرید غیر حضوری

تولید کنندگان برای بسته بندی کالا های تولیدی، آنلاین شاپ ها برای بسته بندی محصولات ارسالی و محافظت از آن ها در پروسه ی حمل و نقل، برای اسباب کشی و … به کارتن احتیاج داریم.

شرکت کاراکارتن علاوه بر کارتن سازی ارزان و ارائه ی کارتن هایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی مناسب به مشتریان، اقدام به راه اندازی خرید غیر حضوری از مجموعه نیز کرده است.

خرید غیر حضوری به شما این امکان را می دهد که تنها با برقراری تماس بدون نیاز به رفت و آمد حضوری و صرف زمان و هزینه سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت ورق خام

برای رسیدن به قیمت ورق کارتن خام باید چند نکته را بررسی کرده و سپس به محاسبه  قیمت ورق خام کارتن بپردازیم. البته این نکته قابل ذکر است که: ورق کارتن خام نیز دارای تنوع مختلفی است. که هر یک از آن ها دارای قیمت متفاوتی است. هر ورق کارتن به صورت عمده از چند لاینر و فلوت تشکیل می شود. که ما می توانیم با توجه به تعداد لاینر و فلوت به کار رفته در ورق کارتن قیمت ورق خام کارتن را بدست آوریم.

اگر بخواهیم این مبحث را مفصل تر توضیح دهیم باید بگویم: به طور کلی کارتن هایی که تولید می شود از 2 لایه تا 7 لایه متغیر است. محاسبه ی قیمت ورق خام هر یک این ورق ها می تواند کار پیچیده ای باشد. چراکه فلوت ها خود دارای 5 نوع مختلفی هستند که هر کدام قیمت و کارایی متفاوتی دارد و استفاده از هر یک از آن ها می تواند قیمت جدیدی را به کارتن بدهد.

برای مثال اگر بخواهیم قیمت ورق خام یک کارتن 5 لایه را بررسی کنیم باید ابتدا قیمت لاینر را درآورده و در 3 ضرب کنیم سپس قیمت فلوت استفاده شده در ورق خام کارتن را نیز در 2 ضرب کرده و با قیمت لاینرها جمع کنیم.

اما باید بدانید گاهی ممکن است در ساخت کارتن هایی که از 2 تا بیشتر فلوت استفاده شده ممکن است از فلوت های متفاوتی استفاده کنند که در این صورت باید قیمت هر فلوت را بصورت جداگانه با قیمت لاینرها جمع کنیم. شما می توانید برای استعلام به روز قیمت ورق خام کارتن با مجموعه کاراکارتن تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه قیمت دقیق را پرس و جو نمایید.

شرکت کاراکارتن همواره می کوشد تا بتواند با تولید کارتن هایی قوی و مستحکم بتواند از محصولات تولیدی شما به بهترین شکل محافظت نماید.

کارتن سازی ارزان در تهران

شرکت کاراکارتن با سابقه ی درخشان در تولید انواع کارتن همواره می کوشد بهترین ها را به مشتریان محترم ارائه دهد. اگر در تهران هستید و برای هر منظوری قصد خرید کارتن دارید به شما پیشنهاد می شود سفارش خود را از شرکت کاراکارتن تهیه نمایید.

چرا شرکت کاراکارتن نسبت به رقبای خود برتری دارد؟

1-کارتن های تولیدی در این مجموعه بسیار قوی بوده و دارای استحکام بالایی می باشد.

2- کارتن های تولید شده در این مجموعه با قیمت معقول و مناسب به مشتریان ارائه می شود.

3- امکان خرید غیر حضوری برای مشتریان فراهم است.

.برای ثبت سفارش در کارتن سازی ارزان کاراکارتن و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *