کارتن سازی فوری

کارتن سازی فوری کارا کارتن. شاید شما تولید کننده باشید و برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن داشته باشید و یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید در این صورت برای ارسال محصولات به دست مشتری نیازمند کارتن می باشید حتی ممکن است تنها برا جا به جایی و اسباب کشی به کارتن نیاز داشته باشید. در هر صورت فرقی نمی کند به چه دلیل اقدام به خرید کارتن کرده باشید در هر صورت می خواهید در کمترین زمان به دستتان برسد.

کارتن سازی فوری کاراکارتن در کمترین زمان اقدام به تولید سفارشات کرده و سپس در کوتاه ترین زمان سفارشات شما را ارسال می نماید. هر مجموعه ای برای حفظ مشتریان خود باید بکوشد در کمترین زمان ممکن سفارشات را آماده کرده و ارسال نماید چرا که امروزه زمان از ارزشمندترین دارایی ها می باشد بنابر این کسی نمی خواهد این دارایی ارزشمند را بیهوده از دست بدهد.

مشتریان ترجیح می دهند کارتن یا هر وسیله ی دیگر را از جایی تهیه نمایند که در کوتاه ترین زمان سفارش را آماده و ارسال می کند.

شرکت کارتن سازی فوری کاراکارتن همواره برای رضایت مشتریان می کوشد و در زمینه ی زمان بندی درست نیز اقداماتی کرده است. پس ثبت سفارش در کمترین زمان کارتن ها تولید شده و برای مشتری ارسال می شود.

تحویل فوری کارتن

از زمان سفارش کارتن تا زمان تحویل مدت زمان کوتاهی به طول می انجامد، اگر سفارش کارتن خود را به کارخانه کارتن سازی کارا کارتن بسپارید.

کارتن سازی فوری محصولات زیر با کمال میل پذیرفته میشود:

  • کارتن سه لایه
  • کارتن پنج لایه
  • کارتن لمینتی
  • کارتن اسباب کشی
  • کارتن میوه

کارتن سه لایه، پنج لایه و سفارش کارتن سازی فوری

کارتن های 3 لایه دارای ساختار خاصی هستند. این کارتن نسبت به کارتن های پنج لایه دارای ضخامت کمتری هستند. اما سبکتر بوده و برای حمل مواد به نسبت سبک تر مناسب هستند.

برای ساخت این کارتن ها از 3 لایه که لایه میانی آن فلوت نام دارد استفاده میشود. فلوت لایه زیگ زاگی میان کارتون هاست که برای افزایش تحمل کارتن در برابر فشار ساخته میشود.

میتوانید در شکل زیر حالت کلی کارتن سه لایه را مشاهده کنید:

کارتن سه لایه

برای سفارش کارتن سازی 3 لایه فوری با شماره زیر تماس بگیرید

09121052603

کارتن های 5 لایه دارای ساختار شبیه به کارتن های سه لایه هستند با این تفاوت که در بافت اصلی خود 5 لایه دارند. این کارتن ها ضخیم تر و سنگین تر هستن و تحمل فشار بار بیشتری نسبت به کارتن های سه لایه دارند.

برای ساخت این کارتن های از 5 لایه که 3 لایه میانی آن فلوت نام دارد استفاده میشود. خلاء که در میان کارتن به واسطه فلوت ها ایجاد میشود هم استحکام کارتن را بیشتر میکند و هم به عنوان عایق حرارت و هوا عمل میکند و اجناس داخل کارتن را خنک تر یا گرم تر نگه میدارد.

میتوانید در شکل زیر حالت کلی کارتن پنج لایه مشاهده کنید:

کارتن سازی فوری 5 لایه

برای سفارش کارتن سازی فوری با شماره زیر تماس بگیرید

09121052603

در مقالات دیگر این سایت کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه را به صورت کامل شناخته و با ساختار آن ها آشنا شدیم. اگر آن مقاله ها را مطالعه نکردید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه  بهتر است کلیک کنید.

تفاوت کارتن 5 لایه و 3 لایه همانطور که از اسم آن ها پیداست، این تفاوت در تعداد لایه های ورق کارتن می باشد. مقایسه ی کارتن 3 لایه و 5 لایه نمی تواند به صورت بهتر و بدتر باشد یعنی اگر بخواهیم بگوییم بین این دو کارتن کدام به دیگری برتری دارد نمی توانیم یکی را انتخاب کنیم.

هر کدام از این کارتن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد و هر کدام از این کارتن ها برای مصارف متفاوتی مناسب بوده و به کار می روند.

شما می توانید با توجه به نیاز خود هر نوع کارتن در سایز دلخواه را سفارش دهید. کارتن سازی فوری کاراکارتن به دلیل حفظ زمان مشتری همواره می کوشد در کمترین زمان سفارش را آماده و ارسال نماید.

فرقی نمی کند شما کارتن را 3 لایه یا 5 لایه در ابعاد بزرگ یا کوچک سفارش دهید. در هر صورت در کوتاه ترین زمان سفارش شما آماده و ارسال می شود.

کارتن سازی فوری
کارتن سازی فوری

کارتن لمینتی و سفارش کارتن سازی فوری

کارتن لمینتی امکان چاپ بر روی جعبه را فراهم میکند. اگر میخواهید طرح خاصی روی جعبه خود بزنید، یا برند خود را روی جعبه ثبت کنید بهتر است از کارتن های لمینتی استفاده کنید.

کارتن های لمینتی برای موارد صادراتی از جمله صادرات میوه، لامپ و موارد اینچنینی استفاده میشود.

کارتن های لمینتی از شیک ترین و لوکس ترین بسته بندی ها به حساب می آیند. معمولا از کارتن لمینتی برای بسته بندی محصولات گران قیمت و یا صادراتی استفاده می کنند.

کارتن های لمینتی می تواند جلوه ی خاصی به محصول بخشیده و در بازاریابی آن نقش مهمی ایفا نماید.

ممکن است فکر کنید چنین کارتن هایی برای آماده شدن نیاز به زمان خیلی زیادی داشته و در لحظه ی نیاز ممکن است در دسترس نباشد.

شرکت کارتن سازی فوری کاراکارتن مشکل را حل کرده. ساخت کارتن و چاپ لمینتی بر روی کارتندر کمترین زمان می تواند نیاز شما به کارتن لمینتی را در هر زمان پاسخ گو باشد.

از این پس می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان کارتن های شیک و با کیفیت را تحویل بگیرید.

 

برای سفارش کارتن سازی فوری با شماره زیر تماس بگیرید

09121052603

 

کارتن سازی فوری
کارتن سازی فوری

کارتن اسباب کشی و سفارش کارتن سازی فوری

کارتن های اسباب کشی دارای اندازه های مختلفی هستند. مخصوصا اگر کارتن هایی با اندازه های بزرگ مد نظر شما است این گزینه ها بسیار مناسب هستند. اگر برای اسباب کشی به کارتن نیاز دارید یا کارتن های اسباب کشی را به متقاضیان عرضه میکنید میتوانید تولید فوری آن را به ما بسپرید.

آیا شما برای جا به جایی و اسباب کشی نیاز به کارتن داری؟ آیا می خوای ابعاد کارتن مطابق با خواسته ی خودت باشه؟ آیا می ترسی سفارشت به موقع ارسال نشه و نتونی به موقع وسایل رو جمع کنی؟

نگران نباش کاراکارتن اینجاست تا با بهترین راه حل مشکل شما را حل نماید.

کارتن سازی فوری کاراکارتن در هر ابعاد که بخواهید برای شما کارتن تولید می کند. سفارش ها در زمان کوتاه ساخته شده و برای مشتری ارسال می شود.

با خرید از شرکت کاراکارتن دیگر نگران زمان نباشید در شرکت کارتن سازی فوری کاراکارتن همه چیز در کمترین زمان و بیشترین کیفیت ساخته می شود.

کاراکارتن همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر دارد. زیرا ما بر این باوریم شما لایق بهترین ها هستید.

 

برای سفارش کارتن سازی اسباب کشی فوری با شماره زیر تماس بگیرید

09121052603

کارتن میوه

کارتن های میوه برای حمل میوه استفاده میشوند. این که چه نوع کارتنی برای حمل و نقل میوه استفاده شود بستگی به نوع میوه دارد.همانطور که در بالا گفته شد کارتن ها دارای درجه استحکام و مقاومت متفاوتی هستند.

اگر میوه ای که قصد بسته بندی آن را دارید دارای بافت نرمی است میتوانید از جعبه محکم پنج لایه برای بسته بندی آن استفاده کنید.

اما اگر میوه شما دارای بافت سفتی است مانند سیب میتوانید از کارتن های سه لایه نیز برای بسته بندی آن استفاده کنید.

برای سفارش کارتن میوه سازی فوری با شماره زیر تماس بگیرید.

09121052603

 

کارتن سازی فوری
کارتن سازی فوری

کارتن سازی تهران فوری

کارتن سازی یکی از مهم‌ترین صنایع تولیدی است. شاید بپرسید این میزان از اهمیت چرا باید شامل کارخانه‌ی کارتن سازی باشد. برای پاسخ به این سوال ساده اما مهم باید بگویم تمام صنایع برای بسته بندی محصولات خود به کارتن وابسته هستند. تولید کنندگان بدون کارتن نمی‌تواند مرحله‌ی آخر تولید یعنی بسته بندی را انجام دهند. عدم داشتن بسته بندی درست و محکم باعث می‌شود محصولات در پروسه‌ی حمل و نقل و فروش آسیب ببینند.

تا اینجا با اهمیت کارتن و علت وابستگی تولیدکنندگان مختلف به این صنعت آشنا شدید. حال می‌خواهیم درباره‌ی سرعت تولید و همچنین قدرت تامین کارخانه‌های کارتن سازی صحبت کنیم.

کارتن سازی به علت داشتن بازارکاری بزرگ و پر متقاضی شغل پر درآمد و پولسازی به حساب می‌آید. به همین دلیل افراد زیادی به سمت این حرفه جذب می‌شوند. اما افراد زیادی نمی‌توانند در این بازار پر رقابت برنده شوند.

برای موفق شدن در این رقابت تنگاتنگ باید شما بتوانید در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود کارتن مورد نیاز را تولید نمایید. معمولا کارخانه‌ها برای بسته‌ بندی محصولات خود که در تعداد انبوه تولید می‌کنند نیاز به کارتن در تیراژ بالایی دارند.

شرکت کاراکارتن با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید کارتن می‌تواند سفارش مشتریان را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و ارسال نماید.

ورق کارتن خام

ورق کارتنی که برروی آن هیچ گونه خط و چاک و یا طرحی تعبیه نشده باشد ورق خام کارتن گفته می‌شود. ورق خام کارتن در انواع مختلف 3 لایه 5 لایه و 7 لایه تولید می‌شود.

بر روی ورق کارتن ابتدا چاپ انجام می‌شود. پس گذر از مرحله ی چاپ ورق خام کارتن را با کمک دستگاه خط و چاک برش می‌دهیم. برش با کمک این دستگاه می‌تواند در سایزهای مختلف انجام شود. تنوع در در سایز کارتن در این مرحله انجام می‌شود.

اپراتور دستگاه خط و چاک با توجه به درخواست مشتری درباره‌ی سایز کارتن دستگاه را تنظیم می‌کند.

شما می‌توانید برای سفارش کارتن در ابعاد دلخواه با بالاترین کیفیت و زیباترین طرح ها را با تماس در شماره‌های درج شده در صفحه تماس بگیرید. تمام کارتن‌های تولیدی در این مجموعه در کمترین زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز تولید می‌شود.

کارتن سازی فوری چقدر زمان می‌برد؟

زمان تقریبی تولید کارتن بستگی به تعداد و نوع کارتن های سفارشی شما بستگی دارد. تیم حرفه ای کاراکارتن افتخار این را دارد که بدون کمترین اتلاف وقت و انرژی کارتن های مورد نظر شما را به صورت فوری تولید و در اختیار شما قرار میدهد. این مجموعه همواره در تلاش است کارتن هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را تولید نماید.

سرعت بالای تولید در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات سبب شده مجموعه ی کاراکارتن بتواند به تمام نیاز های مشتریان پاسخ داده و موجب جلب رضایت 100 درصدی آنان شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *