ورق کارتن خام

ورق کارتن خام

منظور از ورق کارتن خام ، ورق کارتن هایی هستند که سازنده ی انواع کارتن ها می باشند و در واقع مرحله ی اول در صنعت کارتن سازی ، تولید ورق کارتن یا همان ورق کارتن خام می باشد. ورق کارتن ها دارای انواع زیادی هستند که هم از نظر جنس و هم از نظر ساختار و همین طور از نظر تعداد لایه ها با یک دیگر متفاوت می باشند. البته در مقاله ی ورق سازی تمامی انواع ورق کارتن ها به صورت کامل توضیح داده شد اما مجددا در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

ورق کارتن خام

لیست قیمت ورق کارتن

برای استعلام قیمت به روز و اپدیت شده ی هر یک از انواع ورق کارتن بهترین راه تماس با شرکت کاراکارتن است چرا که قیمت ها همه روزه در حال تغییر هستند. اما به طور کلی می توان گفت که از نظر مقایسه ی قیمتی ، ورق کارتن خام با لایه های بیشتر ( ورق های پنج و هفت لایه ای ) دارای قیمت بالاتری نسبت به ورق کارتن ها با تعداد لایه های کمتر ( ورق های سه لایه ای و سینگل ) می باشند.

 

قیمت ورق کارتن سینگل

برای استعلام قیمت به روز ورق کارتن سینگل و به طور کلی قیمت انواع ورق کارتن خام می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرید. اما ورق کارتن سینگل به دلیل تک لایه ای بودن قیمت مناسب تر و کمتری نسبت به دیگر انواع ورق کارتن خام دارد. شرکت کارا کارتن علاوه بر فروش ورق کارتن خام در صنعت کارتن سازی نیست فعالیت داشته و انواع کارتن ها را در سایز ها و مدل های مختلف تولید و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت کارتن نیز می توانید با همین شماره (09121052603) تماس بگیرید.

قیمت ورق کارتن سینگل

ورق کارتن 5 لایه

ورق کارتن 5 لایه یکی از محکم ترین و مقاوم ترین و همچنین با دوام ترین نوع ورق کارتن خام محسوب می شود. کارتن های ساخته شده با استفاده از این ورق 5 کارتن ها ( کارتن پنج لایه ای) ، برای حمل اجسام و کالا ها تا وزن 20 کیلو گرم و گاها بیشتر مناسب است. بیشترین میزان مقاومت در برابر ضربه و رطوبت نیز ، متعلق به کارتن های ساخته شده با استفاده از ورق کارتن خام 5 لایه می باشد.

ورق کارتن سه لایه

ورق کارتن سه لایه هم همان طور که از اسمش مشخص است نوعی ورق کارتن خام است که از سه لایه تشکیل شده و از نظر مقاومت و استحکام در رده ی میانی قرار دارد. معمولا از کارتن های ساخته شده با استفاده از ورق کارتن سه لایه ای برای بسته بندی و حمل کالا ها و اجسام بسیار سنگین استفاده نمی شود. قیمت این نوع ورق کارتن نیز از ورق کارتن های 5 لایه کمتر ولی از ورق کارتن های تک لایه ای یا به اصطلاح سینگل بیشتر است.

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن از نظر تعداد لایه را توضیح دادیم. حالا می خواهیم انواع ورق کارتن ها را از نظر نوع فلوت ها یعنی از نظر ساختار بررسی کنیم. به طور کلی 5 دسته ی اصلی و پرکاربرد برای فلوت ها وجود دارد که عبارتند از :

  • فلوت نوع A
  • فلوت نوع B
  • فلوت نوع C
  • فلوت نوع E
  • فلوت نوع F

لازم به ذکر است فلوت نوع E پرکاربرد ترین نوع فلوت در صنعت کارتن سازی است.

استعلام قیمت ورق کارتن

استعلام قیمت ورق کارتن خام از شرکت های مختلف به شما کمک می کند تا در انتخاب شرکت فروشنده انتخاب بهتری داشته باشید. لازم به ذکر است که در مقایسه بین شرکت ها ، فاکتور هایی وجود دارند که باید به آن ها دقت کنید. اولین و مهم ترین کسب اطمینان از معتبر بودن شرکت فروشنده است. بعد از آن باید کیفیت محصولات و ورق کارتن ها را بررسی کنید. و در مرحله ی آخر هم باید به مقایسه ی قیمت های ارائه شده از سوی شرکت های مختلف پرداخت تا بتوانید کالای مورد نظرتان را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد . این شرکت علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی ، در جهت تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت می کوشد و در این راستا تمام تلاش خود را بکار می گیر.

قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *