شرکت کارتن سازی

شرکت های زیادی در زمینه ی تولید انواع مختلف کارتن فعالیت دارند. با توجه به وجود تقاضای زیاد برای تولید کارتن بسته بندی، افراد زیادی اقدام به فعالیت در این زمینه نموده و شرکت کارتن سازی زیادی احداث شده است.

امروزه علاوه بر تولید کننده ها که برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن دارند، آنلاین شاپ ها نیز برای ارسال محصولات و رسیدن آن به دست مشتری  به کارتن احتیاج دارند.

استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات می تواند از محصولات در فرآیند حمل و نقل محافظت نماید، مانع از کثیف شدن محصول شود، در مقابل ضربه و خط و خش نیز محافظ خوبی به حساب می آید.

شرکت کارتن سازی کاراکارتن با چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید انواع کارتن در نظر دارد شما را برای بسته بندی محصولات با بهترین روش همراهی نماید.

شرکت کاراکارتن تولید کننده ی انواع کارتن مانند: دایکاتی، لمینتی، سینگل، 5 لایه، 3 لایه، 7 لایه می باشد.

 

4 ویژگی مهم شرکت کارتن سازی

با زیاد شدن کارخانه های کارتن سازی در کشور، انتخاب یک شرکت خوب و کارآمد برای تولید کارتن، کاری دشوار به شمار می آید. در این مقاله می خواهیم به ویژگی های مهم یک شرکت تولید کارتن درجه یک بپردازیم.

 

1- متنوع بودن محصولات

یک تولیدی کارتن معتبر سعی دارد انواع کارتن را در تولیدات خود بگنجاند. زیرا تولید کنندگان کارتن می دانند مشتریان به کارتن در ابعاد و شکل های مختلف نیاز دارند و ترجیح می دهند تمام کارتن های مورد نیاز خود را از یک تولیدی خریداری نمایند.

بنابر این یک کارخانه ی معتبر و درجه یک برای رفاه حال مشتریان و همچنین کارآمد بودن تولیدات می کوشد تنوع محصولات را حفظ نماید.

 

2- میزان تولید کارتن

هر چقدر یک مجموعه در زمینه ی تولید کارتن قدرتمند تر باشد میزان تولید نیز بالا تر است. یک کارخانه ی تولید کارتن درجه یک باید توان آماده کردن سفارشات تیراژ بالای مشتری در کمترین زمان را داشته باشد.

 

3- قیمت مناسب محصولات

کسانی که قصد دارند به هر منظوری کارتن خریداری نمایند در ابتدا قیمت و کیفیت محصولات چند کارخانه را با یک دیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید می نمایند.

توجه به این نکته می تواند آینده ی کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مناسب می تواند مشتریان دائمی را برای کسب و کار شما جذب نماید.

 

4- کارمندان ماهر و کاربلد

پرسنل یک مجموعه دارای نقش مهم در میزان تولید و کیفیت محصولات ایفا می کنند. اگر پرسنل مجموعه کارتن سازی دانش و مهارت کافی برای تولید کارتن را نداشته باشند سبب می شود کارتن های بی کیفیت در تعداد های کم تولید شود. همین مسئله باعث شده سفارش مشتریان به موقع به دستشان نرسیده و زمانی هم که برسد دارای کیفیت لازم نباشد.

بنابر این در هنگام سفارش کارتن به شرکت کارتن سازی به مهارت پرسنل مجموعه دقت فرمایید.

 

شرکت کارتن سازی
شرکت کارتن سازی

شرکت کارتن سازی

برای احداث یک شرکت کارتن سازی به تجهیزات زیر نیاز داریم:

 

دستگاه شیتر: این دستگاه کار برش مقوا را بر عهده دارد. این دستگاه در هر ساعت 3000 ورق را برش داده و از سرعت بالایی برخوردار است. برش مقوا به وسیله ی دستگاه شیتر به کم کردن پرتی مقوا کمک کرده. بنابر این باعث کم شدن قیمت تمام شده ی کارتن می شود. دقت برش این دستگاه1/0 میلیمتر می باشد.

 

ماشین چاپ: در فرآیند چاپ از ماشین های مختلفی استفاده می شود. پر مصرف ترین ماشین چاپ افست است که ما در این مقاله به معرفی آن می پردازیم. در روش چاپ افست تصویر یا نوشته ای که می خواهیم به چاپ برسد را به کمک یک صفحه ی فلزی که به سیلندر معروف است بر روی یک سطح پلاستیکی بر می گردانیم. سپس با کمک یک صفحه ی فلزی دیگر طرح مورد نظر را روی کاغذ چاپ می کنیم. این روش چاپ راحت ترین و با کیفیت ترین روش چاپ در تیراژ بالا به حساب می آید.

 

انواع ماشین دایکات:

1- ماشین دایکات رفت و برگشتی

2- ماشین دایکات فکی

3- ماشین دایکات bobest

 

ماشین لب چسب: در کارخانه ی کارتن سازی به کمک این دستگاه لبه های کارتن یا جعبه را به هم می چسبانند. یک ماشین چسب خوب باید بتواند سریع و همچنین با دقت بالا لبه های کارتن را به هم بچسباند.

 

ورق کارتن سازی

در شرکت کارتن سازی برای ساخت ورق کارتن از فرآیند ساخت کاغذ استفاده می کنند، با این تفاوت که در ورق کارتن سازی به مواد اولیه ی ساخت کاغذ مقداری سولفات یا سولفیت برای مقاومت بیشتر اضافه می کنند.

 

کارتن 3 لایه

در تولید کارتن 3 لایه از دو لایه ورق لاینر و یک لایه فلوت تشکیل شده است. کارتن های 3 لایه به دلیل تنوع فلوت در انواع مختلفی تولید می شود.

فلوت های پر کاربرد در کارتن سازی عبارتند از:

فلوتA ، فلوتB، فلوتC، فلوتE، فلوتF

در شرکت کارتن سازی کارتن های 3 لایه هر کدام مناسب کار خاصی تولید می شود. کارتن های 3 لایه بسته به فلوت بکار رفته در آن از مقاومت های گوناگونی برخوردار هستند. معمولا از کارتن 3 لایه برای بسته بندی: محصولات آرایشی و بهداشتی، مرغداری ها، محصولات غذایی، محصولات دارویی و … استفاده می شود.

شرکت کارتن سازی کاراکارتن
شرکت کارتن سازی کاراکارتن
کارتن 5 لایه

کارتن های 5 لایه بسیار مقاوم بوده و بیشتر برای بسته بندی کالا ها سنگین مثلا وزن بین 20 تا 45 کیلوگرم  مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه در مقاومت آن ها می باشد که کارتن 5 لایه به دلیل داشتن لایه های بیشتر و همچنین دو لایه فلوت، بسیار مقاوم بوده و می تواند از کالا ها در برابر آسیب به خوبی مراقبت نماید.

3 ویژگی کارتن 5 لایه

1- توانایی نگهداری کالاهای سنگین تا وزن 45 کیلو را دارد

2- در اندازه های گوناگون تولید می شود

3- دارای قیمت مناسبی نیز می باشد

 

قیمت کارتن

کارتن ها امروزه جزو جدایی ناپذیر کالا ها به حساب می آیند، و هر تولید کننده ای برای ارائه ی محصول خود و محافظت از آن نیاز به کارتن دارد. در خرید کارتن علاوه بر مهم بودن کیفیت کارتن قیمت کارتن نیز حائز اهمیت می باشد.

اگر قصد خرید کارتن هایی با عالی ترین کیفیت و همچنین قیمت مناسب را دارید می توانید کارتن های مورد نیاز خود را از شرکت کاراکارتن تهیه نمایید. تمام کارتن های تولید شده در شرکت کارتن سازی کارا کارتن دارای مقاومت و کیفیت بالا بوده همچنین با قیمتی مناسب به مشتریان محترم عرضه می گردد. لذت خرید راحت و ارزان را با ما تجربه نمایید.

 

خرید کارتن در شرکت کارتن سازی

برای خرید انواع کارتن می توانید با یک تماس به صورت غیر حضوری خرید خود را ثبت نمایید. شرکت کارتن سازی کاراکارتن سفارش شما را در کمترین زمان به دست شما می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش در شرکت کارتن سازی کاراکارتن با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *