دستگاه کارتن سازی

همانطور که در جریان هستید امروزه همه افراد در تمام موارد نیاز به کارتن دارند.امروزه در اسباب کشی منازل و بسته بندی لوازم و محصولات در صنایع از کارتن استفاده بسیاری می شود. بنابراین تولید دستگاه کارتن سازی بسیار اهمیت دارد.

دستگاه های کارتن سازی دارای اجزاء متفاوتی هستند که هرکدام کار خاصی را انجام میدهند. این به آن معنی است که همه کارها توسط یک دستگاه انجام نمیشود و وجود هر کدام از بخش ها ضروری است.باید کارتن ها از بخش های مختلف عبور کنند تا در نهایت قابل استفاده در منازل و صنایع مختلف شوند. شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید. برای سفارش انواع کارتن با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09121052603

دستگاه کارتن سازی

چند نمونه از دستگاه کارتن سازی

خط برش: از این دستگاه برای بریدن کارتن ها استفاده میشود و بسیار پرکاربرد است.

چاپ زنجیری: برای عمل چاپ برروی کارتن ها میتوان از این دستگاه استفاده کرد.

چاپ دستی: این دستگاه نیز از دستگاه هایی است که برای چاپ از آن استفاده میشود.

فلکسو: اگر بخواهیم عمل چاپ کردن را انجام دهیم با دستگاه های چاپ زنجیری تنها میتوانیم برای دفعه اولی که کارتن را بر زیر دستگاه میگذاریم یک رنگ را چاپ کنیم.و در دور دوم دوباره مخزن هارا کامل تمیز کرده و دوباره رنگ دوم را چاپ کنیم.ولی این عمل برای تعداد کارتن های زیاد ممکن است خسته کننده باشد.

البته اگر تعداد کم است میتوانیم از دستگاه چاپ دستی استفاده کنیم ولی اگر تعداد زیاد بود میتوانیم از دستگاه فلکسو استفاده کنیم.این دستگاه از بهترین دستگاه ها برای چاپ دو رنگ به شمار میرود.

لمینت: از دستگاه لمینت برای چسباندن استفاده میشود.درواقع مانند فلکسو در چاپ استفاه میشود.

دایکات پینگ پنگی: از این دستگاه زمانی استفاده میشود که بخواهیم کارتن یا مقوا ها را در ابعاد وسیع به شکل های مختلف برش بزنیم.البته از این دستگاه برای برش اجسام دیگر مانند فلز و پلاستیک نیز استفاده میشود.

تسمه کش: بعضی از افراد برای بسته بندی لوازم خود بسیار حساس هستند ولی با وجود این دستگاه این نگرانی برطرف شده است.همچنین بسیاری از صنایع هستند که ابزار الات آنها بسیار حساس است و با کوچکترین ضربه ای ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود .به همین دلیل برای بسته بندی ایمن از این دستگاه استفاده میکنیم.

شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید. برای سفارش انواع کارتن با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09121052603

دستگاه تسمه کش رو میزی

مراحل ساخت کارتن

در صنعت کارتن سازی ابتدا باید به خواست مشتری تصمیم گیری کنیم.یعنی باید ببینیم آیا مشتری کارتنی با کیفیت میخواهد یا کیفیت خیلی برای او مهم نیست.اگر میخواهد کیفیت بالا باشد پس باید از ورق های با کیفیت بالا استفاده کنیم.همچنین در تعیین رنگ و اندازه نیز باید از او پرسش داشته باشیم.

البته خیلی از کارخانه ها زمانی به خواست مشتری احترام میگذارند که وی تعداد زیادی کارتن بخواهد.درصورتی که اگر کارخانه ای بخواهد رضایت مشتریان را جلب کند حتی اگر فرد در حد متوسط هم کارتن بخواهد باید با توجه به خواست او کارتن را بسازد.

وقتی از خواست مشتری اطلاع پیداکردیم باید یک نمونه اولیه کارتن بسازیم و به اون تحویل دهیم که اگر مشکلی داشت آن  را رفع کنیم.دقت کنید خواست مشتری بسیار پر اهمیت است زیرا کارتن جزء محصولاتی است که تعداد لایه ها،نوع ورق،نوع چاپ، رنگ و… بهتر است با توجه به خواست مشتری تولید شود.

شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید. برای سفارش انواع کارتن با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09121052603

 

ورق مورد استفاه در دستگاه کارتن سازی

در کارخانه های کارتن سازی از انواع مختلفی ورق و مقوا میتوانیم استفاده کنیم. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر بخواهید هزینه کمتری کنید ولی سود بالایی دریافت کنید کاملا اشتباه میکنید .زیرا یکی از موارد بسیار مهم کیفیت ورق هایی است که برای تولید کارتن استفاده میشود.پس سعی کنید از کارخانه های ورق کارتن سازی مناسبی ورق تهیه کنید یا اگر در کارخانه خودتان این عمل را انجام میدهید حتما ورق های با کیفیت تولید کنید تا اعتبار کارخانه خود را زیر سوال نبرید.

زیرا امروزه باتوجه به گران شدن لوازم منزل و صنعتی، خیلی از افراد هستند که برایشان مهم نیست چقدر برای بسته بندی هزینه میکنند.زیرا میدانند هرچقدر هم هزینه زیادی متحمل شوند بازهم ارزشش را دارد تا اینکه به لوازم و ابزارآلاتشان ضربه واردشود.

شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید. برای سفارش انواع کارتن با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09121052603

 

کیفیت دستگاه کارتن سازی

با کیفیت بودن دستگاه بسیار در تولید کارتن تاثیر میگذارد.هرچقدر شما در کیفیت دستگاه کارتن سازی دقت کنید به همان اندازه کارتن هایی که تولید میشوند کیفیت بالاتری خواهند داشت.به این نکته توجه داشته باشید که فکرنکنید ساختن کارتن کار آسانی است .زیرا هانطور که در بالا گفته شد بسیاری از افراد به دنبال این هستند که به لوازمشان آسیبی وارد نشود. پس داشتن کارتن با کیفیت برایشان خیلی اهمیت دارد.

شما باید در تولید کارتن به کیفیت دستگاه کارتن سازی نیز توجه داشته باشید.هرچقدر کیفیت دستگاهی که از آن استفاده میکنید بهتر باشد موجب میشود شما دیگر لازم نباشد هرچند وقت یکبار دستگاه را تعویض و یا تعمیر کنید.درست است که امروزه با توجه به گرانی ها نمیشود دستگاه خیلی با کیفیت خرید. اما سعی کنید از دستگاه های کارتن سازی ای استفاده کنید که دارای ضمانت باشند.هرچقدر کیفیت کارتن های شما بالاتر باشد محافظت از لوازم مشتریان بهتر و همچنین اعتبار کارخانه شما بالاتر می رود.

شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید. برای سفارش انواع کارتن با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09121052603

قیمت دستگاه کارتن سازی

در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار و متغیر بودن قیمت ها نمیتوان به طور دقیق قیمت ارائه کرد.اما اگر شما سرمایه ی کمی دارید بهتر است از دستگاه های کارتن سازی دست دوم استفاه کنید .البته توجه داشته باشید در صورتی ما به شما دستگاه دست دوم پیشنهاد میکنیم که برای مقدار سرمایه ای که شما دارید دستگاه نو مناسبی وجود نداشته باشد.

چراکه اگر دستگاه نو بخرید ولی کیفیت مناسب نداشته باشد همانطور که در بالا گفتیم در کیفیت پایانی کارتن ساخته شده تاثیر بدی میگذارد . همچنین ممکن است باعث هزینه های اضافی نیز شود.اما اگر دستگاه دست دومی پیدا کردید که از دستگاه نو کیفیت مطلوب تری داشته باشد آن را بخرید.توجه داشته باشید برای بدست آوردن قیمت دقیق دستگاه کارتن سازی میتوانید با مشاوران ارتباط برقرار کنید.

 

-قیمت کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟

برای دانستن قیمت کارتن باید توجه داشه باشید که قیمت کارتن به عامل زیادی بستگی دارد.یکی از عواملی که به آن بستگی دارد جنس کاغذ است.یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی در قیمت کارتن دارد تعداد لایه ها است.اگر کارتنی که میخواهید آن را بخرید 3 لایه باشد یا 5 لایه یا 7 لایه تاثیر زیادی دارد.اگر کارتن 7 لایه بخواهید طبعا کیفیت کارتن شما بیشتر از کارتن 5 لایه است و به نسبت قیمت هم بالاتر است.همچنین ابعادی که کارتن دارد نیز در قیمت تاثیر دارد. نتیجه

با توجه به تمام موضوعاتی که در بالا به آنها اشاره شد،برای تاسیس کارخانه کارتن سازی داشتن تنها یک دستگاه کافی نیست.شما باید دستگاه هایی که در بالا اشاره شده است را داشته باشید.همچنین باید در کیفیت دستگاه و ورق مورد استفاده خود دقت کنید.

سعی کنید از دستگاه های با کیفیت و با ضمانت استفاده کنید البته اگر سرمایه کافی برای خرید دستگاه های با کیفیت مطلوب را نداشتید میتوانید از دستگاه های دست دوم با کیفیت مطلوب استفاده کنید. شرکت کارتن سازی با بکار گیری مدرن ترین  دستگاه کارتن سازی همواره می کوشد کارتن هایی با کیفیت و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *