جعبه مقوایی دستمال کاغذی

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن تولید کننده انواع جعبه مقوایی دستمال کاغذی تمامی نکات بهداشتی را از همان ابتدای تولید رعایت کرده و کاری با کیفیت به مشتری تحویل می دهد.

جعبه مقوایی دستمال کاغذی برای نگهداری دستمال کاغذی استفاده می شود. کارتن هایی که برای دستمال کاغذی بکار برده می شوند باید از نظر بهداشتی تایید شده باشند. زیرا دستمال کاغذی با تمام نواحی بدن مانند چشم، صورت، دست، و دهان و… در ارتباط است. در نتیجه بهداشتی بودن این بسته الزامی می باشد.  

در این مقاله سایز استاندارد جعبه های دستمال کاغذی، ابعاد، چگونگی نحوه سفارش، تولید و قیمت آن آورده شده است. پس با ما همراه باشید تا با اطلاعات کامل در این زمینه آشنا شوید.

جعبه مقوایی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

در دنیای که ما زندگی می کنیم هر روز یک وسیله جای خود را به وسیله جدید می دهد، دستمال پارچه ای نیز جای خود را به دستمال کاغذی داده است.  

استفاده از دستمال کاغذی بسیار راحت تر از دستمال های پارچه ای است زیرا بعد از مصرف می توانید خیلی راحت آن را دور بیاندازید.

معمولاَ دستمال کاغذی در همه جا پیدا می شود(در منزل، کیف، محل کار…) دسترسی به دستمال کاغذی همیشه راحت تر از دستمال پارچه ای است. پس باید این دستمال ها در جعبه هایی بسته بندی شوند که کاملاَ بهداشتی و دست نخورده باقی بمانند.

تولید جعبه مقوایی دستمال کاغذی بصورت کاملاَ بهداشتی توسط کارخانه کارتن سازی انجام می شود.

سایز استاندارد جعبه دستمال کاغذی

سایز استاندارد جعبه دستمال کاغذی می‌تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی مانند نوع دستمال کاغذی، طراحی جعبه و روش استفاده‌ی آن مربوط باشد. با این حال، برخی از اندازه‌های معمول جعبه مقوایی دستمال کاغذی عبارتند از:

– طول: حدود 12 تا 13 سانتیمتر

– عرض: حدود 6 تا 7 سانتیمتر

– ارتفاع: حدود 2.5 تا 3.5 سانتیمتر

این ابعاد تقریبی هستند و برای جعبه مقوایی دستمال کاغذی‌های استاندارد استفاده می‌شوند. با این حال، ممکن است شرکت‌ها و برندهای مختلف ابعاد متفاوتی را برای جعبه‌های خود انتخاب کنند.

قبل از خرید یا سفارش جعبه مقوایی دستمال کاغذی، از کارخانه کارتن سازی بهتر است ابعاد دقیق و استاندارد جعبه مطمئن شوید .

کارا کارتن بهترین جنس مقوا را برای تولید جعبه مقوایی دستمال کاغذی استفاده می کند تا شکل ظاهری آن تا آخرین برگ استفاده شده حفظ شود.

تولید کارتن دستمال کاغذی

تولید کارتن دستمال کاغذی

تولید جعبه مقوایی دستمال کاغذی از مقوای پشت طوسی و ایندر برد می باشد. گرماژی که برای تولید یک جعبه مقوایی دستمال کاغذی استفاده می شود 230 الی 250 می باشد.

مزیت این نوع مقوا نسبت به مقواهای دیگر مقاومت آن است. مقاومت در جعبه دستمال کاغذی بسیار مهم است زیرا این جعبه ها در مجلس هایی مانند عروسی، عزاداری و… مصرف زیادی دارد و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد که زود دفرمه نشود.

امروزه طرحی را که روی جعبه های دستمال کاغذی قرار می دهند معمولاَ از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل استفاده از جعبه هایی که جنبه شادی دارند در مراسم هایی مانند عروسی و تولد و عیادت استفاده می کنند.

ابعاد جعبه دستمال کاغذی مربعی 

ابعاد جعبه دستمال کاغذی مربعی 

ابعاد جعبه دستمال کاغذی مربعی معمولاً متفاوت می باشد و ممکن است بسته به طراحی و نوع محصول، اندازه‌های مختلفی داشته باشد. با این حال، برخی از ابعاد معمول جعبه دستمال کاغذی عبارتند از:

– طول: معمولاً بین 20 تا 25 سانتیمتر

– عرض: معمولاً بین 10 تا 15 سانتیمتر

– ارتفاع: معمولاً بین 5 تا 10 سانتیمتر

همانطور که در بازار دیده اید دستمال کاغذی ها در ابعاد و شکل های مختلفی موجود هستند تمام طراحی ها توسط طراحان کارخانه تولید دستمال کاغذی صورت می گیرد و با توجه به سلیقه و نیاز مشتری به او تحویل داده می شود. این ابعاد کاملاَ تقریبی می باشند، در واقع ابعاد توسط مشتری به کارخانه تولید کننده جعبه مقوایی دستمال کاغذی داده می شود. 

دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

مصرف زیاد دستمال کاغذی باعث شده است که این محصول تنوع زیادی در ظاهر، سایز، مدل و بسته بندی داشته باشد. چاپ روی جعبه دستمال کاغذی در اندازه ها و سایزهای مختلفی انجام می شود و با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد. 

برای چاپ روی جعبه مقوایی دستمال کاغذی باید به این موضوع دقت کرد که این جعبه برای چه موردی استفاده می شود؟

 با توجه به این موضوع جعبه طراحی شده و چاپ روی آن انجام می گیرد.

استفاده از دستمال کاغذی تبلیغاتی می‌تواند در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تبلیغاتی و …محیط‌های عمومی مورد استفاده قرار بگیرد. 

این دستمال‌ها به عنوان یک وسیله‌ی تبلیغاتی جذاب و کارآمد به مخاطبان کمک می‌کند تا با برند و محصول شما آشنا شوند.

برای تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی، می‌توانید با شرکت‌های چاپ و تبلیغاتی مشاوره و همکاری کنید. 

کارا کارتن با داشتن تیم قوی در طراحی و با اختیار داشتن لوازم و تجهیزات لازم در زمینه چاپ و طراحی جعبه های تبلیغاتی،  آماده ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن می باشند.

برای اطلاع از استعلام قیمت ها می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید. 

مزایا جعبه مقوایی دستمال کاغذی

استفاده از جعبه دستمال کاغذی برای بسته‌بندی دستمال‌های کاغذی چندین مزیت دارد. در زیر برخی از مزایا و فواید استفاده از جعبه دستمال کاغذی را بررسی می‌کنیم:

  1. قابل بازیافت: جعبه دستمال کاغذی از مواد قابل بازیافت تهیه می‌شود و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. با استفاده از جعبه دستمال کاغذی، شما به جای استفاده از جعبه‌های پلاستیکی می‌توانید به حفظ منابع طبیعی و کاهش تولید زباله‌ها کمک کنید.
  2. ظاهر زیبا و حرفه‌ای: با طراحی مناسب و چاپ بر روی جعبه، می‌توانید هویت برند خود را نشان دهید و به مشتریان خود تجربه بسته‌بندی ممتازی ارائه دهید.
  3. حمل و نقل آسان: جعبه دستمال کاغذی معمولاً سبک و قابل حمل است. این حسن به شما امکان می‌دهد تا دستمال‌های کاغذی را به راحتی حمل و نقل کنید.
  4. تجربه مشتری: جعبه دستمال کاغذی، به مشتریان احساسی از نوآوری، کیفیت و توجه به جزئیات می‌دهد این امر می تواند مشتری را ترغیب به خرید کند.
  5. قابلیت شخصی‌سازی: شما می‌توانید طرح، رنگ و لوگوی مورد نظر خود را روی جعبه چاپ کرده و به سلیقه و نیازهای برند خود بپردازید.

با مزایای گفته شده، استفاده از جعبه دستمال کاغذی می‌تواند به بهبود تجربه مشتریان، محیط زیست و هویت برند شما کمک کند.

سفارش ساخت جعبه دستمال کاغذی 

سفارش ساخت جعبه دستمال کاغذی 

برای سفارش ساخت جعبه مقوایی دستمال کاغذی در کارا کارتن، با توجه به حجم بالای سفارش به سایت کارا کارتن مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید بعد از ثبت سفارش زمان تحویل به اطلاع شما خواهید رسید.

ابتدا طرح مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از پروسه ثبت سفارش، طراحان کارا کارتن طرح را در کمترین زمان به مشتری ارسال می کنند.

در صورت تایید مشتری جعبه های مقوایی دستمال کاغذی، به مرحله تولید و چاپ می رسد. کیفیت چاپ در کارا کارتن بسیار بالا است، کارا کارتن با قیمت های بسیارمناسب همواره رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور کسب کرده است. 

چاپ روی جعبه دستمال کاغذی تاثیر زیادی در بازار فروش دارد.

قیمت چاپ جعبه دستمال کاغذی

قیمت چاپ جعبه دستمال کاغذی

 جعبه مقوایی دستمال کاغذی می تواند از کارتن لمینتی تهیه شود. توصیه کارا کارتن به شما استفاده از کارتن های لمینتی است. زیرا این مقواها شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می کنند.

این جنس از کارتن در فروش محصول به طرز چشمگیری تاثیر دارد. بعد از چاپ روی جعبه از سلفون به عنوان یک نوع عایق در برابر رطوبت و نم استفاده می کنند که در قیمت جعبه دستمال کاغذی تاثیر خواهد داشت. 

معمولاَ برای رقابت در بازار، تولیدکنندگان از چاپ uv استفاده می کنند، این نوع چاپ باعث براق شدن جعبه و جلا بخشیدن به آن می شود. این مدل از چاپ نیز در قیمت تولید موثر می باشد.

قیمت‌گذاری برای سفارشات سفارشی معمولاً توسط تولیدکننده‌ها انجام می گیرد و بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه جعبه، طراحی، تعداد و مقدار، نوع کاغذ و … متغیر است.

بهترین راه برای دریافت قیمت دقیق، مراجعه به سایت کارا کارتن و درخواست قیمت برای سفارش خود را ارسال کنید. کارشناسان کارا کارتن با توجه به جزئیات سفارش شما، قیمت را به صورت تخمینی به شما اعلام خواهند کرد.

سخن اخر

جعبه مقوایی دستمال کاغذی با انعطاف و شکل پذیری بالایی که دارد می تواند در اندازه ها و مدل های مختلفی ساخته شود.

 بسته بندی مقوایی مقرون به صرفه ترین نوع بسته بندی می باشد. قابل بازیافت بودن، یک مزیت بارز برای این نوع بسته بندی ها است. 

از آنجا که نکات بهداشتی در این نوع از بسته بندی ها باید رعایت شود کارا کارتن با داشتن تیم مجرب و متخصص در تمام بخش  تولید، کار شما را با کیفیت بالایی انجام خواهند داد.

برای تماس تلفنی با کارخانه کارتن سازی شماره 09121052603 را شماره گیری نمایید. 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *